pepsimaxguy Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei! Igår kveld fant jeg ut at høyre front dør var gått i vranglås. Så idag når jeg skulle ut fant jeg ut at førersiden var gått i vrang lås.... Dette er vell den 4 gangen de har gått i vranglås. Vanligvis har jeg enten kjørt bort på et verksted eller bort til falken. Men jeg er lei av og betale masse penger gang på gang... Ting jeg har prøvd er å olje hele døren, prøvd og få av dekselet på døren(satt helt fast for den er noen skruer som er under døren som jeg ikke kommer til fordi døren er lukket), jeg fikk av et lite deksel men da kom jeg bare inn til selve håndtaket som jeg åpner og lukker døren med, jeg har slått litt svakt(tilfelle noe hadde lagt seg i mellom) og jeg har prøvd og bryte på nøkkel og tappen. Er det noen som kan hjelpe meg? Forresten det er en kia shuma. Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Ingen som kan hjelpe meg? Haster litt! Liker ikke og krype fra baksetet og frem vær gang jeg skal kjøre bil.... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Sansynligvis så er det knusktørt inne i låsekasse eller så sitter overføringsstagene fast. Av med dørtrekkene må du uansett. Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Ja men problemet er at jeg ikke får det av uten at døren er åpen... Det er det nok ikke nå lengre :!: Har hatt sånn olje på boks over alt på døren, har spryet i låsen i sprekken med vinduet i alle krinker og kroker Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Er det ingen som kan hjelpe meg? Er ganske lei av og krype inn igjennom bak døren... Har ikke akkurat rå til og kjøpe to nye låser pluss og få noen til og åpne dem for meg.... Lenke til kommentar
chapen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Du må nok bytte låsene ja... har samme problem med min Range Rover Sport... først passasjerdøren, nå høyre bakdør... låsekassene må skiftes... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Og for slike problemer eksisterer det noe som heter "verksted". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå