koktris Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kjøpte nylig en Sony vaio s 13,3" til 12000kr. Er veldig fornøyd med den så langt. Er bare en ting som irriterer meg litt. Jeg liker å koble pc'en til tv'en når jeg ser film. Og som rutine lukker jeg alltid igjen skjermen på maskinen før jeg legger den under tv-hylla og koble vga-kabelen til pc'en. På min gamle lenovo og alle andre laptop jeg har brukt til nå er det ikke noe problem. PC-bildet dukker opp på skjermen rett som det er så fort jeg har valgt riktig inngang på tv'en. Men på min vaio s registerer tv'en ikke signalet i det hele tatt. Jeg må løfte litt på skjermen på maskinen før tv'en registrerer signalet fra pc'en. Er det noen som vet hvorfor og har en løsning til det? Maskinen er stilt inn på å ikke gjør noe som helst når jeg lokket stenges på strøm, så det kan ikke være det som er problemet heller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det var rart, jeg skulle til å si at den går sikkert i dvale når du stenger lokket, men jeg ser at du var klar over det og at det ikke er problemet. Har du kikka på instillingene til skjermkortet, det bruker å være en egen fane der med external monitor settings. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Har sett gjennom alt, både på windows sin innstilling og Nvidia sin. Aldri hatt det problemet før, så jeg skjønner ingenting jeg heller:-P Lenke til kommentar
koktris Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Forresten, er det ikke egen fane for external monitor settings i Nvidia innstillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå