DrDoogie Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 http://www.klas-tv.com/Global/story.asp?S=...80&nav=168XGqk0 Ler så jeg griner... Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Sinnsykt bra BTW: Når kommer sånn til norge? :o Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 BTW: Når kommer sånn til norge? Når flere enn ti nordmenn har råd til å betale for det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hehe dritt kult. ****** da det er jo litt urettferdig siden det ikke er lett å treffe kjerringen mens du løper og skyter mens du har ståpikkk Edit: fikse på noe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hehe dritt kult. kjøss da det er jo litt urettferdig siden det ikke er lett å treffe kjerringen mens du løper og skyter med ståpikkk Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg så den først via dagbladet, jeg og en på jobb hadde faktisk litt lyst å bestille videoen som de selger fra hjemmesiden deres. Men vi har ikke mulighet siden de kun sender inne i USA. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 den der var drit bra ass :wink: Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Litt stiv pris det der, men hadde de byttet ut bærtene med politikere (gjerne påkledd - synet av en kliss naken Erna Solberg kan vel gi hysterisk blindhet hos selv de barskeste) og paintball-markørene med AG3, skulle jeg heller begynt å spare... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Oppdatering: Dette er desverre ikke sant. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 så nettopp et innlegg om dette på CNN. i byene har de lagd en "fattigmanns" version. "shoot the freak", men han er fult beskytta da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå