Gå til innhold

Etnisk norsk i oslo?

Anbefalte innlegg

Akkurat ja, så ditt argument er at dine fantasitall teller mer enn faktiske og dokumenterbare tall?

Det er nemlig ikke godtakbar argumentasjon, og jeg kan dermed ikke annet enn å fullstendig avvise ditt "argument" som fullstendig verdiløst vissvass.

Dersom du ønsker å diskutere kan du komme med dokumentasjon, SLIK JEG HAR GJORT. Takk.

Litt sånn smålig fail egentlig, for det sier seg selv når omtrent alle voldtektsofre uttaler at de føler seg skitten, og at mange også føler en skam over hva som har skjedd, og selvsagt at det hele var deres skyld.

Dette er normale ting som de som kommer frem med voldtekten forteller, da blir det bare komplett idiotisk å tro at det ikke er ett enormt antall kvinner som aldri kommer frem med sin historie.

Men hvorfor skal det at folk ikke innrømmer at de har blitt voldtatt endre statistikken?

Det betyr ikke at Nordmenn voldtar alle som ikke sier at ble voldtatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor skal det at folk ikke innrømmer at de har blitt voldtatt endre statistikken?

?

Jeg tar en sjanse og skal prøve å svare på det der, selv om norsken din var ganske fæl.

Når det gjelder ett slikt emne som vi egentlig ikke har noe represantiv statestikk over så blir det feil å si hverken det ene eller det andre, jeg påstår ikke at nordmenn står for mesteparten av voldtekt og seksuell misbruk her i landet med sjansene for at det er korrekt er jo større på grunn av at det er flest nordmenn her til lands enn f.eks somaliere.

Overfallsvoldtekt er en ting, men tenk på alle de incestsakene og annen misbruk av venner og bekjente som aldri ser dagens lys. Jeg kan da konkludere med at det er høyst tvilsomt at utenlendinger står for mesteparten av voldtekt og seksuell misbruk når det er bevist at sjansene for å bli voldtatt eller misbrukt seksuelt av en i familien, en venn eller en bekjent er mye, mye høyere enn å bli overfalt på gata av en utenlending.

Lenke til kommentar

?

Jeg tar en sjanse og skal prøve å svare på det der, selv om norsken din var ganske fæl.

Når det gjelder ett slikt emne som vi egentlig ikke har noe represantiv statestikk over så blir det feil å si hverken det ene eller det andre, jeg påstår ikke at nordmenn står for mesteparten av voldtekt og seksuell misbruk her i landet med sjansene for at det er korrekt er jo større på grunn av at det er flest nordmenn her til lands enn f.eks somaliere.

Overfallsvoldtekt er en ting, men tenk på alle de incestsakene og annen misbruk av venner og bekjente som aldri ser dagens lys. Jeg kan da konkludere med at det er høyst tvilsomt at utenlendinger står for mesteparten av voldtekt og seksuell misbruk når det er bevist at sjansene for å bli voldtatt eller misbrukt seksuelt av en i familien, en venn eller en bekjent er mye, mye høyere enn å bli overfalt på gata av en utenlending.

Vel, vi får skylde på klokken :tease:

Det jeg mener er.

Si at Nordmenn står for 51% av alle voldtekter som "ser dagens lys".

Hva tilsier at det ikke er det samme tallet for de sakene som "ikke ser dagens lys"?

Lenke til kommentar

Vel, vi får skylde på klokken :tease:

Det jeg mener er.

Si at Nordmenn står for 51% av alle voldtekter som "ser dagens lys".

Hva tilsier at det ikke er det samme tallet for de sakene som "ikke ser dagens lys"?

Fordi det er like urealistisk som å tro på på julenissen. Mørketallet er så stort at vi ikke kan fatte det, og antallet voldtekt og seksuell misbruk er garantert høyere enn antallet av de samme sakene som blir anmeldt.

Lenke til kommentar

Mørketallene vil selvfølgelig ikke inneholde vesentlig forskjellig demografisk fordeling enn politiets rapporterte tall.

Dersom man klarer å vri det dit, er man nødt til å ha en politisk agenda.

Dersom innvandrere begår 80% av alle voldtekter i Oslo som blir rapporterte, og all statistikk indikerer at de voldtar 3 til 4 ganger så mye som nordmenn, hvor tror du at mørketallene er størst? Det er jo selvfølgelig nødt til å være blandt innvandrerkvinner i Oslo.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mørketallene vil selvfølgelig ikke inneholde vesentlig forskjellig demografisk fordeling enn politiets rapporterte tall.

Dersom innvandrere begår 80% av alle voldtekter i Oslo som blir rapporterte, og all statistikk indikerer at de voldtar 3 til 4 ganger så mye som nordmenn, hvor tror du at mørketallene er størst? Det er jo selvfølgelig nødt til å være blandt innvandrerkvinner i Oslo.

Nei det blir ikke logisk da vi vet at overfallsvoldtekter bare er en liten prosent av all voldtekt og seksuell misbruk. Derfor blir det bare dumt å påstå at utenlendinger står for mesteparten av ALL voldtekt da alle utenlendinger i norge kun utgjør ca 11,4% av befolkningen.

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Innvandrere_i_Norge

Lenke til kommentar

Når sa jeg det? Jeg skreiv klart og tydelig: OSLO. Foreslår at du leser folks innlegg før du svarer.

Tråden heter dessuten: etnisk norsk I OSLO.

Vennligst hold deg til tema, lille venn.

Endret av Ideal
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Post 98. Skal du sette deg inn i noe, gjør det skikkelig.

Lenke til kommentar

Det er ikke så sikkert.

Vi kan sikkert gå ut fra at det finnes mørketall innen overfallsvoldtekter. Men overgrepets natur har færre av de faktorene som skaper mørketall innen f.eks. voldtekt i nære relasjoner. Når man voldtas i nære relasjoner er dette et tillitsbrudd fra overgriperen, men det er likevel svært vanlig for offeret å føle en slags tillit også etter overgrepet. Det understøtter også ideen om at offeret selv har skyld, noe man også ser i saker med grov vold i nære relasjoner.

En overfallsvoldtekt skiller seg fra en, ehm, "vanlig" voldtekt ved at den er voldsom og utføres (i de fleste tilfeller) av en ukjent person. Dette er ikke akkurat faktorer som understøtter at det skal være mørketall, siden de fleste vil søke hjelp ganske øyeblikkelig i en slik situasjon.

Det betyr ikke at det ikke er mørketall. Det er nok mørketall, men neppe i samme størrelsesorden som i nære relasjoner.

Nå har jeg dessverre ikke fulgt tråden for godt, men så vidt meg bekjent er det vel knapt noen statistikk som støtter opp om påstanden at 80 % av voldtektene i Oslo utføres av utlendinger? Overfallsvoldtekter er en ting, men la oss ikke glemme at dette også er et mindretall av det totale antall voldtekter. Er det noe som understøtter at innvandrere står for 80 % av alle voldtekter i Oslo?

Angående overfallsvoldtekter vet vi også at disse gjerne er serieforbrytelser. Dersom det begås 8 slike voldtekter i periode x vet vi derfor at det disse sansynligvis er begått av samme person, og at det neppe er 8 gjerningsmenn. De fleste voldtekter i nære relasjoner begås av enkelt-overgrepsmenn. Det kan hende de voldtar flere ganger, men offeret har som oftest kun kontakt med en overgriper.

Nå syns jeg i utgangspunktet at det er en merkelig tankegang å generalisere noen tusen mennesker for handlingene til åtte personer, men å gjøre det for handlingene til en eller to personer får det nærmest til å fremstå gjennomtenkt.

For ordens skyld er voldtekt en av de forbrytelsene som gjør meg mest forbannet, det er en grusom forbrytelse som ikke kan unnskyldes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe som understøtter at innvandrere står for 80 % av alle voldtekter i Oslo?

JA - OG DET ER POSTET FLERE STEDER I TRÅDEN.

Voldtekt i Oslo 2007: https://www.politi.no/vedlegg/lokale_vedlegg/oslo/Vedlegg_103.pdf

"Personer med en annen landbakgrunn enn norsk blir stadig mer overrepresentert blant gjerningspersonene i de anmeldte voldtektene, sett i forhold til befolkningssammensetningen i Oslo. I 2007 hadde 72,8 % av gjerningsmennene en annen landbakgrunn enn norsk."

Dermed regner jeg med at du slutter å poste slik feilinformasjon som du har fremført i ditt innlegg over.

Jeg forventer nemlig at debattanter skal forholde seg til DOKUMENTERBARE FAKTA, og IKKE fantasitankegang basert på POLITISK TILHØRIGHET.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dine innlegg har jeg så langt vurdert til å ha nullverdi. Hvorfor skal jeg da bry meg om å svare?

Dersom du skal komme med påstander får du værsågod dokumentere de. Udokumenterbare påstander tar jeg som fri fantasi uten sannhetsgehalt. Dokumentasjon må være relevant dokumenterbar statistikk, det holder altså ikke å vise til nettsider der andre bare henter tall ut fra løse lufta og kommer med gjetninger og fantasitall som er udokumenterbare.

Relevant dokumentasjon vil da være i form av konkrete dokumenterbare statistikker, eksempelvis fra politiet eller SSB. Ren udokumenterbar gjetning kan ikke brukes til noenting, og kan ikke tas for annet enn det er - gjetning og fantasi.

Lykke til neste gang.

Endret av Ideal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
"I virkeligheten er det slik at flertallet av innvandreungdommen klarer seg veldig bra til tross for alle utfordringene de må takle på veien til voksenlivet. Undersøkelser viser at barn av innvandrere er overrepresentert blant ungdom som aldri gjør noe galt. De er både mer lovlydige og de bruker mindre rusmidler enn norsk ungdom. Innvandrerjenter er særlig lovlydige. Det er imidlertid også slik at innvandrerungdom er overrepresentert blant ungdom som begår alvorlige kriminielle handlinger gjentatte ganger. Når det først går galt med disse unge, går det altså veldig galt. De faktorene som ligger bak utvikling av asosialitet blant innvandrerungdom, er imidlertid de samme som forklarer utvikling av asosial adferd blant norske ungdommer. Men så er altså innvandrerungdom mye mer utsatt for slike risikofaktorer enn norsk ungdom." Fra Sosial Puls 2001, utgitt av Norges Røde Kors og Econ. Senter for økonomisk analyse.

Kilde.

Forøvrig har jeg postet kilder til rapporter og lignende, som forklarer mye. Se post 98.

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjapt vurdert kilden du har kommet med. Det dreier seg om en nettside som lister opp mulige kildereferanser.

Jeg har følgende kommentarer til kildene:

1. Stortingsmelding fra 1996 er femten år gammel og har for lengst gått ut på dato. Eksempelvis har 33.000 muslimer flyttet til Groruddalen de siste 13 årene, altså fra 1998 til i dag. Stortingsmeldinger baserer seg på data langt tilbake i tid og utarbeides over lang tid, faktagrunnlaget kan man derfra anta er fra før 1990. Dermed er denne kilden helt utgått på dato, og kan ikke tilføre noe som helst til diskusjonen.

2. Spørreundersøkelser har liten relevans og spørreundersøkelse fra 1998 er i alle fall ikke relevant.

3. "Sosial Puls 2001, utgitt av Norges Røde Kors og Econ" - politisk motivert publikasjon utgitt av Røde Kors har nullverdi i denne sammenheng.

4. Kilde fra FAFO viser realitetene fra samme periode, sterk kontrast til røde kors sin politiserte propagandablekke:

"Ungdommer som ikke har norske foreldre står for en betydelig større del av volds og ranskriminaliteten i Oslo enn det ungdommer med norske foreldre gjør....vi med stor sikkerhet kan fastslå at de kriminelle handlingene ikke er jevnt fordelt på de etniske gruppene

5. Forsker fra "senter for kriminologi" kommer med nullbidrag.

6. Politimester Rolf Wegner uttrykker bekymring for innvandrernes kriminelle belastning, og bekymring for den fremtidige utvikling. Dette tolker jeg som at en person som vet hvor skoen trykker og har kontakt med problemene og realitetene, faktisk har faglig begrunnede årsaker og kunnskap nok til å uttale seg.

7. Manuela Ramin-Osmundsen, kjent og avslørt person, kommer med politisert agenda mens hun representerer en politisk aktør innen lobbyvirksomhet på vegne av "asyl lobbyen", bidraget vurderer jeg til å ha nullverdi og presenterer INGENTING i form av fakta, kun emosjonell synsing og manipulasjon.

8. Statistikk som viser at uskyldige innvandrere blir oftere pågrepet under mistanke. Dette er relevant informasjon, og representerer virkeligheten. Dette skjer selvfølgelig fordi man vet at kriminalitetsratene i enkelte grupper er veldig høye, og det er derfor naturlig at det dermed også blir større grad av mistanke overfor disse gruppene.

9. Nova-forsker kommer vel ikke med noe annet enn at "tallene er korrekt men jeg skulle ønske det ikke var slik".. liten verdi ift. din argumentasjon.

10. SSB kommer med statistiske konkrete tall og innrømmelser:

"Innvandrermenn i Oslo begår kriminelle handlinger dobbelt så ofte som nordmenn. Fersk statistikk avslører forskjellene i kriminalitet mellom mannlige innvandrere og andre menn i Oslo.Tallene fra Statistisk sentralbyrå (SSB) er ikke til å misforstå: I alle aldre begår mannlige innvandrere mer kriminalitet enn andre menn. - I første omgang når man ser på tallene viser de en klar overrepresentasjon i lovbrudd blant ikke-vestlige innvandrere, sier Dag Ellingsen, rådgiver i SSB."

Etterpå kommer han med noe irrelevant synsing i forsøk på å unnskylde tallene.

11. Igjen tall fra SSB.

"Innvandrere som ikke kommer fra Vest-Europa er mer kriminelle enn andre nordmenn. På landsbasis er totalt 28 av 1000 norske menn kriminelle. Blant ikke-vestlige innvandrere er 42 av 1000 menn, kriminelle, viser en rapport fra Statistisk sentralbyrå (SSB). Statistikken fra SSB viser også at ikke-vestlige innvandrerkvinner dobbelt så ofte som norske kvinner blir ofre for voldshandlinger i helgene."

Konkrete tall fra 1999. Jaja. Hva skal man si.

Jeg begynner på dette stadiet å lure på om du har lest kilden du referer til? For akkurat den saken du peker på er jo bare synsing, mens alle de konkrete tallene i kilden du selv oppgir, utelukkende støtter mitt synspunkt og taler direkte i mot ditt synspunkt. Har du ikke lest dette før du postet linken??

Jeg kan fortsette:

12. Forsøk på å rasjonalisere/bortforklare, lansere årsaker til dette. Synsing, igjen. Ikke fakta.

13. Forsker prøver å bortforklare, lanserer gjetninger om "mørketall" ang. norske gjenger. Mulig det fantes noen norske gjenger i 1999, men jeg har til gode å se A og B-gjengen bli utfordret av norske gjenger den dag i dag. Eksempelvis eksisterer det knapt noen nynazister/skinheads lengere, og når NDL prøvde å ha demonstrasjon 9.april dukket kun 7 personer opp. Dermed er det lite belegg for en påstand om at "norske gjenger er like voldelige som innvandrergjenger", dette blir bare nok en gang synsing - dama har INGEN konkrete tall å støtte seg på, og det hele blir bare patetisk.

14. Tall fra SSB:

"Statistikk over antatte gjerningsmenn for 1998 viser at det ble registrert 41 gjerningsmenn per 1 000 innbyggere i innvandrerbefolkningen. Til sammenlikning var antallet 27 per 1 000 innbyggere i befolkningen ellers"

Kjekt med konkrete tall. Disse fra 1998 er jo riktignok veeeeeldig gamle.

15. VG artikkel fra 2001 om tall presentert av Oslo Politidistrikt:

"Personer av utenlandsk opprinnelse er sterkt overrepresentert i Oslo Politidistrikts statistikk for voldsforbrytelser anmeldt i fjor. Samtidig er det sterk økning i visse typer voldsanmeldelser. I voldsanmeldelsene for andre halvår i fjor var 47 prosent av gjerningspersonene norske, mens 53 prosent hadde annen etnisk bakgrunn. Tatt i betraktning at omlag 18-19 prosent av Oslos befolkning er av utenlandsk opprinnelse, er personer med annen etnisk bakgrunn sterkt overrepresentert i statistikken"

Min kommentar: Igjen, fakta og tall gruser gjetning og synsing langt ned i støvleskaftene!!

16. Nok en sak fra politiet: "1 av 2 voldsanmeldte har utenlandsk bakgrunn"

Se forrige kommentar.

17. Drapsstatistikk fra 2001. Kjekt med fakta, bare fire utlendinger bak drapsmennene - dette er nok noe varierende fra år til år, det er da nærliggende å spørre seg hva er tallene fra 2004, 2007, 2010, og så videre. Forteller de en annen historie?

18. En forsker kommenterer forrige tall. Personlig synes jeg det er leit at forskeren i sitt ønske om å fremme politisk agenda kun fokuserer på tall fra 2000. Man bør vel kanskje ta kontakt med forskeren og vise han de siste ti års tall for Oslo da, og be om en ny kommentar?

19. Kriminolog omtaler gjenger fra Oslo Øst. Jeg gadd ikke lese dette, så derfor ingen kommentar.

20. "Sjokk-tall om voldtekter i Oslo: To av tre anmeldte er innvandrere

Av 111 personer som i fjor ble anmeldt for voldtekt i Oslo, var 72 av ikkevestlig opprinnelse. Og antall voldtektssaker øker sterkt. Økningen i antall anmeldte voldtektssaker i Oslo var 40 prosent fra 1999 til 2000, og hittil i år har den vært 13 prosent sammenlignet med fjoråret. Samtidig har politiet for første gang analysert gjerningsmenn etter etnisk opprinnelse: Av 111 anmeldte gjerningsmenn er 72 av ikke-vestlig opprinnelse, 25 er identifisert som norske eller vestlige, mens 14 er av ukjent identitet, skriver Aftenposten. (5.9.01)"

Tall fra 2001, velkjent dette her.

Samme mønster har fortsatt videre.

Som jeg sa i forrige post, politiets tall for 2007: 72.8%. Innvandrerne, og da særlig muslimene, har et voldtektsproblem!!!

Min kommentar: Igjen, fakta gruser gjetning og synsing ned i støvleskaftene.

21. Abid Raja krever strengere straffer for muslimske voldtektsmenn. Greit nok det, hans personlige mening, jeg synes Abid Raja er en ålreit fyr, og jeg er enig i hans forslag.

22. Killengreen er politisk korrekt, men påpeker likevel at innvandrerne er mer voldelige enn Nordmenn.

Deretter kommenterer Kripos sjef Arne Huuse:

"Kripos-sjef Arne Huuse mener det er en sammenheng mellom innvandringspolitikken og draps- og voldskriminaliteten i Norge"

Greit nok. Hans personlige mening. Jeg er enig.

23. Synsing. Kongens tale: "Alle må gå i seg selv". Min kommentar: trekker på skuldrene, meningsløst vissvass.

24. En eller annen fjomp tar til orde for å forby/kriminalisere at pressen omtaler gjerningsmenns etnisitet.

Min kommentar: PK-hysteriet hadde gått for langt allerede i 2002. Nå 9 år senere er det nesten ingen aviser som skriver om etnisitet. Eksempelvis fikk vi ikke vite noe om gjerningsmennene i de fem voldtektssakene i Oslo for to uker siden, de ble jo bare beskrevet som at de snakket gebrokken engelsk..

25. Enda en ref. til Killengreen. Samme sak som i pkt 22. Uinteressant.

26. Statistikk fra politiet:

"To av tre ranere har innvandrerbakgrunn

69 prosent av tenåringene som ble anmeldt for ran i Oslo i fjor har ikkenorsk etnisk opprinnelse. Pakistanere og somaliere dominerer. Analysen av hvem som står bak forskjellige typer kriminalitet i Oslo, er utarbeidet av Oslo-politiets etterretningsseksjon"

Igjen, fakta gruser synsing og gjetning ned i støvleskaftene.

Min kommentar: Har du ikke lest kildene dine!?? Alle disse faktasakene feier jo din argumentasjon av banen totalt, og støtter utelukkende mine synspunkter!!!

27. Forsker kommer med bortforklaringer og synsing ang innvandrerkriminalitet. Liten relevans, ingen dokumentasjon, bare gjetninger og bortforklaringer for å forsøke å legitimere kriminaliteten.

Min kommentar: enda mer PK-vissvass.

28. Statistikk fra Trondheim byrett, utlendinger er dobbelt så ofte tiltalt som nordmenn. Jaja, slutt å være kriminell, slutt å bli tiltalt. Enkelt og greit!!!!

29. Enda mer forsker-vissvass. Disse politisk indoktrinerte forskerne kommer med synsing og fjolleri.

" Tallene fra Trondheim byrett føyer seg inn i et kjent mønster, sier kriminolog Guri Larsen ved Universitetet i Oslo. Hun mener overrepresentasjonen for en stor del skyldes dårligere levekår blant innvandrerne."

Min kommentar: Å være fattig kan aldri unnskylde voldtekt, ran, og voldskriminalitet. Dersom du er fattig betyr ikke det at du har lov til å voldta folk!!! PK-forskere som stemmer SV kan ryke og reise dersom de er uenige, alle andre også forsåvidt.

30. Jon Lilletun blir bedt om kommentar fra Aftenposten, til tall fra KRIPOS:

"Vietnamesere står bak noen av de tøffeste bandene i Oslo. Mange halliker er albanere og russere. - Vi har vært for naive

Menn av utenlandsk opprinnelse utgjør flertallet av dem som er anmeldt for tenåringsran og voldtekter i Oslo. -Vi har vært for naive og ikke våget å diskutere problemene med et flerkulturelt samfunn, sier Kr.F.-topp Jon Lilletun til Aftenposten. (30.12.02) "

I tallene han kommenterer står følgende, opplysninger fra Kripos:

"Vietnamesere står bak noen av de tøffeste og mest lukkede bandene i Oslo. Butikktyvbander har herjet i flere norske byer.

Politiet mener at bandene i dag utelukkende har opphav i innvandrermiljøet.

Albanere og russere er sentrale halliker i det nye og utvidede prostitusjonsmiljøet i Oslo.

Flere innvandrere blir tungerusmisbrukere. 43 av 139 mindreårige registrert på

Plata i Oslo har minoritetsbakgrunn.

Større etnisk blanding har gjort det lettere for kriminelle gjenger å mobilisere, konkluderer voldsforskere. Voldsadferd og hevntankegang smitter over til nordmenn.

En av tre rumenske asylsøkere ble i 2000 returnert til hjemlandet med straffbare forhold bak seg i Norge.

En av tre tenåringsranere i fjor var av pakistansk eller somalisk opprinnelse. To av tre er av utenlandsk opprinnelse. Somaliske flyktninger og innvandrere er på topp i ransstatistikken. Bare 30 prosent av anmeldte ranere er nordmenn. Ungdom med pakistanske foreldre ligger på 2. plass.

I mer enn halvparten av 144 anmeldte voldtekter i Oslo var antatt gjerningsmann en person med utenlandsk bakgrunn. Utlendinger utgjør rundt 20 prosent av befolkningen, og spesielt ikke-vestlige innvandrere er sterkt overrepresentert på voldtektsstatistikken.

En sigøynerfamiliepå fire fra Romania rakk å begå 373

registrerte lovbrudd før den ble skysset ut av landet."

Min kommentar: Ingen overraskelser her, innvandrere er overrepresenterte i alle statistikker, voldtekt, ran, hallikvirksomhet, omsetning av narkotika, sånn er det. Ingen overraskelser!

Igjen: FAKTA GRUSER GJETNING, POLITISK BASERTE ØNSKEDRØMMER OG SYNSING NED I STØVLESKAFTENE

31. Antirasistisk senter, nok en del av asyl-lobbyen som har til hensikt å ivareta innvandrernes interesser, kommenterer politiets tall:

"Antirasistisk senter bestrider at politiets voldstall for innvandrergrupper gir et korrekt bilde:

-Nei, tallgrunnlaget er for lite, sier informasjonsleder Henrik Lunde. Han viser blant annet til at det totalt er 144 anmeldte voldtekter i Oslo på ett år. Når litt over halvparten av de anmeldte er personer med utenlandsk bakgrunn, blir det for tynt"

Antirasistisk senter mener altså at det burde være flere voldtekter i Oslo før man får et representativt grunnlag for å føre statistikk.

Jeg vil da minne om at alle tall de siste 13-14 årene har vist flertall av innvandrere bak voldtekter i Oslo.

De siste fire årene 72,8~80%!!!!

Min kommentar: Antirasistisk senters politiske agenda driter jeg lengst i, de er ufattelige frekke som tar seg den frihet å bagatellisere voldtekt på den måten de gjør! Jeg vil ha meg frabedt slike utspill som har til hensikt å passifisere folk, rundlure folk fra å se realitetene.

32. Ser ut som et leserinnlegg med meninger og synsing.

NULLVERDI. Min kommentar: Nok en pk-fjolling som kommer med sin totalt uinteressante indoktrinerte SV-hjernevaskede mening.

33. "- Brems innvandringen

Kripos-sjef Arne Huuse går til kraftig angrep på innvandringspolitikken. Huuse mener Norge må begrense innvandringen for å få kontroll på den økende kriminaliteten. - Vi snakker stadig om å integrere våre nye landsmenn, men det blir et problem når de ikke vil følge normer og regler i Norge, sier Huuse til Dagbladet. (24.6.2003)"

Min kommentar: Her har Huuse helt rett, nå har det gått åtte år og situasjonen er enda værre i dag enn den var da, når kommer bremsene?!

34. Antirasistisk senter kommer Huuse i møte og sier han må tas på alvor. Deretter kommer de med vissvass og forsøk på å bortforklare og legitimere statistikkene som er katastrofale ift. innvandrere og kriminalitet.

Min kommentar: Antirasistisk senter har en politisk agenda, og den er at så mange innvandrere som mulig skal få komme hit. Folk bør gjennomskue deres utspill i media som verdiløst piss.

35. Forsker påpeker at alle innvandrere ikke er kriminelle.

Min kommentar: No shit sherlock! Men de som er det, vil vi ikke ha her mer!!!

36. Tall fra politiet, 2003: "I fjor var 59 prosent av alle gjerningsmenn anmeldt for ran i Oslo av ikke-vestlig opprinnelse, viser tall fra Oslo politidistrikt."

Igjen, katastrofale tall for innvandrerne. Backer opp de forrige tallene fra politiet, kommentert tidligere i innlegget.

Min kommentar: Ingen overraskelse dette her.

37. "Urettferdig å stemple innvandrerne" - enda en kommentar uten kontakt med virkeligheten, mer vissvass fra politisk korrekte lurendreiere.

Min kommentar: Dette har nullverdi.

38. "Fremmedfiendtlighet er basert på politikerskapte myter"

Enda et slikt nullverdi-bidrag.

Min kommentar: For det første er dette enkelt å motbevise. Det er ikke politikerskapte myter når all statistikk underbygger noe. Da er det snakk om FAKTA, KALDE HARDE FAKTA. For det andre er det ikke snakk om fremmedfrykt. Det er snakk om å ville ordne opp i et problem! For tenk det, kjære politisk korrekte fjollinger, det er FAKTISK ET PROBLEM når noen VOLDTAR.

Igjen: KALDE HARDE FAKTA GRUSER SYNSING OG HJERNEVASKEDE LURENDREIERE LANGT NED I STØVLESKAFTENE. LURENDREIERNE KOMMER MED FORSØK PÅ HERSKETEKNIKK, JEG BITER I ALLE FALL IKKE PÅ - OG DET HÅPER JEG INGEN ANDRE GJØR HELLER.

39. "Innvandrere fra den tredje verden og Øst-Europa er nå overrepresentert innen alle former for kriminalitet."

Jaja, da vet man hvor skapet står. Enkelt og greit.

40. "Huuse vil ha ID-løse asylsøkere i leirer"

Kommentar er vel overflødig. Personlig er jeg enig. Men mange er nok uenige i dette forslaget.

41. Arne Huuse blir møtt med kritikk. Presiserer at han baserer seg på kalde harde fakta.

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article574555.ece

For mange fakta til å gjengi. Brutal virkelighet.

Huuse har rett.

42. "Ingen har i dag oversikt over hvor mange kriminelle asylsøkere som befinner seg i Norge."

Sjokkerende mangel på oversikt.

Viser hvor PK Norge er, ingen ønsker å ta i problemene, ingen vil vite hvor kriminelle de faktisk er.

Min kommentar: "hodet i sanda" taktikk.

43. "Spørsmålet om hvordan myndigheter kan og bør reagere når "innvandrere, asylsøkere og utlendinger" begår kriminelle handlinger, har skapt debatt den siste tiden. For å identifisere løsninger som gir resultater vi alle vil ha, er det tvingende nødvendig at vi ikke skjærer alle over én kam." sier Odd Einar Dørum.

Min kommentar: Jeg trodde han var tidenes mest tafatte justisminister. Dessverre er han vi har nå ENDA værre. Det er til å gråte over!!

44. Leserinnlegg. Meningsløst, nullverdi som kilde.

45. "Ikke skjær alle over en kam." justisdepartementet gjentar meldingen fra Dørum, i nok et forsøk på å hjernevaske folk.

Det må ha virket, for folk går enda rundt og gjentar det. "Ikke skjær alle over en kam"..

Min kommentar: det er ikke å skjære alle over en kam når man påpeker at NOEN voldtar. Det er dermed ikke ALLE man ønsker å straffe, men AKKURAT DE som voldtar. Dessuten ønsker man FOREBYGGENDE tiltak. Burde ikke justisdept. heller forsøke å få innvandrerne til å forstå at voldtekt er galt, i stedet for å forsøke å hjernevaske folk til å tro at innvandrernes voldtekter må aksepteres?

46. Forsøk på latterliggjøring av Huuse. Forsøk på fordreining av fakta.

Min kommentar: At en person i Hammerfest stjeler noe, rettferdiggjør ikke at en i Oslo stjeler noe. Begge deler er galt, og man kan ikke legitimere innvandrernes 72.8% av voldtekter i 2007 med at en eller annen et annet sted i landet også har voldtatt. Man MÅ faktisk heller gjøre noe med problemene man står overfor.

47. "Kripos-sjef Arne Huuse mener personer med utenlandsk opprinnelse står bak mange av de mest spektakulære og voldelige ranene i Norge. - Den såkalte organiserte kriminaliteten har ofte utenlandsk forankring, og i en del tilfeller har den elementer av vold og trusler i seg. Disse kriminelle grupperingene er villige til å ta i bruk voldelige metoder for å nå målet, sier Huuse."

Min kommentar: Huuse - den eneste i Norge som tør å si sannheten.

48. "Kripos-sjef Arne Huuse bidrar til å øke fremmedfrykten i Norge med sine uttalelser, mener generalsekretær i Flyktningerådet Raymond Johansen."

Min kommentar: Latterlig forsøk på stigmatisering og hersketeknikk. Denne fyren er nå AP's partisekretær og i AP's sentralstyre.

At slike folk kommer til makten i Norge er direkte ødeleggende for nasjonen, og raserer våre muligheter i fremtiden. FOR EN QUISLING!!

49. "Kriminalitet kan forebygges" kommentar av Abid Raja.

Abid Raja er en ålreit fyr.

Selvfølgelig bør man forsøke å forebygge, man må få kommunisert til innvandrerne at voldtekt er galt.

50. Tall fra Kripos:

"I 2003 ble hver fjerde drap begått av en utenlandsk statsborger eller av en med utenlandsk opprinnelse.

Det viser årsrapporten fra Kripos. Dette var en nedgang fra årene før, men likevel viser statistikken at utlendinger som begår drap er overrepresentert i forhold til andelen utlendinger i befolkningen."

Min kommentar: MEN VENT NÅ LITT? VAR DET IKKE EN SLIK PK-HJERNEVASKA FORSKERTUFS SOM PÅSTO AT INNVANDRERE IKKE DREPER LITT LENGERE OPP??? OI, JA DA VAR DET VISST AKKURAT SLIK JEG KOMMENTERTE NOK EN GANG: TALLENES TALE ER KLARE, PK-SYNSING TAPER ALLTID OVERFOR SANNHET OG FAKTISKE TALL.

Nå har jeg gjennomgått de FEMTI første artiklene i FAKTASIDEN som DU linket til.

Her finner jeg at:

-ALLE KONKRETE TALL STØTTER MINE SYNSPUNKTER

-INGEN KONKRETE TALL STØTTER DINE SYNSPUNKTER

-KUN LESERINNLEGG OG IRRELEVANT SYNSING/GJETNING/PERSONLIGE MENINGER FRA FOLK STØTTER DINE SYNSPUNKTER

Dermed må jeg bare spørre: HAR DU I DET HELE TATT LEST KILDEN DIN?

ALLE FAKTA OG KONKRETE TALL HER GRUSER PK-SYNSERNES HJERNEVASK FORSØK.

