stasomfaen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei! Jeg bor i USA og har da denne butikken i nærheten http://www.gnc.com/home/index.jsp.. Det jeg tenker er å handle noe smått som er godt for treninga. Må si at det er vanskelig å få i seg så mye proteiner som man trenger hver dag i kosten, så tenkte i hvertfall å handle noe proteinpulver. Kan dere hjelpe meg å finne noe bra for penga? Trenger proteiner, så driver jeg med muay thai og brazilian jiu jitsu, så blir mye hurtighet og sånt og, så kanskje jeg skulle hatt noe for energi og restitusjon siden jeg har 3 dager på rad med det? Kjenner jeg er veldig sløv i det siste i og med at jeg nesten har trent hver dag... Så har jeg lagt fra meg det med å løfte masse benk og sånt.. Har startet å trene mye med sånn gummibånd og med kroppsvekt for å trene opp underarmer spesielt sånn at jeg kan løfte mer senere siden jeg har slitt med betennelser. Noe som er gunstig for å øke styrke hurtigere enn om jeg ikke bruker noe? Ikke si jeg skal legge inn i kosten... Hørt den før men er vanskelig for meg her i USA nå pga skole og sånt. Noe annet gunstig jeg kunne trengt? Veier 80 kg og er 180 forresten om det har noe å si.. Har litt bollekinn, men er IKKE feit! Folk sier jeg ser "built" ut... Så har atletisk kropp med litt på magen og, så har bare 4-pack om det skulle ha noe å si... Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Litt vanskelig å si siden du bor i USA og de sikkert har helt andre merker der ute. Se etter rimelig Whey protein, eller endra bedre Whey Isolat. Handler mine 5kgs dunker på Kinsarvik Kosthold til ca 800kr. Pass på å spise litt tregere karbohydrater som varer dagen ut, istedenfor for mye raske karbs i burgere ol. Da blir du mindre døsig og trøtt. I tillegg spise nok og drikke mye vann. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Har blitt flink til å kutte carbs faktisk! Drikker minimalt med brus og spiser nesten ikke noe potegull, godteri lenger.. Men tenker på å kjøpe whey proteiner i morgen sammen med "jack3d" for å få masse ut av muay thai og jiu jitsu og egentrening, samt at jeg vil bli mer rippa. Noe vitaminer eller noe som anbefales? Eller noe å ta før legge tid, før/etter trening? BLir i hvertfall Proteiner, jack3d og snart kreatin igjen. Høres bra ut ved siden av vanlig kost eller? "Spiser mye om jeg først spiser god mat som pasta o.l.". Og takk som svarer!! Endret 26. mars 2011 av robbern9292 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det høres greit ut. Bruker selv bare proteiner som tilskudd.. Kanskje kreatin og ZMA til tider, men ofte er det ikke verdt pengene så lenge man spiser variert. Omega3 er fint da. Godt for kroppen, masse vitaminer og det har en stimulerende effekt på musklene i kroppen Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Alrighty, takk Tar forresten zinc og magnesium som egne piller, og omega 3 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Off topic: Hvor trener du muay thai og BJJ? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Føler det gir meg mer enn baseball ville gitt i og med at jeg får lett betennelse i leggene siden jeg ikke har løpt på en stund. Alltid villet drive med MMA også, så har jeg lyst til å bli mer fleksibel, bedre til å sloss (om det skulle trenges), så vil det komme godt i bruk i militæret. Og forresten... Det får en i jævla god form når man driver på en stund EDIT: Sorry, haha. Trodde det stod "hvorfor", siden skjermen min er så mørk... Jeg gjør det i USA (er utvekslingsstudent). Heter PAgrappling og er i altoona, Pennsylvania. Endret 26. mars 2011 av robbern9292 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå