Gå til innhold

Etnisk norsk i oslo?


Anbefalte innlegg

Vi ender nok opp som fjellkrigere her til lands fortere enn vi aner! Bra det er mye fjell og skog å gjemme seg i foreløpig.

 

Lurer på om det blir etnisk norsk geriljakrigføring en gang i fremtiden... Kommer litt ann på hvor alvorlig situasjonen utvikler seg for oss.

 

Det har skjedd før det, og så slik som jeg ser uviklingen per dags dato kan det like gjerne skje en dag i fremtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt. Problemet er at de fleste i Norge ikke er bevist på hvem de er. De tror de er onde og slemme på grunn av sin etnisitet. De fleste tenker at det er bra at Norge slutter å være hvitt fordi hvite er onde, slemme og onde rasister som er slemme...og onde!

Endret av nico69
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Absolutt. Problemet er at de fleste i Norge ikke er bevist på hvem de er. De tror de er onde og slemme på grunn av sin etnisitet. De fleste tenker at det er bra at Norge slutter å være hvitt fordi hvite er onde, slemme og onde rasister som er slemme...og onde!

 

Det er ihvertfall mye anti-Norge tendenser der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men igjen, de er noe sånn som 0,1% av befolkningen...

 

Maks, kanskje 0.04% Det er 1 700 medlemmer i Rødt, da kan man forvente at det er mellom 500 og 1 000 medlemmer i RU. Men det er antagelser.

Uansett akkurat som DLFere(som meg) er de mye mer politisk aktive siden de er radikale.

Lenke til kommentar

Folk som "aldri" har vært i Oslo :nei:

 

Jeg har bodd i Oslo i 13 år, og kommunistmiljøet dominerer totalt det politiske bildet.

SU for eksempel.

Miljøet rundt blitz med antifascistisk aktion, dette miljøet så vi nylig ifb. 9.april-demonstrasjonen da flere tusen personer banket opp en enslig person som talte de i mot.

 

Så har du miljøet rundt SV og Palestinavennene, disse har vi også sett nylig ifb. "Israel-demonstrasjonen" der de knuste hele byen og opptøyene varte flere dager, hele demonstrasjonen var jo trommet opp av disse SV'erne.

 

Rødt/SV/asyl-lobbyen, dette miljøet så vi jo nylig demonstrere i lange baner ifb. Madina Salamova saken.

 

Det er åpenbart at dette kommunistmiljøet har slått rot, de er veldig dominerende i det politiske bildet.

Alle som taler de i mot blir banket opp, er de forbannet for noe knuser de alt de kommer over, butikker, privat eiendom, hva som helst, de går totalt av skaftet for den minste lille ting.

De er så forelsket i Islam at den minste lille ting forårsaker en demonstrasjon, et fakkeltog, eller grove opptøyer og ødeleggelse av privat eiendom. Igjen, dersom noen taler de i mot, får de juling, og volden blir legitimert ved at man stempler meningsmotstanderne som "rasister".

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som "aldri" har vært i Oslo :nei:

 

Jeg har bodd i Oslo i 13 år, og kommunistmiljøet dominerer totalt det politiske bildet.

SU for eksempel.

Eh ...

 

Du er klar over hvem som har byrådet i Oslo? Fikk du med deg forrige valg? Hvem tror du kommer til å vinne valget i Oslo til høsten?

 

Påstanden din gir ingen mening.

 

At venstreradikale er mer synlige i gatedemonstrajoner er en helt annen sak enn hvem som dominerer det politiske bildet i Oslo. Det er ikke mye som avgjøres på Blitz eller på gata for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var vell kanskje litt på spissen ;)

 

Men at Oslo utvikler seg litt i feil retning er vell bare et faktum, trenger ikkje og bo i Oslo for og forstå det.

 

Men det samme skjer i Bergen, Stavanger og andre større Norske byer.

Men Oslo skiller vell seg ut i form av innvandrermiljøer vi gjerne skulle ha klart oss uten, det gjelder ikkje bare innvandrermiljøer.

Men blitzere og andre idioter som trur at anarki er løsningen på alle verdensproblemene.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Oslo er blitt Norges ghetto.

 

Er ikke ofte i Oslo men var der forleden.

Var flere innvandrere en Nordmenn.

Snart får vi vell en pakistaner til konge

 

Så.. siden du så flere innvandrere enn nordmenn den korte tiden du var her så er oslo en ghetto?

 

Har bodd her så lenge jeg kan huske, og kjenner meg ikke igjen på det du sier overhode, og jeg bodde på furuset/høybråten en god stund, som er en av oslos ''ghettoer''.

 

Det er så mye tull folk kommer med, de viktige sakene vi virkelig trenger å ta opp er f.eks nivået på lærernes kompetansenivå, når en unge som går i 1 får brev hjem fra norsklæreren sin med masse skrivefeil så er det noe man burde fokusere mer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så mye tull folk kommer med, de viktige sakene vi virkelig trenger å ta opp er f.eks nivået på lærernes kompetansenivå, når en unge som går i 1 får brev hjem fra norsklæreren sin med masse skrivefeil så er det noe man burde fokusere mer på.

Det er nettopp disse "folkene" som er offer for dårlig lærer/lite kunnskap som kommer med sånne håpløse uttalelser, men det skjønner de ikke :(

Derfor har jeg gikk opp saklig diskusjon på sånne tråder egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...