Camlon Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 I Sverige har man kalkulert at innvandring koster 400 milliarder SEK i året. Deler du det tallet på to tilsvarer det mer enn antallet oljepenger vi bruker i året. Berikelse my ass. Sveriges statsbudsjett er på 810.621.184.000 SEK. Det tok meg noen sekunder å finne ut av. Jeg anbefaler google framfor å trekke tall ut av et visst sted og presentere dem som fakta. Hvordan går det ellers på planeten LOL? Tallene han viser til er bullshit. Sverige har for øyeblikket ca 6% ikke vestlige innvandre. Det er begrenset hvor mye 6% av befolkningen kan gjøre av skade. Jeg tipper Sverige har tapt noe rundt 50 milliarder SEK i året for å ha tatt imot så mange innvandre. Det blir ikke lagt merke til ennå, fordi det er så få av dem og det skal ikke mye til å skape bedre forhold enn etter krisen i 1990. Om Sverige forsetter som nå, vil de ikke kollapse men deres økonomi vil sakte men sikkert bli svakere. Venezuela var et av verdens rikeste land og gjorde den samme feilen som Europeriske land gjør nå og de falt sakte men sikkert sammen. Det var ingen kollaps. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fant disse tallene på en diskusjonsside i sverige: Sveriges totalförsvar kostar: 44 704 175 000 kr http://finans.regeringen.se/propositionermm/propositioner/bp03/pdf/uo06.pdf Räntebetalningar på statsskulden: 54 450 000 000 kr http://finans.regeringen.se/propositionermm/propositioner/bp03/pdf/Bilaga1.pdf Pensioner etc kostar: 52 547 320 000 kr http://finans.regeringen.se/propositionermm/propositioner/bp03/pdf/uo11.pdf Sjukvården/Social omsorg kostar: 33 170 735 000 kr http://finans.regeringen.se/propositionermm/propositioner/bp03/pdf/uo09.pdf Invandringen kostar: 7 128 370 000 kr http://finans.regeringen.se/propositionermm/propositioner/bp03/pdf/uo08.pdf Uppgifterna är hämtade från Finansdepartmentets hemsida: http://finans.regeringen.se/propositionermm/propositioner/bp03/helhet.htm - Det er vel dermed lett å anta at når man ser summen 40 milliarder her, for innvandring + velferdsordninger, så er det dette tallet posteren i denne diskusjonen har tenkt på. Og så har han bomma med en null for mye. UTOVER DETTE BØR DENNE TRÅDEN TILBAKE TIL TEMA: ETNISK NORSK I OSLO? DET ER TIDLIGERE PUBLISERT TALL OM RAN, VOLDTEKT OSV, SOM ÅPENBART VISER AT PERSONER MED INNVANDRERBAKGRUNN ER DE SOM HOVEDSAKLIG RANER OG VOLDTAR. DETTE SIER NOE OM HVORDAN DET ER Å VÆRE ETNISK NORSK I OSLO. MEN DET VIL HELST IKKE SV'ERNE DISKUTERE. 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hadde vært interensagt å sett ett paralellt Oslo uten innvandringen. Hadde nok vært en kjedeligere by men utvilsomt mye tryggere. Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hadde vært interensagt å sett ett paralellt Oslo uten innvandringen. Hadde nok vært en kjedeligere by men utvilsomt mye tryggere.På hvilken måte mener du fremmedinnvandringen i Oslo har gjort byen "artigere"? 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hadde vært interensagt å sett ett paralellt Oslo uten innvandringen. Hadde nok vært en kjedeligere by men utvilsomt mye tryggere.På hvilken måte mener du fremmedinnvandringen i Oslo har gjort byen "artigere"? Hadde for eksempel vært litt kjipt å ikke kunne ta seg en kebab en sen fuktig kveld på byen. Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Masseinnvandring er ikke en forutsetning for kulinariske utbredelser. Folk spiser pizza, hamburger, nudler og taco som bare fy, uten at jeg noen gang kan huske å ha sett noen italienske, amerikanske, kinesiske eller meksikanske gatekjøkken på byen. 4 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hadde vært interensagt å sett ett paralellt Oslo uten innvandringen. Hadde nok vært en kjedeligere by men utvilsomt mye tryggere.På hvilken måte mener du fremmedinnvandringen i Oslo har gjort byen "artigere"? Nå må du slutte å tulle! Klart det er mye morsommere og langt mer spennende for kvinner nå! De vet jo aldri når det hopper en hyggelig ikke-vestlig mann ut fra et gatehjørne, kaster seg over de og overfalls-beriker de! Utvilsomt en stor glede for disse vantro damene som er så frekke og går rundt uten hijab! Byen er utvilsomt beriket av disse flotte menneskene! Sju kvinner har blitt tvangs-beriket denne måneden alene, og enda er det jo noen dager igjen av måneden Hvordan kan du si at byen ikke er blitt "artigere"? Ps. SV's partiprogram og brosjyren "Somaliere i Oslo" vil bli sendt hjem til deg sporenstreks, slik at du kan bli beriket du også, enten du vil eller ikke. Alle vet jo at de som er mot berikelse er uintelligente, lavt utdannede, harryhandlende, grilldressbrukere som tygger skrå-tobakk og går med tresko. Det er jo ihvertfall det SV og de andre i asyl-lobbyen prøver å overbevise oss om, slik at vi ikke skal være så dumme å si nei til berikelsen. Vi trenger jo flerkultur må du vite! 7 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Nå må dere huske statistikken for voldtekt og da, i en gruppe voldtekt med 4 voldtektsmenn og 1 offer er det full nytelse av 4 av 5 som utgir en ganske bra sum med fornøygde innvandrere = Arbeiderpartiet knir seg i henda mens jensiboyn gjør trollface forde han klarer og holde folk happy .. Neida, men faktumet at Oslo er blitt en Ghetto er vell heller et faktum vi må finne oss i og leve med, siden det er den einaste plassen der kulturelle kan få være i sine hjemmelige omgivenheter, alså .. tøyen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) De få gangene jeg har følt meg truet i Oslo har det vært av etnisk norske "bønder". Så ut i fra mine erfaringer er det større problemer med innflyttere enn innvandrere. Det er ikke noe problem med innvandring, men det er ett problem at alle blir samlet på ett sted. Endret 28. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ps. SV's partiprogram og brosjyren "Somaliere i Oslo" vil bli sendt hjem til deg sporenstreks, slik at du kan bli beriket du også, enten du vil eller ikke. Alle vet jo at de som er mot berikelse er uintelligente, lavt utdannede, harryhandlende, grilldressbrukere som tygger skrå-tobakk og går med tresko. Det er jo ihvertfall det SV og de andre i asyl-lobbyen prøver å overbevise oss om, slik at vi ikke skal være så dumme å si nei til berikelsen. Vi trenger jo flerkultur må du vite! Jeg kjenner forresten bare en treskobruker og han er attpåtil heltidsbetalt SV-politiker... Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 De få gangene jeg har følt meg truet i Oslo har det vært av etnisk norske "bønder". Så ut i fra mine erfaringer er det større problemer med innflyttere enn innvandrere. Det er ikke noe problem med innvandring, men det er ett problem at alle blir samlet på ett sted. De gangene jeg har følt meg truet i Oslo har det vært av ikke-norske. Så ut ifra mine erfaringer er det større problemer med innvandrere enn innflyttere. Det er et problem med innvandring, og et større problem når alle blir samlet på et sted. 8 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det som irriterer meg i slike diskusjoner, og spesielt her på Diskusjon.no (alle tråder) er at folk argumenterer med sine egne opplevelser. Altså at "jeg har aldri hatt problemer med pakistanere" tilsier vold blant nye landsmenn ikke er et problem. Hva DU ALENE opplever/persepuerer er ganske irrelevant. I tillegg vil jeg spørre et ledende spørsmål angående statistikken fra Sverige. I det regnestykket som viser at innvandring koster skjorta; I: er det tatt sikte på at innvandrerne betaler skatt, og at summen det offentlige har brukt på innvandringen (administrative kostnader?) er blitt "tilbakebetalt"? II: Jeg antar at det er flest polakker og tyskere som reiser til Sverige, på lik linje med innvandringen i Norge. Hvor kommer kostnadene fra? EU - Fri flyt? III: Hvis man gjør et sjakktrekk fra syvende himmel kan man føre opp kostnadene mtp. innvandring som U- hjelp.. Ingen som tenker på dette? Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hadde vært interensagt å sett ett paralellt Oslo uten innvandringen. Hadde nok vært en kjedeligere by men utvilsomt mye tryggere. Tviler på at voldtektsofre ville brukt ordet "spennende" om Oslo i dag. Jeg har også hørt at norskkurs er meget spennende. 3 Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nå må du slutte å tulle! Klart det er mye morsommere og langt mer spennende for kvinner nå! De vet jo aldri når det hopper en hyggelig ikke-vestlig mann ut fra et gatehjørne, kaster seg over de og overfalls-beriker de! Utvilsomt en stor glede for disse vantro damene som er så frekke og går rundt uten hijab! Byen er utvilsomt beriket av disse flotte menneskene! Sju kvinner har blitt tvangs-beriket denne måneden alene, og enda er det jo noen dager igjen av måneden Hvordan kan du si at byen ikke er blitt "artigere"? Ps. SV's partiprogram og brosjyren "Somaliere i Oslo" vil bli sendt hjem til deg sporenstreks, slik at du kan bli beriket du også, enten du vil eller ikke. Alle vet jo at de som er mot berikelse er uintelligente, lavt utdannede, harryhandlende, grilldressbrukere som tygger skrå-tobakk og går med tresko. Det er jo ihvertfall det SV og de andre i asyl-lobbyen prøver å overbevise oss om, slik at vi ikke skal være så dumme å si nei til berikelsen. Vi trenger jo flerkultur må du vite! Så sant! For ikke å snakke om de mange nye fritidstilbudene vi har fått! Vi kan be i Moske, eller feks delta i voldelige demonstasjoner Ikke vær redd, de som blir skadet er jo uansett bare ikke-troende, skitne, vestlige uten sans for moral eller rettferdighet. :!: Altså, hallo, hvor ville Norge vært uten Afghanistan?! ..veent.. 6 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4105305.ece Nå skal man kvotere inn nordmenn til Østkantens skoler og barnehager.. Oslo er på vei rett i dass, fortere enn noen aner. 4 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Khalid Mahmood haver illa dolt sitt sinnes illistiga tankar. Emedan det tycks som en god ide för den enfaldige, äro det endast etirkoppans lömska slughet när han lockar flugan till döden. Rasblandning är vad han har i tankarna. Vilka skall hedningarna våldta, om där icke finnes nordbor i omnejden? 2 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4105305.ece Nå skal man kvotere inn nordmenn til Østkantens skoler og barnehager.. Oslo er på vei rett i dass, fortere enn noen aner. Vi ender nok opp som fjellkrigere her til lands fortere enn vi aner! Bra det er mye fjell og skog å gjemme seg i foreløpig. 3 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 III: Hvis man gjør et sjakktrekk fra syvende himmel kan man føre opp kostnadene mtp. innvandring som U- hjelp.. Ingen som tenker på dette? Veldig lite effektiv u-hjelp da når man betaler flere millioner for å gjøre livet bedre for 1 person..... Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vi ender nok opp som fjellkrigere her til lands fortere enn vi aner! Bra det er mye fjell og skog å gjemme seg i foreløpig. Lurer på om det blir etnisk norsk geriljakrigføring en gang i fremtiden... Kommer litt ann på hvor alvorlig situasjonen utvikler seg for oss. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 III: Hvis man gjør et sjakktrekk fra syvende himmel kan man føre opp kostnadene mtp. innvandring som U- hjelp.. Ingen som tenker på dette? Veldig lite effektiv u-hjelp da når man betaler flere millioner for å gjøre livet bedre for 1 person..... Flere millioner ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå