formann Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 har et lite prob. har ikke diskett stasj. Hvordan gjør jeg det da ??? Og har abit nforce2 2.0 en sånn dual bios, slik at vis jeg fucker den ene kan jeg resette og få den orginale tilbake ? Abit NF7 har IKKE dual bios. Om du laster ned flashmenu120.exe så kan du flashe bios fra windows. Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 har et lite prob. har ikke diskett stasj. Hvordan gjør jeg det da ??? Og har abit nforce2 2.0 en sånn dual bios, slik at vis jeg fucker den ene kan jeg resette og få den orginale tilbake ? Abit NF7 har IKKE dual bios. Om du laster ned flashmenu120.exe så kan du flashe bios fra windows. Er du helt sikker på det ??? Lenke til kommentar
formann Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 har et lite prob. har ikke diskett stasj. Hvordan gjør jeg det da ??? Og har abit nforce2 2.0 en sånn dual bios, slik at vis jeg fucker den ene kan jeg resette og få den orginale tilbake ? Abit NF7 har IKKE dual bios. Om du laster ned flashmenu120.exe så kan du flashe bios fra windows. Er du helt sikker på det ??? Ja. Helt sikker. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Barton XP dør ved 85 grader celsius. ikke nødvendigvis, kan mulignes overleve 10 (eller mer ) grader, men ligger du på 65+ burde du kjøpe bedre kjøling Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Takk for flashmenu120.exe funka som snus den.. TaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå