kitbay2000 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Heisann.. har problemer med mitt radeon 9600 og cs. Da jeg skal Create et game og tar kommer det opp en firkant på skjermen som dekk over det vanlige bilde. Det har det alltid gjort i cs hos meg, det jeg har gjort da er å trykket ESC og tatt resume game. da har boksen blitt borte. men når jeg trykker ESC nå så blir det helt SVART! Virker som maskina låser seg noen som har opplevd dette ? Hva kan vøre feil ? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 det at det blir ein svart firkant når du hoster eit game er på grunn at du kjøyrer det i opengl, viss du kjøyre det i d3d så få du ikkje den, men andre ting blir dårlige. med det at allt blir svart, eg hadde samme problemet før med eit ati kort, etter at eg instalerte dei nyeste skjermkort drivere så har eg ikkje det problemet lenger. driver finner du på www.rage3d.net Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Takker og bukker Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 hadde samme problem..last ned nyeste drivere på ww.ati.com :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hmmm... hos meg når jeg trykker "esc" så blir det svart i ca. 3-4 sekunder, så kommer jeg inn på menyen igjen. Tror ikke nye drivere hjelper. Blir Cat 3.5 og har fortsatt det samma problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå