ølbriller Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Du står med lua i hånda og toget går fra deg, gutt! Om det går dårlig, vel, så har du i alle fall prøvd! Det finnes så vanvittig mange flotte jenter der ute, så du får alltids sjansen senere om det går skeis. Uansett så er det vanvittig mange ganger surere å ikke få hun fordi du ikke torde. Tenk om dere sklir fra hverandre fordi du ikke tør, og så står du der og ser på mens hun finner en annen?! Du må slå til, nå som det er DU som er i hennes fokus. Samme hvor nervøs og usikker du er, så må du for all del ikke skrive til henne at du ikke vet hvordan man kysser! Det du gjør da, er at du rakker ned på deg selv så det holder. Det finnes nesten ikke noe mindre tiltrekkende en det. Jenter liker gutter med selvtillit stå på, jeg har tro på deg, gutt! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jambimaster Skrevet 19. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Gutt, nå kommer mitt ærligste innlegg noen gang: tenk om du ikke kysser henne. Det kan være usannsynlig, men dette kan være din fremtidige kone. Eller verre: tenk om du ikke kysser henne og en av douchbagene på skola di utnytter henne for et knull om et par uker fordi hun bare ville ha et kyss?! Nå gjør du det må, og du skal faen ikke skuffe meg! Edit 8 timer senere: dette er nok ganske så ærlig siden Jägern skreiv det. Håper bare det gjør det mer inspirerende. Endret 19. juni 2011 av Jambimaster 18 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva er verst, satt i vennebåsen og se hun få seg en kjæreste mens du er singel eller bli avvist? Å SITTE PÅ BENKEN ER VERST! Just kiss her, dammit! Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Joakim, hør her: Da jeg var 15 år gammel og startet på videregående, møtte jeg den perfekte jenta. Jeg husker at det første jeg gjorde etter vår første time på vgs, så gikk jeg bort og introduserte meg selv. Vi hadde en veldig god tone, og jeg fikk hint hele tiden om at dette kunne bli mer enn vennskap. Så holdt vi på slik i 2 mnd, og det var ofte vi så hverandre i øynene, og med et bittelite blikk ned på leppene, som er et fantastisk hint. Gjett hva jeg gjorde? Ingenting. Jeg siklet etter den jenta i 2 år, og jeg gjorde aldri noe i de to årene. Rett og slett for nervøs da øyeblikkene kom. Den dag i dag, driver jeg av og til å ser gjennom bildene av hun på fjesern, og jeg angrer så sykt på at jeg ikke gjorde noe. Heldigvis har jeg kommet meg langt videre nå, og har hatt kjærester og noe ONS, men selvsagt funderer jeg enda på hvordan det hadde blitt. Så du har valget.. bli en taper som meg, eller bli den som faktisk har motet i seg å ta noen sjanser i livet. Jeg brukte i alle fall ikke mange sekundene på å kysse eksen min, da vi drev på. 3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg regner med at han begynner å ta poenget nå. 1 Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Han burde begynne å se How I Met Your Mother og se forskjell på Ted og Barney i sesong 1. Just kiss the girl.. Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vi holder vel på til du blir så lei av oss at du gjør det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Problemet her er at han spør om hjelp, men det han får som han ikke vil avlyser han. Det han egentlig vil ha er bekreftelse på om han gjør noe feil, det er så synd for pga den veien han kjører det nå så går det rett ned i grøften og han kommer til å sikle etter hun en stund etterpå og. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er vell ikke vits å skrive mer "go for it" i denne tråden. Tror han har lest nok ganger "bare gjør det". Vi får vell rett og slett bare vente å se. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Joa, men nå har vi ikke hørt fra Joakim på et par dager. Håper ikke dette er en ny pause. Folket vil ha oppdateringer! Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 TS sin situasjon er lik min. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ikke begynn igjen, Wendelinho 8 Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Lest gjennom tråden, høres ut som det er på rett vei Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Lest gjennom tråden, høres ut som det er på rett vei Nå var tråden startet 25. Mars. Som imorgen blir 3måneder siden. Og han har enda ikke våget kysse henne, tross uttallige hint om det... i'm just sayin' Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er blitt mye tryggere nå, så det skal nok gå bra neste gang jeg treffer hun Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Neste gang hun stryker deg med nesa på kinnet, da kysser du. :!: Synes hintene her har vært ganske klare. Kan hende hun går lei om du ikke manner deg opp, snart. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Dette blir rett og slett for dumt. 2 Lenke til kommentar
MrGamerable Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Se denne videoen nå! http://www.youtube.com/watch?v=dCrTUkcifms Vil kanskje hjelpe deg 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Dette blir rett og slett for dumt. At vi ikke har hørt fra Joakim på ti dager, men at folk fortsatt poster de samme "Du er teit"/"Du er treig"/"Kyss jenta"/"Kom igjen"/"Dask med tissen"-innleggene daglig? Jepp, det blir rett og slett for dumt. La tråden dø ut til vi hører mer fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå