leirdueredet Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Nå er det ingen telefoner som tar GODE bilder, selv ikke Nokia N8. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om kamerakvaliteten på en mobiltelefon, det er viktigere at det er en god telefon, noe Nokia sliter med. Skal man ta bilder er det mye bedre å bruke et skikkelig kamera Tja.. Tror nok du skiller deg ut fra majoriteten av mobilbrukere på det området, de aller fleste er villig til å betale ekstra for å få ett godt kamera på mobilen... Tror folk er rimelig lei av slike "halvgode" kamera som mange mobiler kommer med idag.. Bare surt å komme hjem med de fine motivene, men kvaliteten er ubrukelig Når det gjelder N8 tar den ekstremt gode bilder Selvsagt ikke på nivå med ett proffkamera, men den erstatter fint ett kompaktkamera N8 er forøvrig en super mobil på mange områder Mobiler med "plastikk-optikk" og LED blitz holder iallfall jeg meg langt unna.... Endret 26. mars 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Perre Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Bekreftet at Evo 3D kommer til Europa! Endret 29. mars 2011 av Perre Lenke til kommentar
Delpi Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Denne ser jo rå ut, og liker at batteriet er såpass stort. Er det noen som har greie på hvilken prisklasse den vil ligge på, og om den eventuelt er hvert så mye? Lenke til kommentar
oddi900 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Telefonen er på lageret til Elkjøp. ligger på rundt 5000 - 6000 uten abbo. (ulåst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg