-SuperTed- Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Heisann..jeg skal kjøpe meg et nytt skjerm kort.. har egentlig et godt nok et..men finner ikke den rette drivern så får ikke installert det skikkelig har et matrox g450 millenium så lurte jo på om noen viste hvor jeg kunne downloade det?? eller noen som har noen tips til et nytt skjermkort? Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan nok finne drivere her: http://www.matrox.com/mga/support/drivers/...latest/home.cfm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Heisann..jeg skal kjøpe meg et nytt skjerm kort..har egentlig et godt nok et..men finner ikke den rette drivern så får ikke installert det skikkelig har et matrox g450 millenium så lurte jo på om noen viste hvor jeg kunne downloade det?? eller noen som har noen tips til et nytt skjermkort? kortet er vel egentlig ganske så utdatert når det komme til spill og sånn, men er jo sef opp til deg hva du bruker datzen til. men ellers kunne eg anbefale deg ett radeon 9700 kort, koster 2071 tror eg på it butikken :smile: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 En annen "billig" oppgradering kan være Radeon 9600 til en 1100 kroner på psdata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå