AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Heisann folkens, har bare et kjapt spm her, . Går rett til poenget; det er en sjangs for at jeg debuterer denne helgen. Har hørt at det er lurt å tømme seg før første gang, er det sant? Nå har jeg ikke runket på en stund, og kjenner det skal bli godt å tømme meg, men er det lurt å gjøre det på denne måten første gang, eller burde jeg bare runke noen dager før det eventuelt kan skje noe? Postet av anonym: 2d970f96f773b211b19ce2c35d8fc1c9 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) - Les gjerne noen guider på nett - Tøm deg om du ellers kommer tidlig. Er det lenge siden så er det større sjangser for og komme tidlig. - Vask deg - Gummi - Kjør på Gratulerer du er blitt mann Endret 24. mars 2011 av Lakshore 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 hehe, ingenting er skjedd enda da, men takk..! Postet av anonym: 2d970f96f773b211b19ce2c35d8fc1c9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Akk, det ble ikke noe på meg i helgen. Men vi snakket mye sammen og det ble mye intim kontakt. Fikk blandt annet fortelle henne om at jeg var jomfru. Noen av dere synes kanskje jeg ikke burde si dette til dama, men jeg valgte nå å gjøre det uansett. Hun sa det var kult, litt rar respons, men ok Uansett, det er ikke det som er problemet. Problemet er at når (jeg sier "når" bevisst, ettersom dette har skjedd flere ganger med to forskjellige damer) det blir mye kontakt mellom meg og en jente, dvs. hud-mot-hud, kanskje litt tafsing i lysken/kjønnsorgansområdet og eventuelt når en jente på en måte hinter om seksuell samkvem, skjer det noe rart (nei, ikke ereksjon, eller jo, det kan hende, men det er ikke det jeg mener nå) Jeg blir øm i lysken og på en måte på siden av lysken. Om jeg er heldig blir jeg øm, de fleste gangene er det direkte vondt, og jeg klarer så vidt å gå uten at jeg kjenner det i ballene. Hva er greia med dette? Dette skjer ikke når jeg runker, bare når det på en måte er irl. Er det på grunn av the excitement dette skjer, og det handler bare om å få tømt meg mens jeg først er igang? Har i så fall prøvd dette og joda, følelsen går sakte men sikkert vekk. Så, er det normalt eller hva? Uansett er dette ikke særlig behagelig, noe jeg burde konsultere med legen? Postet av anonym: 2d970f96f773b211b19ce2c35d8fc1c9 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan ikke skjønne noe annet en at det du beskriver er stramme muskler/sener, som følge av nervøsitet/opphisselse... Gjør ditt beste for å slappe av i ommerådet, så burde det bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg