InsertNumLock Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har lenge vurdert å kvitte meg med mitt kjære 400D for å ta steget videre opp til 7D. Problemet mitt er at jeg ikke aner hva jeg kan kreve, og jeg regner i grunn ikke med at det er så veldig mange som er interesserte i å handle 400D nå til dags. Sitter på følgende utstyr: Anelse om hva jeg kan kreve for dette? Canon 400D Batterigrep Kit objektiv 4 batterier (1 orginalt, 3 x hong kong import) 3 minnebrikker (1x 8 gig, 2x 4 gig) Canon Speedlite 430EX flash Interval remote 4 x filter (400ND, 0.9ND, Polafilter og UV @ 58mm) Lowepro Fastpack 350 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Her kan du se hva kameraer pleier og bli solgt for brukt. Ville nok solgt alt som en pakke utenom blitsen,bagen og filtrene, de ville jeg solgt separert. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Takker, da har jeg et utgangspunkt vertfall. Så får jeg se hva det blir til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ville nok solgt alt som en pakke utenom blitsen,bagen og filtrene, de ville jeg solgt separert. Er det ikke bedre å beholde de tingene - de virker jo med en 7D også. Jeg husker ikke om 400D bruker SD eller CF? Hvis det er CF, så hadde jeg beholdt minnekortene også ... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Eneste er blitsen da i så tilfelle. Jeg har lyst på en ny bag, og filtrene bruker jeg nesten ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå