internet wizard Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er det noe nytt eller? 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ble det noe terte på deg til slutt? 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk du hekka noe dås? 4 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk du noe krem på trompeten? 3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk du kjørt bussen i garasjen? 2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Eller ble det bare et lite innbrudd i pølseboden din? 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Eller ble det bare et lite innbrudd i pølseboden din? Snarere i hennes pølsebod Fikk du noe pels på knaggen! 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noe fisk på kroken? En flue på limpinnen? Snøret i bånn? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg ThaHoward Skrevet 9. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2011 eller den gode gamle: Ble det noe fitte? 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg TommyGavin Skrevet 11. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2011 Husker første gangen jeg hadde seksuell omgang med ei jente Jeg var jomfru, hadde faen meg aldri kysset ei jente. Hun var erfaren og hatt mange partnere. Vi var ute på byn med noen andre kompiser og drakk og hadde det morsomt. Så drar vi hjem til hun, hvor hun kler av seg nesten helt naken. Jeg ligger på sofaen og hun ved siden av meg. Hun prøver og dra meg over hun, men jeg var jo nervøs som F og sa at jeg ikke orket. Hun ante jo ikke at jeg var jomfru Så hun begynte nesten og fingre seg der og da hahah, hun ble faktisk litt sint fordi hun ikke fikk litt penis. Anyway, vi stikker til soverommet hvor hun igjen prøver seg. Jeg begynte faktisk og bli litt irritert fordi jeg var EGENTLIG ikke interessert i hun... pluss at jeg var nervøs som faen, jeg skalv litt og, så nervøs var jeg... Så jeg sier til hun at jeg var i slosskamp tidligere på dagen hvor jeg fikk et kne i kølla, så jeg var hoven og hadde veldig vondt. Det var grunnen til at jeg ikke kunne ha sex. Har dere hørt noe så patetisk før? Tenk og være så redd! Men hun var så innpåsliten at jeg tenkte jeg kunne fingre henne. Hvor vanskelig kunne egentlig det være? lol Så der ligger jeg og leker gud, nervøs som et jævla helvete, aldri kysset ei jente og skal til og fingre hun! Hvordan kunne dette ende?! Jeg visste ikke hva jeg gjorde, så etter kanskje 30 min med bare kyssing og gnikking hvisket hun meg i øret "stappa din kuk i mig" (hun var svensk) eller noe sånn, men jeg turte jo ikke det fordi jeg var nervøs og jomfru, så da kom jo fingra fram!! Fingra hun lenge, hun gikk til og med i doggy Husker hun var våt som november, helt jævlig og våt hun var Jaja, dagen etterpå, på sofaen, snakket vi om det som skjedde. Hun syntes det var digg sex. Hun var så full tydeligvis at hun var ikke klar over at jeg brukte fingra og ikke kukken hahahah. Enden på visa var at jeg sa også at sexen var digg, for jeg turte jo faen ikke og si at jeg brukte fingra bare Angrer jeg i ettertid nå på at jeg ikke bare hoppet i det? Jepp, angrer som faen. Til trådstarter: ikke la gode ting skli fra deg 11 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Haha, bedre enn min første gang ihvertfall. Fikk den faen ikke opp, og når jeg endelig gjorde det kjørte jeg første støtet så hardt at strengen røyk. Ble en blodig aften det der. Men et jævlig morsomt minne, nå 5 år etter 2 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Haha, hadde strengen min ryki første gangen jeg hadde sex hadde jeg vel aldri hatt sex igjen hahaha 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Haha, hadde strengen min ryki første gangen jeg hadde sex hadde jeg vel aldri hatt sex igjen hahaha Funka med gummi da, og noen snitt og sting ordna opp resten Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hahaha! Artig lesning nå, gutta! Jeg var så nervøs for å komme for tidlig jeg, første gangen. Så måtte konsentrere meg skikkelig og ikke "nyte det" så alt for godt! Sleit jo som faen meg å finne det jævla hølet også, er jo et helvettes rør der neddi! Endret 12. november 2011 av Bordplate 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hadde vært gøy å høre hva som skjedde 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Well, I'll be... over to år siden denne fantastiske tråden allerede? Tiden flyr jaggu fort. 2 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Well, I'll be... over to år siden denne fantastiske tråden allerede? Tiden flyr jaggu fort. Det sier jammen jeg også. Forventer oppdatering fra trådstarter der han forklarer i detalj om alle jentene han har sjekket opp etter at han begynte på videregående. 1 Lenke til kommentar
liealot Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det viktigste spørsmålet ble vel heller aldri besvart!Dro han frem septeret og gjorde hu til dronning? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det sier jammen jeg også. Forventer oppdatering fra trådstarter der han forklarer i detalj om alle jentene han har sjekket opp etter at han begynte på videregående. This. Hvor er du, Joakim?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå