1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Var ute og jobbet på bilen min i dag, så var ute noen timer i strekk ble iskald på henda, brukte ikke hansker.. ja veit det var dumt men sånn måtte det bare bli.. Var i kontakt med litt olje og en dell vann, ble iskald, så kald at eg måtte vaske henda mine i iskaldt vann etterpå for og ikkje brenne meg.. Det kom ganske fort noken små røde utslett på knoklane mine, som no litt seinare på dagen svir litt og føles veldig tørre. Går det over av seg skjøl? eller fins de noke salve eller noke eg kan smørre på? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nei, vil ikke tro dette er frostskade. De arter seg helst som hvite prikker, eller områder der det blir helt hvitt. Hvis det ikke går over eller blir værre får du ta en tur til apoteket for å få en salve å smøre på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Antagelig en liten frostskade du har pådratt deg, ikke noe farlig og det går over ganske raskt, i løpet av ett par dager er det nok helt i orden igjen. Det er mulig du mister litt følelse i knoklene, jeg har selv hatt frostskade i fingertuppene flere ganger, har da mistet så godt som all følighet i tuppene i en ukes tid etterpå, men det har fikset seg selv. Om du er tørr kan jo sikker fuktighetskrem hjelpe, svien gir seg raskt, har ikke noe tips til behandling av det... Anathema: etter huden har tint blir huden rød i stedet for hvit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå