TMB Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Når dere begynner å kysse, så tar du frem kuken og sier "Sug meg!". Test det ut og gi oss tilbakemeldinger (Jeg er seriøs) EDIT: Så ikke at han ikke hadde kysset henne :!: 1 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du trådstarter, for å komme videre i dette potensielle forholdet så benytt sjansen du får til å kysse henne. Anbefaler det også fordi hun kanskje fort går lei når det ikke skjer noe, så derfor burde du vise henne at du er interessert, og ikke gjøre henne usikker på om du bare vil være venn eller ei. Fortsett å poste, elsker tråder som dette, bare synd det er altfor få av dem! Lykke til videre dere to! 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Er veldig enig i brukeren over her. Et kyss kan være en bekreftelse for jenta på at du har følelser for henne, og at du ønsker å være noe annet enn en god venn. Samtidig skal det være noe naturlig, og det første kysset skal bety litt. Vi heier på deg trådstarter Endret 11. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Eg har vert her siden tråden var nesten heilt ny. Det sjer bra LITE her for tiden. Me vil ha MYKJE meir info her Joakim. 6 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ka vil du vete? EDIT: Har hvertfall bestemt meg på at jeg skal kysse henne på onsdag.. Endret 11. april 2011 av Joαkim 8 Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ka vil du vete? EDIT: Har hvertfall bestemt meg på at jeg skal kysse henne på onsdag.. flott for deg 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 pics or it didn't happen! Old. 3 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Denne tråden minner meg om varmegrader, shorts, pils, leddkledde damer og sommerflørt! Gleder meg sykt til det blir ordentlig sommer! Lykke til, Joakim! BTW: Takk for tipset om gratis kondomer Skal aldri paye godt over 50spenn igjen ass! Endret 11. april 2011 av Lek1 2 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Har hvertfall bestemt meg på at jeg skal kysse henne på onsdag.. Do it!! Du har et helt forum med gamle griser bak deg som pusher skulle du nøle, ikke glem det 7 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Snart kommer det noen og ber deg om å utstyre deg med spionkamera før første kyss trådstarter 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Haha ja.. Venter nok bare på det Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hadde vært kjedelig om hun parkerte deg i the friend zone. JO HAF TO DO ET NAOUH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Denne tråden minner meg om varmegrader, shorts, pils, leddkledde damer og sommerflørt! Gleder meg sykt til det blir ordentlig sommer! Lykke til, Joakim! BTW: Takk for tipset om gratis kondomer Skal aldri paye godt over 50spenn igjen ass! Må si at det er verdt å bruke penger på de skikkelige tynne kondomene. Mye bedre en de fra gratis kondomer. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Snart kommer det noen og ber deg om å utstyre deg med spionkamera før første kyss trådstarter Spionkamera? Jeg krever at vi utnevner en representant fra Diskusjon.no til å dokumentere hendelsen. Min nominasjon går til Quakecry. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bandidos-Pelle Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Kan vi være så snill og la denne tråden dø inntil det skjer noe? Er jo helt forumkafé-tilstander her... 15 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Når dere begynner å kysse, så tar du frem kuken og sier "Sug meg!". Test det ut og gi oss tilbakemeldinger (Jeg er seriøs) EDIT: Så ikke at han ikke hadde kysset henne Synes nord-norge varianten er ganske awesum:Suug mæ! 3 Lenke til kommentar
iKent Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Dersom hun skulle baile har Jockim sin helt egen personal army her ser det ut som:P 2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Gogogo! Dette klarer du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå