SpecialForce Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Få det opp på 5. Er bedre å være først i køen så du blir prioritert på søknadslister enn i køen for å komme inn. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Hvor mange ganger var man ikke "syk" på ungdomskolen da? Kjenner meg litt snufsen nå faktisk Jepp jeg går på ungdomsskolen, der er det mye trash talk og lærere kunne ikke gi mindre faen. Holder meg med gruppen min og driter i de idiotene som bare slenger drit egentlig. Synd jeg må opp 7 imorgen da :/ Haha, faen! Jeg og Hater å stå opp tidlig.. Er jo mattetentamen på torsdag og greier.. Fuckin' great Tentamen allerede ? høres jævlig ut, glad våres prøver bare blir utsatt hele tiden. Står no på 4,5 i snitt så klager ikke uansett. Burde kanskje legge inn litt mer arbeid for å få det opp i 5. Ja, 10. vettu 4,5 er ikke gale nei, har 3,6 jeg.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Trådstarter, bruk hurtigsvar.. Å lese tråden, og stadig vekk se dobbelt kopier av hva som står rett ovenfor er veldig rotete.. Skal du quote, eller "sitere" som er knappen du bruker, vær vennlig å kun gjør det når innlegget du svarer på er mer enn 1 post over deg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Funkmasterfleksnes Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 Noen ganger elsker jeg diskusjon.no 15 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Ja, ser den.. Skal ikke gjenta seg, men er bare så helvettes trøtt Men jeg legger meg nå, snakkes forumfolk Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Trådstarter, bruk hurtigsvar.. Å lese tråden, og stadig vekk se dobbelt kopier av hva som står rett ovenfor er veldig rotete.. Skal du quote, eller "sitere" som er knappen du bruker, vær vennlig å kun gjør det når innlegget du svarer på er mer enn 1 post over deg. why? Endret 29. mars 2011 av supercz 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Tør han ikke gå bort til ei jente i 9. han liker, så kommer det til å virke rart for jenta, og masse tanker kommer til å strømme oppi der. Unngå det der, ta kontakt med jenta! Dere skal jo tross alt hvis alt går etter planen, vise dere selv i den mest sårbare posisjonen som finnes. Skal! Blir ikke imorgen, for da er hele 9. trinnet på skidag. Årh, en dag uten hun på skolen = savn aaaaw, så søtt 7 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Trådstarter, bruk hurtigsvar.. Å lese tråden, og stadig vekk se dobbelt kopier av hva som står rett ovenfor er veldig rotete.. Skal du quote, eller "sitere" som er knappen du bruker, vær vennlig å kun gjør det når innlegget du svarer på er mer enn 1 post over deg. why? Det er rotete. Lenke til kommentar
Populært innlegg internet wizard Skrevet 30. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2011 Trådstarter, bruk hurtigsvar.. Å lese tråden, og stadig vekk se dobbelt kopier av hva som står rett ovenfor er veldig rotete.. Skal du quote, eller "sitere" som er knappen du bruker, vær vennlig å kun gjør det når innlegget du svarer på er mer enn 1 post over deg. why? Det er rotete. ok jeg skall ivertfall slutte 10 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312645&pid=17154032&st=40entry17154032 Disse kondomene, er de anbefalt for førstegangsbruk? Vurderer å bestille.. Akkurat om foreldrene mine åpner og ser hva det, driter jeg i.. Ting går tydeligvis framover. 3 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Har akkurat lest gjennom hele tråden, og jeg krever daglige oppdateringer! Siden du også spør om kondomer så blir det kanskje pels hud på knaggen snart? Endret 30. mars 2011 av stizzen Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hehe Da var hvertfall kondomer bestillt Kjekt å ha, i tilfelle Endret 30. mars 2011 av Joαkim Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har akkurat lest gjennom hele tråden, og jeg krever daglige oppdateringer! Siden du også spør om kondomer så blir det kanskje pels på knaggen snart? Pels? 5 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Beklager, hvem går vel med pels i 2011? Post redigert Endret 30. mars 2011 av stizzen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 30. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe, vi lever ikke i 80 tallet lenger vettu. 10 Lenke til kommentar
RemiJB Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe Da var hvertfall kondomer bestillt Kjekt å ha, i tilfelle Går ikke du på ungdomsskolen da? Da kan man vel bare gå til helsesøster å få? xD Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Gidd ikke gå til helsesøster Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 ..og du vil vaffal få noe hvis du går bort til henne i skoletiden òg.. Herregud, hvis folk tenker stygt om deg fordi du e med ei fra 9'nde, så får de vel ha det så godt? Dems problem det vel.. På ungdomsskolen betyr sosial status mye, og der er 10 klasse til 9 klasse samme som 18 år til 14 år. Jeg forstår hvorfor han syntes det er litt ekkelt/skummelt eller hva det måtte være, men ja man burde bare drite i hva alle andre syns og bare gjøre det. Hvis du vil sitte med hun, så gjør du det, drit i hva andre sier/tenker. Du er en person som hvertfall har mot nok til å gjøre det, de andre snakker om det fordi de ikke hadde turd(?) gjort det selv. Da jeg gikk på ungdomsskolen hang vi med 8- og 9-ende klasse jentene. Var ikke noe problem det. Men hver skole har vel hver sin "kultur". Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe Da var hvertfall kondomer bestillt Kjekt å ha, i tilfelle Man bestiller ikke kondomer?! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Hehe Da var hvertfall kondomer bestillt Kjekt å ha, i tilfelle Man bestiller ikke kondomer?! Jo. www.gratiskondomer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå