stigzy Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei og god dag! Så denne YouTube videoen i dag: Storebrand økonomi og ble veldig interessert. Per dags dato så benytter jeg Skudenes & Aakra Sparebank som ikke har noe brukbart økonomiprogram. Bruker nå MoneyWell som jeg er veldig fornøyd med. Det eneste minuset er at jeg må føre alle transaksjonene inn selv, mens i Storebrand så blir de ført inn av seg selv. Tenker fordelen med MoneyWell er at der kan det føres hva kontantene brukes på, men tror ikke det går ann i Storebrand(????). Jeg vurderer da å opprette kontoer i Storebrand som blir mine hovedkontoer som lønn og etc kommer innpå. Men beholder mine kontoer i min vanlige bank for å ha en fysisk bank å ta større uttak i. Vet ikke om det er verdt stevet med å flytte min og kones BSU'er over til Storebrand da det er snakk om 0,05% i forskjell? Neste år er jeg ferdig utdannet bachelor i økonomi, mens kona er ferdig bachelor sykepleier nå til sommeren. Skal mest sannsynelig kjøpe hus neste år, så må derfor ta det til tanke også. Ellers så hadde det vært flott med andre innspill som jeg kanskje ikke har tenkt helt over. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei og god dag! Så denne YouTube videoen i dag: Storebrand økonomi og ble veldig interessert. Per dags dato så benytter jeg Skudenes & Aakra Sparebank som ikke har noe brukbart økonomiprogram. Bruker nå MoneyWell som jeg er veldig fornøyd med. Det eneste minuset er at jeg må føre alle transaksjonene inn selv, mens i Storebrand så blir de ført inn av seg selv. Tenker fordelen med MoneyWell er at der kan det føres hva kontantene brukes på, men tror ikke det går ann i Storebrand(????). Jeg vurderer da å opprette kontoer i Storebrand som blir mine hovedkontoer som lønn og etc kommer innpå. Men beholder mine kontoer i min vanlige bank for å ha en fysisk bank å ta større uttak i. Vet ikke om det er verdt stevet med å flytte min og kones BSU'er over til Storebrand da det er snakk om 0,05% i forskjell? Neste år er jeg ferdig utdannet bachelor i økonomi, mens kona er ferdig bachelor sykepleier nå til sommeren. Skal mest sannsynelig kjøpe hus neste år, så må derfor ta det til tanke også. Ellers så hadde det vært flott med andre innspill som jeg kanskje ikke har tenkt helt over. Jeg er veldig fornøyd med storebrand og har bsu, en sparekonto og en vanlig konto. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Benytter du deg av økonomiprogrammet de tilbyr? I så fall, hvordan er det? Hvordan er det når de ikke har fysisk bank, eller trenger en ikke det egentlig? Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Har Storebrand. Var ikke klar over denne. Virker veldig bra!! Det eneste du må sørge for er å bruke kontoene/kortene i storebrand. Så lager de automatisk en veldig god fordeling av bevegelsene. Endret 24. mars 2011 av KS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå