haglemann Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Etter en uke med ny skriver - Canon i850 - har jeg ødelagt utrolig mye dyrt fotopapir.. Problemet er at hvis jeg prøver å skrive ut bilder/utskrifter over 200-300 kb, så klarer den bare å skrive ut deler av bildet, før den spytter ut papiret, laster inn et nytt - og fortsetter med et kaos av farger og streker på det nye arket. Ganske irriterende i grunn. Kjører Win2k, og bruksanvisningen advarer faktisk mot at den kan ha problemer med å fullføre utskriften under win2k og xp. Har forsøkt å følge rådene der - men det resulterer i en rævva utskriftskvalitet - og den klarer likevel ikke særlig mye større utskrifter. Printeren er koblet til med usb. Har en eldre pc, Abit kt7 hk, duron 700@900 og drøye 300mb ram. Bruksanvisningen sier også noe om å ha god plass på hd, men det skal ikke være noe problem hos meg.. Har 5 gb eller noe sånn.. Noen som har opplevd det samme - og løst problemet? Eller har noen tips? Må jeg virkelig gå tilbake til Win98 for å få denne oppskrytte (?) skriveren til å virke skikkelig?? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Mitt første tips er å kjøre PC-en på standard klokkefrekvens. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jepp ... noe av det første som lager krøll ved overklokking er USB-kontrollere som blir tvunget til å kjøre på "ustandard" frekvens. Når du kjører din Duron 700Mhz på 900Mhz, så "drar" du også med deg frekvensen som bla. PCI, USB, AGP osv kjører på ... det er IKKE bra. Og av de er USB-kontrollere noe av det første som går til helsikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå