SiR0 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Raskere og mer treffsikker – her er det som er nytt. Les mer Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Er alle butikker med, eller kun de som har betalt seg inn i det gode selskap? Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Linkene til produktene hos de ulike nettbutikkene virker ikke i mobilversjonen. Bruker Android. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fortsatt popularitet som standard. Dette er en prisguide, ikke popularitetsguide. Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fortsatt dårlig utvalg på spill, er så lei av å gå igjennom alle nettbutikkene for å finne best pris på et spill. Men må ærlig innrøm at prisguiden har blitt bedre Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 men fremdeles ikke størrelse på vifter... Ikke som jeg kan se i hvertfall! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 tips oss om feil på mobil versjonen funker ikke. og jeg finner ikke alle kategoriene i den heller. søk på f.eks hd 5770 ga kun asus-kortet som resultat+søk i nettbutikker. er vell fremdeles litt tidlig å lansere mobilutgaven? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Er alle butikker med, eller kun de som har betalt seg inn i det gode selskap? Tror det fortsatt er slik at det kun er de som betaler for det. Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Veldig bra resultat. Det er en ting som jeg mener er veldig feil. Sikkert andre som er enig: Hvorfor er barbermaskiner, hørfønere o.l. plassert under Kjøkken ->Småelektrisk? Det henger ikke på greip i mitt hode. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fortsatt dårlig utvalg på spill, er så lei av å gå igjennom alle nettbutikkene for å finne best pris på et spill. Dette kan vi gjøre noe med vet du, vi skal ta og gå gjennom spill-kategorien de neste dagene og se hvilken mangler vi kan fylle inn Hvorfor er barbermaskiner, hørfønere o.l. plassert under Kjøkken ->Småelektrisk? Det henger ikke på greip i mitt hode. Det har litt med dårlig oppsett i vår backend for akkurat de kategoriene som der er slengt inn under "Småelektrisk" i sin tid. Det satt begrensninger i frontend, men vi har nå mulighet til å fikse opp i dette. Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Linkene til produktene hos de ulike nettbutikkene virker ikke i mobilversjonen. Bruker Android. Takk for tipset! Dette er rettet opp nå. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Et søk på skjermer og så er det ikke et filter for å velge max oppløsning? Veldig DÅRLIG. Det er jo en av hovedtingene å søke på. Når jeg testet nå så var det primært for å bare se 24/27" med 1920x1200 oppløsning da jeg ikke liger FulLHD 1920x1080 oppløsningen. Innfallsvinkler er mye mindre viktig (for meg), men kjekt å ha for de som søker etter noe spesielt. Endret 25. mars 2011 av Joffer Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Denne disken kommer ikke opp i guiden når man søker på 2tB disker? Seagate Barracuda Green ST2000DL003 64MB 2TB Søkefiltere: 3.5 tommer S-ATA Intern Lagringskapasitet: Fra 2000 GB For dårlig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Er alle butikker med, eller kun de som har betalt seg inn i det gode selskap? Tror det fortsatt er slik at det kun er de som betaler for det. Da ser jeg i såfall ikke noen grunn til å bytte tilbake fra prisjakt.no. 1 Lenke til kommentar
andsimo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Når man sorterer på pris pr. gb fra lav til høy så kommer de som ikke står oppgitt på pris først. Disse er rimelige uniteressante å få frem. La de komme sist i så fall. 1 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Bra at dere har forstått at prisguiden trengte oppussing, men dette holder ikke. Ta en titt på prisjakt å se hva de gjør der, og hvorfor den fortsatt ligger langt foran. Filtrene har blitt bedre, men syntes det fremdeles er klønete. Under avansert, ser det også ut som om man kun kan se på én filterkategori om gangen, nor som er utrolig slitsomt. Syntes også plassutnyttelsen er dårlig. Alt tar unødvendig stor plass, spesielt søkeresultatene. 1 Lenke til kommentar
olavjunior Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Men den viser fortsatt feil priser, så hva hjelper en prisguide da? Eks. Samsung galaxy S 2 som ligger med feil pris på cdon både i går og i dag... Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) De trenger nok og stå på godt for og kunen bli bedre en noen av konkurrentene på dette området. Endret 25. mars 2011 av Phyx Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Good, likte denne mye bedre en det rælet vi fikk presentert når dere kom med "v2". Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Stoler ikke lenger på prisguide. Jeg ser at dere gjør god insatts og prøver å redde prisguiden. Men jeg frykter dere må nok begynne på nytt med blanke ark og ny database, samt ny motor for pris innsamling. Den gamle er en klassiker, mens ny versjon ble forgammel før den ble lansert. Da velger jeg heller klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå