Hindseth Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg har et problem, pcen min starter, men null bilde på skjermen. jeg har ikke peiling på hva feilen er, noen som har et tips? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Er kabelen i? Er skjermen PÅ? Er strømkablen til skjermen løs? Har du sett om det er det liv i skjermkortet? Hva var det siste du gjorde før feilen oppstod? Endret 24. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hindseth Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 det er liv i skjermkortet, ikke noe feil med skjerm kabelen, skjermen er på. det siste jeg gjorde var å flytte på den... slo av dataen og flyttet den til et annet rom, starter og null bildet på skjermen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Når du frakobler skjermen fra PCen, pleier du opp et "no signal" på skjermen? Hvis ja, se om du får det nå, mulig skjermen er død. Har du mulighet å teste skjermen på en annen PC? Endret 24. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hindseth Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 det står no signal hvis jeg slår av og starter skjermen igjen, men ikke noe som helst når jeg starter dataen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hm, da er det ivertfall liv i skjermen. Det er jo bra. Klarer ikke se for meg hva det kan da være.... Lenke til kommentar
Hindseth Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 nei, jeg er iallefall stuck.. spørs vel om jeg må levere den inn... men det har vært veldig greit med et svar her kan vel fort bli dyrt om den må repareres.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Stasjoner PC? Du kan jo prøve å ta ut skjerm kortet og sette den i en annen slot. Lenke til kommentar
Hindseth Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 hmm.. skjermkortet passer bare i en slot... tok det ut og satte det inn igjen, men null endring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå