Weedisgoodshit Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hey! Sorry om jeg skriver i feil forum, men plages skikkelig med HTML/CSS/websida mi nå. Har holdt på i flere uker med en webside i dreamweaver, og har alltid lagret på en minnepenn. Før i dag, så skulle jeg ta med meg minnepenna på skolen for å fortsette arbeidet, men da punka plutselig ingen av bilda jeg hadde i HTML/CSS'en? Tenkte kanskje det hadde med den pc'n å gjøre. Så stakk jeg hjem til mac'en min for å fortsette der, men det var likedann som på skolen. Har jo linka HTML med CSS og alt! Får ikke en gang til å åpne de bildene i photoshop? Skjønner ingen ting! Har innlevering i morgen, og har mye å gjøre enda. Er utrolig stressa! Hvis noen vet hva problemet er så hadde det vært utrolig fett om dere kunne svare! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres mer ut som det er bildene det er problemer med enn kodingen din spør du meg. Kan du teste om du kan legge til nye bilder? Lenke til kommentar
kennethi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hadde hjulpet hvis du postet litt av koden som er relatert til bildene. Har på følelsen at det er her problemet ligger. Ser koden noe i nærheten av dette: "c:/webpage/bilder/kake.png" så må du nok forandre i koden. Som sagt uten detaljer, blir det vanskelig å hjelpe Mvh Kenneth Endret 12. april 2011 av kennethi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå