Spenis Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan få disse kodene til og fungere på spillet. burgerking: Unlocks Burger King Challenge castrol: Exclusive Castrol Ford GT givemethegto: Releases the GTO Finnes det også pengekoder? Jeg lurer også på en ting til, på bildet som er lagt til, hva betyr det som er merket med rød firkant/sirkel? Endret 25. mars 2011 av Spenis Lenke til kommentar
SleepyMoo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan få disse kodene til og fungere på spillet. burgerking: Unlocks Burger King Challenge castrol: Exclusive Castrol Ford GT givemethegto: Releases the GTO Finnes det også pengekoder? Jeg lurer også på en ting til, på bildet som er lagt til, hva betyr det som er merket med rød firkant/sirkel? hva spiller du på? xbox? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg vil anta at det er PC siden tråden ligger under PC-spill. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Du må lage en bruker som heter det samme som cheatsene. Eller så laster du ned en trainer eller noe sånt. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Innlegget er påstet i PC-spill, så det er ikke xbox jeg spiller på Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan få disse kodene til og fungere på spillet. burgerking: Unlocks Burger King Challenge castrol: Exclusive Castrol Ford GT givemethegto: Releases the GTO Finnes det også pengekoder? Jeg lurer også på en ting til, på bildet som er lagt til, hva betyr det som er merket med rød firkant/sirkel? hva spiller du på? xbox? Lenke til kommentar
SleepyMoo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Innlegget er påstet i PC-spill, så det er ikke xbox jeg spiller på Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan få disse kodene til og fungere på spillet. burgerking: Unlocks Burger King Challenge castrol: Exclusive Castrol Ford GT givemethegto: Releases the GTO Finnes det også pengekoder? Jeg lurer også på en ting til, på bildet som er lagt til, hva betyr det som er merket med rød firkant/sirkel? hva spiller du på? xbox? Edit: min feil, litt trøtt i dag! Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Du må lage en bruker som heter det samme som cheatsene. Eller så laster du ned en trainer eller noe sånt. Å.. ok Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå