Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Det gidd jeg ikke.. Om jeg sier det var ment som et kompliment så blir hun sikkert enda mer sur.. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Prøv og formuler deg annerledes. Si unnskyld, du mente det ikke sånn, også gjentar du det på en litt annen måte Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Har sagt unnskyld, også sa hun: omg kom med den. Jeg har sagt at jeg mente det bare på tull, men hun har ikke sagt noe.. Nå har hun dratt på klassetur og kommer ikke tilbake før på søndag! Jeg måtte jo fåkke opp.. Endret 15. juni 2011 av Joαkim Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gi det litt tid, ikke stress med å unnskylde deg enda mer. Er sikkert veldig vanskelig å la være å prate med ho noen dager, men prøv. Uansett, nå har dere vel snart sommerferie og siden dere ikke bor så langt fra hverandre så har dere mulighet til å få mer tid sammen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 "Fortell det til en lærer?" Hva er det for et råd? Tviler på at noen hadde gjort det. Jenter på ungdomskolen er vel generelt ganske ustabile, er ikke så veldig mye å gjøre med det 4 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Det siste er sant, men selv har jeg god erfaring med å la en lærer tale min sak, men det du failer litt på er jo at man ikke velger en tilfeldig lærer, du velger en person du kjenner fra før, og har tillit til. Endret 15. juni 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Takk folkens Vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten dere. Dere har betydd så sykt mye for meg med akkuratt dette. Og vet jeg sviktet dere ved å ikke gå innpå diskusjon på en stund, men var litt deppa en stund hehe.. Nå er det den sørens matte eksamen som gjenstår.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 dude. bros over hoes :-) Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vent litt, er det ikke to måneder siden du sa "Jeg skal kysse henne på onsdag"? Btw, kyss henne akkurat i det du føler det hadde passet - begynner du å tenke, begynner du å fomle og det blir kleint. Be a man, kiss the girl! Du kan f.eks. se henne i øynene mens du sakte tar hodet litt nærmere henne, se semi-kjapt ned på leppene før du returnerer blikket til øynene hennes. Du skal fortsette å bevege deg nærmere. Tenk deg at du skal gå 90% av veien, og hun de siste 10. GO BOY, GO! 4 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Dette er veldig trist, trådstarter... Du har bygget opp forventninger hos mang en stakkars forumbruker, som med iver fulgte med og ga deg råd og kommentarer. Dette her er som som fotballag å ikke dukke opp til en fotballkamp du har solgt billetter til! Du skuffer fansen! Vi går i blinde, kun ventende på den dagen hvor vi endelig igjen skal høre nye ord fra messias Joakim manifistere seg som musikk i våre ører. Her er jeg.. Veet det var pysete å bare stikk hefra sikkert, men "messias" Joakim er oppstått fra de døde! Dro på flere ukers ferie og tenkte lenge på å komme hjem til en stadig oppdatert tråd, skal love at jeg er skuffet nå. Unnskyld Var ikke meningen å skuffe deg. Håper du hadde det fint på ferie da Vist det er noe her som er teit så er det at folk sriver i tråden når det ikke skjer noe. Hver gang den komme opp i "mine innlegg" tenker jeg at NÅ har det endelig skjedd noe, men neida, bare folk som maser på at joakim må svare. Da er det bedre å bare la tråden dø ut slik at vi kan glemme hele saken. Nå har det virkelig skjedd noe Jeg som skriver hehe. 2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kiss her! Med selvsikkerhet. Tror kanskje det er det som er grunnen til at det fucker seg nå. Man skal ikke gå for fort fram, men om man ser signalene, så kjør på Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Vent litt, er det ikke to måneder siden du sa "Jeg skal kysse henne på onsdag"? Btw, kyss henne akkurat i det du føler det hadde passet - begynner du å tenke, begynner du å fomle og det blir kleint. Be a man, kiss the girl! Du kan f.eks. se henne i øynene mens du sakte tar hodet litt nærmere henne, se semi-kjapt ned på leppene før du returnerer blikket til øynene hennes. Du skal fortsette å bevege deg nærmere. Tenk deg at du skal gå 90% av veien, og hun de siste 10. GO BOY, GO! Ja. 2mnd siden, har ikke skjedd en dritt. Var med henne på sist søndag, vi satt i sofaen, hun snudde seg og tok fjeset inntil meg, hun "strøk" liksom med nesen elns på kinnet mitt, trodde faktisk hun skulle kysse meg :O men hun gjorde altså ikke det. Vi snakket litt om dette med kyssing på fb.. Jeg sa til hun enkelt og greit at eneste grunnen til at jeg ikke har kysset deg er pga. jeg vet faktisk ikke hvordan jeg gjør det, og har aldri gjort det før på en jente. Med hun sa også at hun trodde det kom til å bli litt feil hvis jeg kysset henne, men etterpå så skyldte hun på at hun var trøtt og sa at hun ikke visste. Gjør meg litt usikker igjen.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ikke prat om det, det er mood-killer deluxe edition. Handlinger > ord, stort sett alltid. 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Kiss her! Med selvsikkerhet. Tror kanskje det er det som er grunnen til at det fucker seg nå. Man skal ikke gå for fort fram, men om man ser signalene, så kjør på Selvsikkerheten er ikke heelt på topp hehe.. Nei, skal ikke gå for fort fram, men om hun hinter så skal jeg prøve å ta hintet å kysse.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Selvsikkerheten er ikke heelt på topp hehe.. Nei, skal ikke gå for fort fram, men om hun hinter så skal jeg prøve å ta hintet å kysse.. Altså, man skal ikke gå fort fram, men langt ifra så seint som du gjør. Slutt å overanalyser og få unnagjort det kyssen. Hvis hun stryker seg inntil deg med ansiktet så er det et stooort hint. Bare få det unnagjort. Man kommer ingen vei om man hele tiden skal tenke "hva om..". Vi gutter er ubrukelig til å ta hint, så la deg selv overtale fortere om du ikke vet om det er et hint eller ikke.. Det skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Var med henne på sist søndag, vi satt i sofaen, hun snudde seg og tok fjeset inntil meg, hun "strøk" liksom med nesen elns på kinnet mitt, trodde faktisk hun skulle kysse meg :O Neste gang du får en slik sjanse, så bare kyss henne. Ikke tenk på at du ikke veit hvordan du skal gjøre det, eller hva som kommer til å skje om hun ikke vil, eller bedre sagt: ikke tenk i det hele tatt. Du kan ikke vente på at hun skal kysse deg, det er du som må kysse henne. Bare vend ansiktet ditt mot henne, se på leppene hennes og kyss, uten å tenke eller nøle. Om hun ikke vil - ok, det er fair, men da prøvde du i hvert fall. Og om hun faktisk vil, så kommer du til å renne over av selvtillitt. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Tja.. Grunnen til at jeg ikke kysset hun forrige søndag var at : [don't get it twisted] hun stappet foten sin MED SOKK opp i kjeften på meg, bare på kødd da haha vet ikke hva hun hadde syntes om jeg hadde kysset hun etter det 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du har fått så klare hint at det ikke burde være tvil om at det bare er til å kjøre på Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Du har fått så klare hint at det ikke burde være tvil om at det bare er til å kjøre på Men hun er jo sur på meg nå da.. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Var med henne på sist søndag, vi satt i sofaen, hun snudde seg og tok fjeset inntil meg, hun "strøk" liksom med nesen elns på kinnet mitt, trodde faktisk hun skulle kysse meg :O men hun gjorde altså ikke det. ..fordi DU skulle ha kyssa HENNE Tja.. Grunnen til at jeg ikke kysset hun forrige søndag var at : [don't get it twisted] hun stappet foten sin MED SOKK opp i kjeften på meg, bare på kødd da haha vet ikke hva hun hadde syntes om jeg hadde kysset hun etter det Det hadde ikke spilt noen som helst rolle. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå