Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har et helt forum med gamle griser bak deg som pusher skulle du nøle, ikke glem det

Haha, jeg ler godt :)

Venter i spenning, men dette har du kontroll på, gutt! Har selv erfart at det kan være smart å ta det i et fornuftig tempo.(ikke så sakte at hele greia dør ut, selvfølgelig)

Good luck, venter i stor spenning!

Lenke til kommentar

Vist det er noe her som er teit så er det at folk sriver i tråden når det ikke skjer noe. Hver gang den komme opp i "mine innlegg" tenker jeg at NÅ har det endelig skjedd noe, men neida, bare folk som maser på at joakim må svare. Da er det bedre å bare la tråden dø ut slik at vi kan glemme hele saken.

• Liker 8
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sorry ass. Orket ikke å gå inn her for å se masse innlegg om hvor bra jeg klarer det og alt skal gå bra.. Går ikke heelt som forventet.. Har aldri kysset en jente før, og det sliter jeg med..

Hun hintet med en sang og sa at den var skrevet til meg.. joaaa..

http://www.youtube.com/watch?v=BGLblYSA6U8&feature=related

Men vi får se.. Hun sier kanskje at det blir feil hvis jeg kysser henne.. fml

Jaja.. Kom opp i matte muntlig idag da.. Må fokusere på dette..

Og nei.. er ikke noe troll.. var bare litt deppa en stund pga. jeg kanskje ikke fikk hun.. kanskje jeg fortsatt ikke får hun.. kem vet.

Endret av Joαkim
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Joda.. Nå ble hun nettopp sur fordi jeg sa hun så litt utringnet ut og "litt mer enn endel jenter".. Også klikket hun helt og sluttet å snakke med meg..

Drep meg? dritt altså..

Endret av Joαkim
Lenke til kommentar

Joda.. Nå ble hun nettopp sur fordi jeg sa hun så litt utringnet ut og "litt mer enn endel jenter".. Også klikket hun helt og sluttet å snakke med meg..

Drep meg? fi**efaen altså..

Hvis hun ikke vil snakke med deg synes jeg du skal si ifra til lærern at hun såret deg. så kan dere ha samtale sammen (med lærer) og så blir dere sikkert på talefoten etter dette, Det går sikkert bra :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...