Populært innlegg McMuffin Skrevet 24. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2011 Som jeg og flere andre brukere i lang tid har uttrykt ønske om hadde det vært på sin plass med en vurdering på hvorvidt det er mulig å få implementert en egen salgstråd for oss MoV - fanatikere, og selvfølgelig også for andre som ønsker å kjøpe og selge klær. Det er mange i Mote- og velværecaféen som har et høyt forbruk av klær, og dermed er det naturlig at man ender opp med noe som er for stort, for lite, ikke faller i smak eller ikke trengs lenger. I mange tilfeller blir det lite hensiktsmessig å legge dette ut på eBay - men på den annen side er klærne ofte for dyre for å kastes eller gis til Fretex. I tillegg er dette unødvendig når man har en relativt stor potensiell brukergruppe som kunne vært interessert. Videre er det klar enighet om at Bruktmarkedet fungerer lite tilfredsstillende for denne type handler, i og med at man ikke treffer den ønskede kundegruppen. Flere andre sider som f.eks Styleforum har klart å få til en kategori som omhandler kjøp og salg av klær, og såvidt jeg har sett er det i de aller fleste tilfeller seriøse aktører som handler der. Jeg kan ikke nok om det praktiske regelverket rundt diskusjon.no til å se hvorfor dette skulle være et problem - om ikke annet kunne jo en løsning vært å tillate kjøp og salg av klær KUN i Mote - og velværecaféen? Håper i alle fall at denne problemstillingen tas opp til vurdering, da det etter min oppfatning er mange brukere som ville gledet seg over dette. Takk 26 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Stiller meg bak dette og støtter det. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Stiller meg 100% bak dette. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det kanskje beste ville vært et underforum i MoV for kjøp og salg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Forslaget støttes! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kanskje verdt å liste opp litt alternative forslag til løsninger. Ingen av disse forslagene er mine egne, men kommer i fra diverse brukere i Mote- og velværecafé-tråden i MoV-delen av forumet. 1. En egen tråd for kjøp og salg i MoV-forumet. (Denne løsningen vil vel muligens ikke falle i god jord, all den tid det vil kunne skape uheldig presedens). 2. En egen underseksjon i bruktmarkedet for kjøp og salg av klær og tekstilvarer, med en eller annen form for feedback (RSS-feed?) i MoV-delen av forumet. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Forslag 1 er nok det eneste som kommer til å bli fungere i lengden. Bruktmarkedet er ganske dårlig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Vi har en generell diskusjon gående om hvorvidt vi skal tillate kjøp og salg på forumet, og å så fall under hvilke rammer og betingelser. Jeg skal ikke foregripe våre beslutninger der. Det er desverre ikke så enkelt som å si at "Ja, det er lov". Forholdet til bruktmarkedet må avklares, juridiske problemer med å være part i en handel, og så videre. Det vil komme en avgjørelse på dette, men jeg tør ikke å si når eller hva det blir. Geir Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Stiller meg 100% bak dette. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Eg støttar dette fullt ut. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Støttes. Synes forslaget om en RSS-feed aktig ting tilsvarende den øverst i jusforumet vil være den beste løsningen. Endret 25. mars 2011 av DandyVers 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Enig med Dandy! Hadde satt pris på noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kan du komme med en oppdatering TWFA? Det er en god del av oss som helst vil se dette skje på en eller annen måte. 4 Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Støttes. Løsningen med et sub-forum fungerer veldig fint både på store internasjonale motefora som styleforum.net og norske som tidssonen.no. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå