Gå til innhold

Sult Bevis pa gud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan gjerne forklare hvordan det faktisk er hvis du mener at det ikke er slik som jeg har sagt tidligere, altså at Jeffrey Dahmer ville kommet til himmelen, men ikke ofrene hans.

Hvem av disse +/- 20 forskjelige personene du snakker om, som kommer til himmelen, er ikke godt å si, Zeke

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Du kan gjerne forklare hvordan det faktisk er hvis du mener at det ikke er slik som jeg har sagt tidligere, altså at Jeffrey Dahmer ville kommet til himmelen, men ikke ofrene hans.

Hvem av disse +/- 20 forskjelige personene du snakker om, som kommer til himmelen, er ikke godt å si, Zeke

Du sier det er feil, men du vet ikke hvordan det blir selv? Du kan heller ikke forklare meg hva som bestemmer om en kommer til himmelen eller ikke? Hvorfor ikke det egentlig?

Lenke til kommentar

Du sier det er feil, men du vet ikke hvordan det blir selv? Du kan heller ikke forklare meg hva som bestemmer om en kommer til himmelen eller ikke? Hvorfor ikke det egentlig?

Jo, et rent hjerte er en forutsettning.

Igjen, hvem av de +/- 20 som hadde det, er ikke godt å si, Zeke

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Mener du at man ikke kan ha et rent hjerte, med mindre man er kristen? Hvordan ser du for deg at isolerte stammer i mellom-amerika som ikke har noe kontakt med omverdenen, som aldri har hørt om kristendommen skal få en sjanse til å komme til himmelen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...