Cpt. Abusive Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 I stad deaktiverte jeg nettverket hjemme i noen minutter ( deaktiverte på "Nettverks- og delingssenter") for jeg skulle installere kaspersky. Etter at jeg var ferdig med innstallasjonen gikk jeg inn på "endre innstillinger for nettverkskort" på "nettverks- og delingssenter" for å aktivere nettverket igjen, men da var det ikke der. Det pleier vanligvis å vise alle nettverkene jeg er koblet til, inkludert de som er deaktivert, også kan jeg høyreklikke og aktivere. Men nå var det ingenting der bortsett fra hamachi. Har også prøvd å koble meg til et annet nettverk, men det virker heller ikke. Det grønne lyset der du plugger inn nettverkskabelen som skal lyse når man er kobla tiø nett lyser ikke. Alle ledninger sitter som de skal. Jeg vet at det ikke er noe i veien med nettverkene for det er andre i huset som bruker begge to. Har selvfølgelig restarta pcen. Vet noen hva som kan være problemet og/eller hvordan jeg kan fikse det? Skriver på en iPad, så beklager om det er noen skrivefeil... Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Har kabel hvis noen skulle lure... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Bærbar? Sjekk om du må aktivere den via FN tasten og en av F tastene. Burde ha en antenne på seg etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Nei, stasjonær Endret 24. mars 2011 av Cpt. Abusive Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 jeg skrudde opp pcen for å se om alt satt som det skulle.. og det gjorde det. og i samme slengen sjekka jeg litt hvordan alt var kobla til og sånn, for jeg har faktisk aldri skrudd opp pcen min. jeg skrudde ut grafikkkortet og satte det inn igjen. satte den ene RAM chipen i en annen slot. og når jeg da skrudde på pcen igjen virka det... Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Du kan jo lage en guide med fremgangsmåte for å hjelpe andre med samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå