Gå til innhold

Hva slags tilbud har de på komplett.no??!!

Anbefalte innlegg

Jeg stakk som vanlig innom komplett.no for og sjekke tilbud i dag.

Den mustek spilleren (V300) Som koster 632, kjøpte jeg til 550kr for to uker siden. Hva skal dette bety? Bildet er byttet ut også, den jeg kjøpte var sølv, og den som er på bildet er svart, samt at den ser ikke ut som om den er 5,3cm høy.

Har tenkt og kjøpe flere, siden de er billige, bra og ikke minst enkle og konvertere til 12v. Jeg har bygd den om og satt den i dashen på bilen, funker fett. :D

Hva er det som har skjedd her??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en skriveleif ifra komplett sin side.

Visst du trykker på linken (produktbeskrivelse) ser du at prisen der er 529,- kr.. Og den har dermed gått ned i pris.

Men KOMPLETT er sløve med å sjekke, og de bryter markedsføringsloven.

(De oppgir ikke noe før pris etc.) SE TIDLIGERE POSTER OM DET EMNET.

Lenke til kommentar
Jeg har merket at Komplett har steget i pris på en god del varer. Samtidig er ukens tilbud hos dem "latterlige".

Vel, har ikke sjekket ukentlig om tilbudene deres er "latterlige", men denne uken f.eks, stemmer det du sier veldig dårlig - jeg har ikke klart å finne en 19" LCD, uavhengig av merke, som er billigere enn den Hansol'en de har. Samme med det Sapphire kortet... du finner ikke en 9800 Pro 128 MB Retail billigere... uavhengig av produsent!

Når jeg kjøper hardware, så kjøper jeg som regel for flere tusen av gangen, og med mindre jeg finner veldig store prisforskjeller, så liker jeg å handle alt fra samme leverandør - som oftest blir det Komplett - synes de yter god service og har relativt god erfaring med returer, leveransetid etc... betaler gjerne litt ekstra for det! Det betyr ikke at jeg ikke kjøper deler fra andre - har bl.a. kjøpt skjerm fra databutikken.com, men jeg er nok et vanedyr på mange områder!

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe det Saphire-kortet i slutten av måneden. Tror dere at kortet kommer til å stige mye i pris etter tilbudet, eller vil kortet i løpet av noen uker nå synke til ca samme prisnivå?

Hvis det stiger 4-500 kroner nemlig, må jeg jo låne penger av noen til å kjøpe det!

Lenke til kommentar

for to uker siden så var det dvd brenner kosta 1700 tror jeg

på multicom så kosta den 1500 og 2000 for en /-

også for 2 månender siden skulle jeg kjøpe minnebrikke og cpu (barton og twinmos) begge var på ukens tilbud men når jeg titta på psdata.no sine sider så var dem billigere og dem var ikke på ukens tilbud

så jeg er enig komplett sine tilbud e lattelig

Lenke til kommentar
Samme med det Sapphire kortet... du finner ikke en 9800 Pro 128 MB Retail billigere... uavhengig av produsent!

http://www.citius.no/nettbutikk/render.asp...g=5100&freetxt=

Og de har Herkules 9800 til 3.600 og ingen av disse er tilbud.....

Jeg skal ikke være noen reservemoderator eller vaktmester, men et tips når du har så lange linker, vær grei å bruk linje skift, eller det som bedre er: URL koden Citius.no Siden blir så veldig breeed.

Bare hyggelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...