Lykke til videre, men her er det åpenbart: ALLE RELEVANTE KONKRETE KILDER STØTTER MEG OG MITT SYNSPUNKT.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når sa jeg det? Jeg skreiv klart og tydelig: OSLO. Foreslår at du leser folks innlegg før du svarer.

Tråden heter dessuten: etnisk norsk I OSLO.

Vennligst hold deg til tema, lille venn.

Og det bor ikke nordmenn i oslo? Er det det du sier?

Det gjør det, og som jeg tidligere har dokumentert begår innvandrerne 72.8% av alle voldtektene i Oslo (tall fra 2007).

Skal du da nekte for at de ikke voldtar mer enn nordmenn i OSLO, når innvandrerne utgjør en langt mindre prosentandel av befolkningen i OSLO? Vi snakker da om at de utgjør anslagsvis 14.8% eller noe slikt, av befolkningen. (ubekreftet tall.)

Minner om at tråden heter: Etnisk norsk i OSLO.

Jeg vil også nok en gang minne om at debattanter bes forholde seg til konkrete tall og fakta for Oslo, og at ukvalifisert gjetning og synsing ikke er relevant i en diskusjonssammenheng. Dere må da altså dokumentere påstander, det må være dokumenterbar konkret statistikk, og ikke bare gjetning og synsing som presenteres som kilder, gjetning og synsing fra andre personer er ikke gyldige kilder - det er fortsatt bare gjetning og synsing, uansett hvem som gjetter eller synser.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Det gjør det, og som jeg tidligere har dokumentert begår innvandrerne 72.8% av alle voldtektene i Oslo (tall fra 2007).

Skal du da nekte for at de ikke voldtar mer enn nordmenn i OSLO, når innvandrerne utgjør en langt mindre prosentandel av befolkningen i OSLO? Vi snakker da om at de utgjør anslagsvis 14.8% eller noe slikt, av befolkningen. (ubekreftet tall.)

Minner om at tråden heter: Etnisk norsk i OSLO.

Jeg vil også nok en gang minne om at debattanter bes forholde seg til konkrete tall og fakta for Oslo, og at ukvalifisert gjetning og synsing ikke er relevant i en diskusjonssammenheng. Dere må da altså dokumentere påstander, det må være dokumenterbar konkret statistikk, og ikke bare gjetning og synsing som presenteres som kilder, gjetning og synsing fra andre personer er ikke gyldige kilder - det er fortsatt bare gjetning og synsing, uansett hvem som gjetter eller synser.

Du kan blåse opp med så mye fakta du vil, men det forandrer ikke at fakta er at mørketallet er for stort til at man kan si noe konkret om det.

Er nok noe over 11,4 % utenlendinger i hele norge (tallet er tatt fra wikipedia og var gjeldende i januar 2010), men hvor mange utenlendinger er det i oslo?

Forøvrig skulle jeg sett at du legger fra deg herseteknikkene dine. ''Lille venn'' hører ikke til i noen saklig debatt, så hvis du fortsetter sånn så vil du bli ignorert.

Lenke til kommentar

Nok en debattant med bidrag som har nullverdi.

Dersom du nekter å forholde deg til fakta har du ingenting i en diskusjon å gjøre.

Som sagt. Ditt innlegg har derfor nullverdi.

Jeg har backet opp alle mine påstander med konkrete tall og fakta.

Dersom noen skal "bevise" at jeg tar feil, må de motbevise disse.

"Bidrag" til diskusjonen som nekter å forholde seg til virkeligheten, blir derfor ansett til å ha nullverdi.

Man må faktisk forholde seg til virkeligheten. Enten man liker det eller ikke.

Jeg forventer nemlig at debattanter skal forholde seg til DOKUMENTERBARE FAKTA, og IKKE fantasitankegang basert på POLITISK TILHØRIGHET.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Nok en debattant med bidrag som har nullverdi.

Dersom du nekter å forholde deg til fakta har du ingenting i en diskusjon å gjøre.

Som sagt. Ditt innlegg har derfor nullverdi.

Jeg har backet opp alle mine påstander med konkrete tall og fakta.

Dersom noen skal "bevise" at jeg tar feil, må de motbevise disse.

"Bidrag" til diskusjonen som nekter å forholde seg til virkeligheten, blir derfor ansett til å ha nullverdi.

Man må faktisk forholde seg til virkeligheten. Enten man liker det eller ikke.

VIRKELIGHETEN er at all voldtektstatestikk er ugyldig i og med at mørketallet er for stort! Er du for arrogant til å skjønne det, og prøver å virke saklig og overlegen ved å hevde at det jeg skriver har null verdi så er du virkelig ute på viddene.

Skjerp deg!

Her er kilden MIN:

http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/aktuelt/taler_og_artikler/ministeren/justisminister_knut_storberget/2008/voldtekt--det-store-morketallet.html?id=498331

''Voldtekt - det STORE mørketallet''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...