Gå til innhold

Salg av Mobil - Ikke fått pengene igjen

Anbefalte innlegg

Den 7.mars 2011 fikk jeg en melding i fra en privat person som ville kjøpe min gamle mobiltelefon (C905). Har skrev meg en melding på grunn av at han hadde sett på annonsen som ligg på amobil.no . Jeg fikk en adresse der jeg skulle sende mobilen til og en skriftlig avtale (tekst melding) om at pengene kommer til å bli overført i løpet av uken. Dessverre jeg har ikke fått noe penger foreløbig. Denne personen svarer ikke på tekst meldinger eller mail.

Eneste informasjon som jeg har om han er:

Konto nr: **** ** **632

Navn: G *******

Adresse: ******, 4050 Sola

Kan dere sperre han fra amobil.no og gi meg et råd til videreutvikling av saken?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du sender penger til en person før du har fått mobilen? Du er smart du :)

Jeg hadde ihvertfall aldri sendt noe til en uten å fått betalt først. Da hadde jeg heller ikke solgt den hvis det hadde vært tilfellet.

Og hadde jeg ikke fått betalt først hadde jeg sendt den med postoppkrav(da skal du jo selvfølgelig ikke få personen til å overføre deg penger til konto i tillegg).

til Trådstarter: Anmeld h*n til Politiet eller bruk et inkassobyrå.(Eller bare kontakt(ring) personen å purr på h*n)

Endret av xaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du sender penger til en person før du har fått mobilen? Du er smart du :)

Jeg hadde ihvertfall aldri sendt noe til en uten å fått betalt først. Da hadde jeg heller ikke solgt den hvis det hadde vært tilfellet.

Og hadde jeg ikke fått betalt først hadde jeg sendt den med postoppkrav(da skal du jo selvfølgelig ikke få personen til å overføre deg penger til konto i tillegg).

Oppkrav tenkte jeg ikke på :)

Lenke til kommentar

Det får da være grenser på hvor godtroende og naiv man skal være, når man vet hvor mye svindel det er rundt kjøp og salg av brukte mobiltelefoner. Det er nesten så jeg synes at det var bra at det skjedde, så du kanskje fikk deg en liten vekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...