katrine-jensen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Haha, lykke til Fun å lese gjennom hele. Har ledd en del, kan man si Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Du har et helt forum med gamle griser bak deg som pusher skulle du nøle, ikke glem det Haha, jeg ler godt Venter i spenning, men dette har du kontroll på, gutt! Har selv erfart at det kan være smart å ta det i et fornuftig tempo.(ikke så sakte at hele greia dør ut, selvfølgelig) Good luck, venter i stor spenning! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Man må smi mens jernet er varmt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Han kan ikke engasjere så mange også bare droppe hele tråden Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kanskje han fokuserte på å engasjere en om gangen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kanskje han gikk fra datan med denne siden oppe, så snoket foreldrene og så alt sammen. Han ble sikkert pc-løs Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Eller damen fant den og han måtte sverge å aldri gå inn på denne djevelsiden igjen hvor folk forteller han at han skal daske pikken i trynet på henne? 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kan dere ikke bare vente på en update istedenfor å spamme ned hele tråden? Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hvor er oppdateringene? Dette var jo intressant.. Får meg til å savne ungdommen, gjorde alt for lite slikt på min tid. Jaja, er vell fortsatt ungdom da, bare 19. Lenke til kommentar
Populært innlegg Broseph Skrevet 3. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Dette er veldig trist, trådstarter... Du har bygget opp forventninger hos mang en stakkars forumbruker, som med iver fulgte med og ga deg råd og kommentarer. Dette her er som som fotballag å ikke dukke opp til en fotballkamp du har solgt billetter til! Du skuffer fansen! Vi går i blinde, kun ventende på den dagen hvor vi endelig igjen skal høre nye ord fra messias Joakim manifistere seg som musikk i våre ører. Endret 3. mai 2011 av Emoel 43 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Dro på flere ukers ferie og tenkte lenge på å komme hjem til en stadig oppdatert tråd, skal love at jeg er skuffet nå. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Vist det er noe her som er teit så er det at folk sriver i tråden når det ikke skjer noe. Hver gang den komme opp i "mine innlegg" tenker jeg at NÅ har det endelig skjedd noe, men neida, bare folk som maser på at joakim må svare. Da er det bedre å bare la tråden dø ut slik at vi kan glemme hele saken. 8 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Sorry ass. Orket ikke å gå inn her for å se masse innlegg om hvor bra jeg klarer det og alt skal gå bra.. Går ikke heelt som forventet.. Har aldri kysset en jente før, og det sliter jeg med.. Hun hintet med en sang og sa at den var skrevet til meg.. joaaa.. http://www.youtube.com/watch?v=BGLblYSA6U8&feature=related Men vi får se.. Hun sier kanskje at det blir feil hvis jeg kysser henne.. fml Jaja.. Kom opp i matte muntlig idag da.. Må fokusere på dette.. Og nei.. er ikke noe troll.. var bare litt deppa en stund pga. jeg kanskje ikke fikk hun.. kanskje jeg fortsatt ikke får hun.. kem vet. Endret 15. juni 2011 av Joαkim 5 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hun sender deg en sang med refrenget "Come on, kiss the girl", for så å si at det kanskje blir feil hvis du kysser henne? Man må bare elske kjerringer Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Jasant.. Hun skyldte på at hun var trøtt..Kvinnelogikk på sitt beste.. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Joda.. Nå ble hun nettopp sur fordi jeg sa hun så litt utringnet ut og "litt mer enn endel jenter".. Også klikket hun helt og sluttet å snakke med meg.. Drep meg? dritt altså.. Endret 15. juni 2011 av Joαkim Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Joda.. Nå ble hun nettopp sur fordi jeg sa hun så litt utringnet ut og "litt mer enn endel jenter".. Også klikket hun helt og sluttet å snakke med meg.. Drep meg? fi**efaen altså.. Hvis hun ikke vil snakke med deg synes jeg du skal si ifra til lærern at hun såret deg. så kan dere ha samtale sammen (med lærer) og så blir dere sikkert på talefoten etter dette, Det går sikkert bra Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Kødder du? Var jo jeg som såret henne.. Men jeg visste ærlig talt ikke at det var så negativt å si det.. Skulle nesten trodd jeg sa hun var feit.. Fortsatt ignorer hun meg.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Forklar "problemet" til en lærer, eller en helsesøster. Kanskje de kan forklare frøken pripp at det var et kompliment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå