TheNarsissist Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva skjer med at ALLE har begynt å herme etter meg når det gjelder penis daskinga? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Paisley Skrevet 31. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hva skjer med at ALLE har begynt å herme etter meg når det gjelder penis daskinga? Gratulerer, diplom er vedlagt. Var vel du som fant opp penis og eller? Endret 31. mars 2011 av FredrikV. 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 det er bare så genialt! Nei, det er latterlige barnefakter. Ja, okei det var gøy engang, men man trenger ikke å spamme det i hver tråd etterpå. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva skjer med at ALLE har begynt å herme etter meg når det gjelder penis daskinga? Gratulerer, diplom er vedlagt. Var vel du som fant opp penis og eller? Er du virkelig så dum at du tror det? 1 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 nei det er et barslig innslag, men det morsomt og se "bare dask henne i ansiktet med din penis". innimellomogså spesielt når man ser det for segxD Kall meg ekkel men i noen scenarioer det latterlig morsomt. men ofte bare dumt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hva skjer med at ALLE har begynt å herme etter meg når det gjelder penis daskinga? Gratulerer, diplom er vedlagt. Var vel du som fant opp penis og eller? Er du virkelig så dum at du tror det? Vitsen med dasking av penis har eksistert til alle tider, også her på forumet. For meg virker det som du tror du er den første som kommer med det vittige poenget, dessverre er du bare en som igjen hermer etter en ukjent person som dasket sin penis en gang i tiden og fortalte det videre. Ellers må jeg si at berzerk oppsummerer mitt syn på denne vittigheten du driver med for tiden. Gøy de første gangene, men det holder nå. Du har fått både plusser og dine dager med kjendisstatus. Endret 31. mars 2011 av FredrikV. 6 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva skjer med at ALLE har begynt å herme etter meg når det gjelder penis daskinga? Gratulerer, diplom er vedlagt. Var vel du som fant opp penis og eller? Er du virkelig så dum at du tror det? Vitsen med dasking av penis har eksistert til alle tider, også her på forumet. For meg virker det som du tror du er den første som kommer med det vittige poenget, dessverre er du bare en som igjen hermer etter en ukjent person som dasket sin penis en gang i tiden og fortalte det videre. Ellers må jeg si at berzerk oppsummerer mitt syn på denne vittigheten du driver med for tiden. Gøy de første gangene, men det holder nå. Du har fått både plusser og dine dager med kjendisstatus. Er fult klar over at det har blitt brukt før og at jeg ikke er den første. Jeg kommer til å bruke den så mye jeg vil og jeg driter i at folk begynner å bli lei. Ingen som tvinger deg til å lese denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) @Narsissist Ja, det som er så synd da er at jeg rapporterer deg for spam og off topic. Endret 31. mars 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det må du gjerne gjøre 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Joαkim Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2011 Jeez.. 16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Uansett, en update, skjedd noe nytt idag? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Nope, kun litt snakking på msn... Håper ikke hun ble sur da jeg sa at jeg ikke gadd å ringe henne ikveld Blir ikke noe som skjer imorgen heller, da jeg skal hente bil på Stord Men om det skjer noe, så skal jeg informere Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nope, kun litt snakking på msn... Håper ikke hun ble sur da jeg sa at jeg ikke gadd å ringe henne ikveld Jeg håper du ikke formulerte deg slik... 1 Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har du bil blir jo alt mye lettere Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Har du bil blir jo alt mye lettere Hehe, er ikke 18 enda Skal brukes til øvekjøring osv Endret 31. mars 2011 av Joαkim Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sorry, tenkte ikke på det Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) faen, jeg får jo ballespreng på dine veier jeg xD Endret 31. mars 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Etter å ha lest gjennom hele tråden, er jeg fortsatt usikker på om dette er en litt for tidlig aprilsnarr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå