IHS Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvordan forklarer du det faktum at Dahmer i følge Jesus vil bli frelst, men at ofrene hans gjerne ikke kommer til himmelen? Har Jesus Kristus sagt det ? Det er slik jeg tolker det.... Det forklarer alt Lenke til kommentar
IHS Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Du kan gjerne forklare hvordan det faktisk er hvis du mener at det ikke er slik som jeg har sagt tidligere, altså at Jeffrey Dahmer ville kommet til himmelen, men ikke ofrene hans. Hvem av disse +/- 20 forskjelige personene du snakker om, som kommer til himmelen, er ikke godt å si, Zeke Endret 28. mars 2011 av IHS Lenke til kommentar
beirch Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha, jeg ler som bare det av hele tråden. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du kan gjerne forklare hvordan det faktisk er hvis du mener at det ikke er slik som jeg har sagt tidligere, altså at Jeffrey Dahmer ville kommet til himmelen, men ikke ofrene hans. Hvem av disse +/- 20 forskjelige personene du snakker om, som kommer til himmelen, er ikke godt å si, Zeke Du sier det er feil, men du vet ikke hvordan det blir selv? Du kan heller ikke forklare meg hva som bestemmer om en kommer til himmelen eller ikke? Hvorfor ikke det egentlig? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Du kan gjerne forklare hvordan det faktisk er hvis du mener at det ikke er slik som jeg har sagt tidligere, altså at Jeffrey Dahmer ville kommet til himmelen, men ikke ofrene hans. Hvem av disse +/- 20 forskjelige personene du snakker om, som kommer til himmelen, er ikke godt å si, Zeke Du sier det er feil, men du vet ikke hvordan det blir selv? Du kan heller ikke forklare meg hva som bestemmer om en kommer til himmelen eller ikke? Hvorfor ikke det egentlig? Jo, et rent hjerte er en forutsettning. Igjen, hvem av de +/- 20 som hadde det, er ikke godt å si, Zeke Endret 28. mars 2011 av IHS Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Mener du at man ikke kan ha et rent hjerte, med mindre man er kristen? Hvordan ser du for deg at isolerte stammer i mellom-amerika som ikke har noe kontakt med omverdenen, som aldri har hørt om kristendommen skal få en sjanse til å komme til himmelen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå