Filmvenn Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Kansellert. The River Pan Am Missing Ringer Harry`s Law The Secret Circle GCB Nye serier Red Widow Last Resort (Fra Shawn Ryan - The Shield, med Andre Braugher, Robert Patrick, Scott Speedsman m.fl.) 666 Avenue (Terry O`Quinn med flere) How To Live With Your Parents (Sarah Chalke) Nashville (Connie Britton/Hayden Panettiere) Zero Hour (fra Prison Break-produsentene, Michael Nyqvist som skurk) Family Tools Fornyet Niktia Hart of Dixie Gossip Girl Med mer. Kan hende noe er allerede med på førstesiden. Så ikke ABC-seriene der ihvertfall. Dragen oppdaterer så fort han har mulighet. Skal se om jeg får tid til å utarbeide en ren infotråd om de nye seriene. Endret 12. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg har for tiden en ganske teit forkjølelse, så jeg oppdaterer når jeg har ork til det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) NBC har gitt ut sitt program for høsten. Endret 13. mai 2012 av Dragen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Og som nevnt i seriepraten så er CSI: Miami kansellert etter 10 år. CSI: NY fornyet. Hehe NBC skal virkelig melke ut The Voice for å få fram de nye seriene. 2 runder neste sesong. En også ved nyttår, kanskje med nye dommere. Vet ikke helt om folk appellerer til Revolution av de som ser på The Voice men, kan hjelpe hvis de promoterer med The Hunger Games-aktige plakater og annet promomateriale. Endret 13. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Andreinnlegg inneholder nå en god del promoer for div. serier. 1 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sanctuary ble vel også kanselert i mai. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 last resort er også kanselert ... det som faktisk er en bra serie men de har vel noe nytt reality piss de skal kjøre inn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 ABC kjører dramaer på det tidspunktet, så nei. Nye serien Zero Hour får tidspunktet til serien etter nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå