Petter Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har en sølvgrå mercedes c220 cdi som skal ha sommersko snart, derfor vil jeg ha deres meninger og tips til fine sommerdekk og felger Sitter og ser på målene 18" 245/40 Så hvis det er noen som vet om fine felger som passer til bilen spytt ut! er såklart harry av meg så har en lite forkjærlighet til "kantfelger" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 spørr om noe nytt: Har bestemt meg for felger, men når det kommer til mål er jeg litt usikker på hvor breie dekk jeg kan ha. Har sett på flere steder at de kan sette på opp til 265 bak, men dette er jo latterlig breit. Derfor har jeg tenkt på: 245 forran og bak noe som er veldig breie dekk, men ser jo vanvittig bra ut, men er litt usikker på om det er lov så er det noen som vet hvor breie jeg kan ha? Her er felgen jeg vil gå for: Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Dei felgane der er _GUD_ etter min meining det råeste Mercedes har laget siden Emotion. Men 255 bak 245 framme, helt kurant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå