avona Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er så langt jeg kommer i installasjonen av Windows 7 ultimate. CD'en er hjemmelaget(ikke hat meg for å være billig). Har lest MASSE om hva som kan gjøre dette, men ingen forslag har virket. Har prøvet Ram"metoden", å bruke 1 brikke om gangen å prøve forskjellige stasjoner, fikset hyperspeed(amd), disabla floppy og noen få andre.. Noen ideer om hva som kan ha foresaket det? Det var en ting jeg leste om at det var tredje programsvaren som kunne ha gjort det, altså programet jeg brukte til å brenne DVD cd'en med."Imgburn" var programet jeg brukte. Ikke skriv noe om det ikke er for å hjelpe, vet det er billig av meg å brenne selv. Takk på forhånd, Frank Ruben Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Stort problem med få løsninger det der. Oppdatering av BIOS hjelper kanskje. Leste om en som lot det stå på i 2 dager før det starta :!: Lenke til kommentar
avona Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Stort problem med få løsninger det der. Oppdatering av BIOS hjelper kanskje. Leste om en som lot det stå på i 2 dager før det starta :!: hvordan oppdaterer jeg BIOS? med HK Cd'en? Frank Ruben Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvor har du hentet Win-7 DVDen (før brenning). Er den hentet fra andre steder enn hos Microsoft kan det være den ikke er det den utgir seg for å være. Lenke til kommentar
avona Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Hvor har du hentet Win-7 DVDen (før brenning). Er den hentet fra andre steder enn hos Microsoft kan det være den ikke er det den utgir seg for å være. Det er en DVD CD(dobbel layer),Verbatim. Dette er ikke retail, dette er lastet ned hjemme å brent på CD. Frank Ruben Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvor har du hentet Win-7 DVDen (før brenning). Er den hentet fra andre steder enn hos Microsoft kan det være den ikke er det den utgir seg for å være. Det er en DVD CD(dobbel layer),Verbatim. Dette er ikke retail, dette er lastet ned hjemme å brent på CD. Frank Ruben Og hvor hentet du den ned? Fra Microsoft (lovlig) eller fra nettet (ulovlig)? Lenke til kommentar
avona Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Piratebay, så ulovlig antar jeg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hmmm jeg hadde dette problemet for noen måneder siden med Windows Server 2008 R2 og løsningen var kjempeenkel...... jeg husker bare ikke hva det var :/ Men det spiller ingen rolle, siden dette åpenbart er snakk om en pirat-versjon. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Alt dreier seg ikke om pirat versjon her i verden, dette var et spørsmål om utpakking av windowsfiler. Men kan være at det er feil med noen filer på cd/dvd platen eller at brenneren ikke tar dobbelt lag dvd og dermed ha fått feilbrenning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fyren er billig (eget utsagn). Brenne 3 GB på en duallayerplate er å be om problemer samt ikke billig. Ta å brenn den fila på et medium det skal være på... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hmmm ja, jeg lurer på om ikke jeg løste problemet ved å laste ned ISO fila fra MSDN en gang til... Så kan være problem med DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå