Populært innlegg TMB Skrevet 16. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2011 Hva er det du venter på? Hun vil ha kjepp, for faen! 21 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hva er det du venter på? Hun vil ha kjepp, for faen! Og du vil ha litt hanky-panky sladder på diskusjon! 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anonym234 Skrevet 16. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2011 Nei, han vil ha plusser for innlegget sitt 29 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 16. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2011 ^ Det vil du også. Og jeg. 16 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 ^ Alle vil ha det. Unntatt meg. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Joαkim Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2011 Alle får det. Unntatt deg. 33 Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Skjønner det fortsatt ikke Fikk en melding av hun at hun savnet meg! Hvor mange åpenbare tegn skal du få før du tar steget? Dama kaster seg etter deg og du er statisk. Om du ikke reagerer snart vil hun gå lei. Drit i usikkerhetene. Når det skjer vil instinktene dine føre deg videre. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Er blitt mye tryggere nå, så det skal nok gå bra neste gang jeg treffer hun Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Nei, tviler Helvette så sex-frustrerte dere er da! :!: 3 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du skal bare håpe du ikke er i vennesonen da, syntes du har ventet litt for lenge med å "make your move". Men håper for all del det lønner seg Lenke til kommentar
Populært innlegg Cognomen Skrevet 17. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2011 Denne tråden er som en bilulykke. Man vet det blir stygt å se på, men man klarer ikke la være. 17 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, tviler Helvette så sex-frustrerte dere er da! :!: Hva tar du oss for? Vi henger på diskusjo.no hele dagen for en grunn 6 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Som allerede sagt, du bør vel ikke gå for lenge før du tar dette videre. Hun har gitt mye av seg selv, og viss ikke det gjengjeldes kan du få å gjøre med den sureste kjerringa du noen gang har møtt. Jenter er fine på den måten, de kan snu så fort at du ikke vet hva du har gjort galt. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Nå blir jeg usikker igjen.. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå blir jeg usikker igjen.. Du virker særdeles usikker fra før av. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Gjør jeg helt sikkert.. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå er det på tide å hoppe i det og satse litt. Er bedre å ha tapt og prøvd, enn å ha tapt og ikke prøvd. Hvem vet, kanskje du vinner? Tips: Skru av tankekverna, den forvrenger bildet. Heng deg opp i det positive, og glem det du klarer å vri til noe negativt. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Unknown Username Skrevet 17. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2011 Endelig er du tilbake igjen ja, nå ble jeg glad på dine vegne, trodde det hadde gått helt skeis med henne. Hør her Joakim, jeg har holdt på med en dame i snart 2 måneder, som jeg møtte på en fest. Etter noen dager ble vi mye bedre kjent, og når vi pratet merket jeg at hun tok litt initiativ, ved at hun av og til startet samtaler og sånt. Etter en uke hadde vi vært litt rundt sammen og brukte mye tid på å bli kjent med hverandre. Det tok ikke lang tid før hun ble litt mer intim, og da vi så på film etter noen uker begynte vi så smått med fysisk kontakt. Hun strøk meg på armen osv og vice versa. Dette gjorde at vi etter en kort stund ble tryggere på hverandre, og hun la ofte hodet sitt på brystet mitt, eller inntil hodet mitt. Jeg begynte å bli så interessert som overhodet mulig, og fikk mer og mer lyst til å kysse henne. En kveld da hun var på besøk hos meg, når vi var alene hjemme og så på film, ble det mye klemming og fysisk kontakt igjen. Klokken ble senere og senere og vi småsov med hverandre på soffaen, hun hadde ikke hastverk med å komme seg hjem. Med tanken i bakhodet om å ikke havne i vennebåsen gikk jeg for kysset, når vi lå der og småkoste og så hverandre i øynene. Hun hadde gitt klare tegn på at hun ville at jeg skulle kysse henne. Alt fra strykingen, til klemmene og den skikkelige kroppskontakten når vi lå der på soffaen. Alle disse hintene skjønte jeg, og når jeg først gikk for kysset (jeg var garantert like nervøs som deg) tenkte jeg bare at det får briste eller bære, om jeg skal få jenta må jeg jo kysse henne uansett. Hun likte det, og sa at det var på tide Nå er vi vel egentlig bare uoffisielle kjærester, og jeg er så glad for at jeg bare ga faen og kysset henne! Kjenner du deg litt igjen eller, mange av de samme hintene du har fått? Om du skal få henne må du jo kysse henne uansett, drit i hvordan det går, bare gjør det. Stol på meg! 15 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Var det i morgen hun kommer hjem? Er du klar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå