Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Du står med lua i hånda og toget går fra deg, gutt! Om det går dårlig, vel, så har du i alle fall prøvd! Det finnes så vanvittig mange flotte jenter der ute, så du får alltids sjansen senere om det går skeis. Uansett så er det vanvittig mange ganger surere å ikke få hun fordi du ikke torde. Tenk om dere sklir fra hverandre fordi du ikke tør, og så står du der og ser på mens hun finner en annen?! Du må slå til, nå som det er DU som er i hennes fokus. Samme hvor nervøs og usikker du er, så må du for all del ikke skrive til henne at du ikke vet hvordan man kysser! Det du gjør da, er at du rakker ned på deg selv så det holder. Det finnes nesten ikke noe mindre tiltrekkende en det. Jenter liker gutter med selvtillit :) stå på, jeg har tro på deg, gutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joakim, hør her: Da jeg var 15 år gammel og startet på videregående, møtte jeg den perfekte jenta. Jeg husker at det første jeg gjorde etter vår første time på vgs, så gikk jeg bort og introduserte meg selv. Vi hadde en veldig god tone, og jeg fikk hint hele tiden om at dette kunne bli mer enn vennskap. Så holdt vi på slik i 2 mnd, og det var ofte vi så hverandre i øynene, og med et bittelite blikk ned på leppene, som er et fantastisk hint. Gjett hva jeg gjorde? Ingenting. Jeg siklet etter den jenta i 2 år, og jeg gjorde aldri noe i de to årene. Rett og slett for nervøs da øyeblikkene kom. Den dag i dag, driver jeg av og til å ser gjennom bildene av hun på fjesern, og jeg angrer så sykt på at jeg ikke gjorde noe. Heldigvis har jeg kommet meg langt videre nå, og har hatt kjærester og noe ONS, men selvsagt funderer jeg enda på hvordan det hadde blitt. Så du har valget.. bli en taper som meg, eller bli den som faktisk har motet i seg å ta noen sjanser i livet. Jeg brukte i alle fall ikke mange sekundene på å kysse eksen min, da vi drev på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Problemet her er at han spør om hjelp, men det han får som han ikke vil avlyser han. Det han egentlig vil ha er bekreftelse på om han gjør noe feil, det er så synd for pga den veien han kjører det nå så går det rett ned i grøften og han kommer til å sikle etter hun en stund etterpå og.

Lenke til kommentar

Dette blir rett og slett for dumt.

 

At vi ikke har hørt fra Joakim på ti dager, men at folk fortsatt poster de samme "Du er teit"/"Du er treig"/"Kyss jenta"/"Kom igjen"/"Dask med tissen"-innleggene daglig? Jepp, det blir rett og slett for dumt. La tråden dø ut til vi hører mer fra trådstarter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...