tillarsl Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Lurte på om jeg er helt weird. Dater/treffer en dame og får ereksjon så sinnsygt lett. Bare ved å holde hender og "kose" lett med hverandre på armen osv..føles flaut at jeg får det så fort/lett, og vet liksom ikke om jeg skal vri meg litt bort for å skjule når vi klemmer hade etter å sittet sammen i sofa`n.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nokon gonger er det berre slik. Kanskje ho berre er så herleg at kroppen din må fortelje deg dét? Trur ikkje det er noko du skal bekymre deg for egentleg, men eg forstår kjensla di. Det er flaut, men egentleg burde det ikkje vere det. Jenta burde jo bli litt stolt av at du går heilt i ekstase av ho. Det hadde iallefall eg gjort hadde eg vært ho. Av andre reine tips kan du jo passe på å tømme godt før du er i lag med ho. Ta deg eit saftig gammeldags runk før du går - det er alt eg kan anbefale deg. Naturen går sin gang, og kroppen din veit kva han likar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 nyt det mens du kan, det snur tidsnok til det motsatte. Postet av anonym: 813b0319a0a52fd065a78cd17521884e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har vært sammen med kjæresten min i ett år nå straks, og har det litt som trådstarter. Egentlig ikke så ille, ikke flaut nå som jeg kjenner henne så godt. Selv om det var litt flaut i starten. Så ikke "weird". Postet av anonym: 2ac74faed118a3ccf174cb9a667446da Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Men det er kanskje ikke så lurt å prøve å dytte den hardt mot henne når du skal si hade for eksempel, med mindre du har fått indikasjoner på at denslags oppmerksomhet er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg