Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Er veldig vanskelig å få noen som helst reaksjon når de er jevnaldrende. Da skal du være godt utenfor normalen seksuelt, og psykisk om det blir straffereaksjoner. Dessuten er det bevist at jenter og gutter i den alderen har forskjellig modningsnivå, så uansett ville det vært merkelig å straffe en "mindre intelligent" gutt fordi en mer intelligent jente ga tydelige tegn som sier "jeg vil ha deg!!"

Jeg tenkte at joakim gikk i første året i videregående, og hun i 9 klasse. Fant ut at det var feil etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig vanskelig å få noen som helst reaksjon når de er jevnaldrende. Da skal du være godt utenfor normalen seksuelt, og psykisk om det blir straffereaksjoner. Dessuten er det bevist at jenter og gutter i den alderen har forskjellig modningsnivå, så uansett ville det vært merkelig å straffe en "mindre intelligent" gutt fordi en mer intelligent jente ga tydelige tegn som sier "jeg vil ha deg!!"

Jeg tenkte at joakim gikk i første året i videregående, og hun i 9 klasse. Fant ut at det var feil etterpå.

Går i 10.ende ;) Er fortsatt 15. Fyller 16 i juni ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tør han ikke gå bort til ei jente i 9. han liker, så kommer det til å virke rart for jenta, og masse tanker kommer til å strømme oppi der. Unngå det der, ta kontakt med jenta! Dere skal jo tross alt hvis alt går etter planen, vise dere selv i den mest sårbare posisjonen som finnes.

Lenke til kommentar

Tør han ikke gå bort til ei jente i 9. han liker, så kommer det til å virke rart for jenta, og masse tanker kommer til å strømme oppi der. Unngå det der, ta kontakt med jenta! Dere skal jo tross alt hvis alt går etter planen, vise dere selv i den mest sårbare posisjonen som finnes.

Skal! Blir ikke imorgen, for da er hele 9. trinnet på skidag. Årh, en dag uten hun på skolen = savn :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

hvorfor er den så sårbar egentlig, har aldri skjønt det helt.

Det er jo naturlig og det skjer jo over alt rundt oss?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Går i 10.ende ;) Er fortsatt 15. Fyller 16 i juni ;)

DU HAR IKKE LOV TIL Å HA SEX! Du må vente til Juni, ellers kommer purken og kutter av deg kuken! Hvis du allerede har gjort det med hun, fortsett! For jeg har ikke lest hele tråden, og vet ikke hvordan det gikk på lørdag!

• Liker 2
Lenke til kommentar

hmm.. hadde sikkert ikke gjort noe med heldagsfravær for begge to :)

9. klasse og fravær kan hun drite langt i. fravær teller mer i 10, men så lenge vi maks snakker 2-3 dager så går det egentlig bra..

lolwut?

Ta en fridag begge to og tilbring dagen med hverandre..

Tror alle gutter hadde mistet litt selvtillit om de står med drømmedama, stormforelsket med en våken kar og får høre noen negative kommentarer... Det går inn på enkelte mer enn man kanskje ser med en gang. Ellers, så gir man jo mye av seg selv i en slik situasjon og det skapes ganske kraftige emosjonelle bånd der og da. Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg ble mobba når jeg hadde meg med ei 8. klassing når jeg gikk i 9. klasse. (ja, det er faktisk sant!)

Endte opp med å såre henne ved å si til alle at vi ikke gjorde noe.. Jeg angrer på det enda.. (er 24 nå)

Lenke til kommentar

hmm.. hadde sikkert ikke gjort noe med heldagsfravær for begge to :)

9. klasse og fravær kan hun drite langt i. fravær teller mer i 10, men så lenge vi maks snakker 2-3 dager så går det egentlig bra..

lolwut?

Ta en fridag begge to og tilbring dagen med hverandre..

Tror alle gutter hadde mistet litt selvtillit om de står med drømmedama, stormforelsket med en våken kar og får høre noen negative kommentarer... Det går inn på enkelte mer enn man kanskje ser med en gang. Ellers, så gir man jo mye av seg selv i en slik situasjon og det skapes ganske kraftige emosjonelle bånd der og da.

Ah, det du mente ja.. Vi får se, hadde ikke skadet å tatt fri for å være med hun :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ta en fridag, tror ikke det finnes på ungdomsskolen, hvertfall ikke hos meg. Det kalles skulk her, da blir det melding/telefon hjem, annmerkning fravær og stygge blikk fra omtrent alle lærere. Å fy faen hvor jeg egentlig hater skolen, dog den er jo nyttig. Synd at den må være så kjedelig da, og tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar

Ja, selv gikk jeg ut med nullfravær i alle år unntatt 10. Men så var det kun for 2 timer, så ikke store greiene..

VG1 hadde jeg en del fravær, men gadd ikke å få gjort det om til gyldig fravær så lot det surre..

På VG2 snakker vi 5 dager godkjent og 0,67 timer ugyldig..

:ph34r:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ta en fridag, tror ikke det finnes på ungdomsskolen, hvertfall ikke hos meg. Det kalles skulk her, da blir det melding/telefon hjem, annmerkning fravær og stygge blikk fra omtrent alle lærere. Å fy faen hvor jeg egentlig hater skolen, dog den er jo nyttig. Synd at den må være så kjedelig da, og tidlig om morgenen.

Enig! Går på ungdomsskolen du og? :p

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger var man ikke "syk" på ungdomskolen da? :)

min mor var på lag med meg, mens min far var å jobbet i utlandet.

hun ble ofte selskapssyk, og det gikk "utover" meg. Hun ringte skolen nå og da, og sa at jeg var syk, så jeg kunne være hjemme å se på film eller noe. Endte jo oftes opp med at jeg gamet fra kl 8 til jeg skulle legge meg...

Kanskje det er hennes feil at jeg er halvfeit?.. hmm

Meeen, jeg var ofte "syk" som var gyldig, pga foreldre hadde ringt å gitt beskjed.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kjenner meg litt snufsen nå faktisk :p

Jepp jeg går på ungdomsskolen, der er det mye trash talk og lærere kunne ikke gi mindre faen. Holder meg med gruppen min og driter i de idiotene som bare slenger drit egentlig. Synd jeg må opp 7 imorgen da :/

Lenke til kommentar

Jepp jeg går på ungdomsskolen, der er det mye trash talk og lærere kunne ikke gi mindre faen. Holder meg med gruppen min og driter i de idiotene som bare slenger drit egentlig. Synd jeg må opp 7 imorgen da :/

Haha, faen! Jeg og :p Hater å stå opp tidlig.. Er jo mattetentamen på torsdag og greier.. Fuckin' great :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Haha, faen! Jeg og :p Hater å stå opp tidlig.. Er jo mattetentamen på torsdag og greier.. Fuckin' great :roll:

Tentamen allerede ? høres jævlig ut, glad våres prøver bare blir utsatt hele tiden.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...