Gå til innhold

WinXp restarter istaden for å slå seg av. ka kan vare gale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmmm....

DU ER IKKE DEN FØRSTE!! :woot: hehe

men du vil sikkert ha hjelp? vel en venn av meg slet med det samme probbet i XP alt var som du sier at den sto på riktig og alt det der. og når han trykket på RESTART ja da restartet pc'n seg som den skulle.

Løsningen er å reinstalere... DESVERRE :(

hvis du absolutt vil løse problemet ditt da.... Eller søk på google: "XP restarter" under kategorien GRUPPER så finner du sikkert en som har løst det uten å re instalere 8)

jeg tror nok at det er XP som ikke har blitt instalert 100 % da.... jeg hadde en pc som bare kom til 85%.... LOL den funka jo som den skulle da!

Lenke til kommentar

Har fått slik et par ganger på maskinen jeg sitter på for øyeblikket. Det som skjer er at XP restarter når du får bluescreen og du får bluescreen i det maskinen skal slå seg av.

Du må slå av at maskinen skal restarte seg ved bluescreen (Egenskaper @ min datamaskin - Avansert - Ta bort krysset i "start på nytt automatisk).

Se hva som skjer nå.

Lenke til kommentar

Xp og win2k har den fortreffelege innstillinga at dei restarter viss det er noko feil under "shut down".

Denne innstillinga skal ligge under System(control panel)/ System Properties /Advanced

-->Startup and Recovery --> Settings.

Der kan den funksjonen slåast av.

Men eg vil anbefale reinnstall sidan det ofte kan vere noko som er ustabilt anten etter ein tidligare innstallasjon eller ein driver som ikkje er ok.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...