Gå til innhold

Erfaringer med Nokia N8?

Anbefalte innlegg

Trenger ny mobil nå. Etter dårlig erfaring med Samsung og B7610, må det bli noe annet enn Samsung. Funderer på Nokia N8.

Tenker at fordeler med N8 er god plass: 16 GB + minnekort. Godt kamera. Gode tilkoblingsmuligheter. Dessuten liker jeg utseende. Og at kart lastes ned på forhånd.

Er den håpløst treg og upålitelig eller fins det fornøyde brukere?

Takknemlig for innspill.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

har hatt denne en stund, men plutselig skrudde t9 seg nesten av :S når jeg tar opphold kan jeg ikke redigere ord :S må ta bokstav for bokstav lissom :S hvordan kan jeg få tilbake det originale t9 oppsettet(husker ikke om den var sånn originalt men tviler), prøvd med mob resett å det tror jeg heller ikke funka (husker ikk) evt er det andre som har det som vet om dt er sånn den skal være el ikk? :p

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Hadde en n8 i ca en mnd..fantastisk kamera..men desverre et fryktelig utdatert meny system..du burde ikke vurdere samsung ut i fra den du har hatt fordi den har windows operativ system og windows har klart å ødelegge mange egentlig flotte tlf med det gamle meny systemet sitt ta deg en tur på Elkjøp eller en annen butikk hvor du kan sammenligne tlf så finner du nok en som passer:-) tror også om du da prøver en av de nye samsung sine med Andriod..så får du en positiv overraskelse..men som sagt prøv de litt først:-)

Endret av cosm0
Lenke til kommentar

finnes det forresten en smarttelefon nå til dags som ikke avslutter setninga på mellomrom? sånn at man kan hvis man skriver feil gå tilbake å endre det? istedet for å endre på bokstav for bokstav lissom, vil jeg ha tilbake sånn dt var før, kan redigere ord selvom man tar på space knappen å vibrasjon når men lader er dumt at de fjerna

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...