Gjest Slettet-aUyY4MCs Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det har ingenting å si om det var lenge siden hun var utro. Når du fikk vite om utroskapen burde du reagert som om det hadde skjedd nylig, dvs ikke vurdere om du skal ta henne tilbake eller ikke. Litt av poenget ligger også i at du fikk vite det fra andre, ikke henne. Problemet med disse jentene er at de skal ha i pose og sekk, og det tar aldri slutt. De skal ha tryggheten som kjæresten gir, men samtidig farte rundt og pule gutter de synes er kjekke, koste hva det koste vil. De utnytter spesielt sjangsen når de har typen på lang avstand. Det nytter ikke at de skal "skjerpe seg" når det finnes så mange jenter der ute som allerede er skjerpet. Etter brudd med utroskap kan man forvente seg mange tøffe uker, kanskje måneder fremover. Du har så rett i det du sier. Som sagt flere ganger tidligere så var noe at det største sjokket at jeg fikk vite det av noen andre enn henne og som du sier at de skal ha i pose og sekk, særlig tryggheten som hun hadde hos meg. Har gått noen uker siden jeg fikk vite det og jeg føler det fortsatt på kroppen at jeg godt kunne ha sluppet det. Jeg er glad for at jeg fikk vite det, slik at jeg kan kvitte meg med makkverket, men følelser forsvinner fortsatt ikke over natta. Prøver så godt jeg kan å fylle dagene med jobb og trening. Det jeg mener er at hun ikke endret oppførsel etter hun var utro. Kanskje hun ikke brydde seg nok om kjæresten til at hun angret eller ble lei seg. Kjæresten til trådstarter håpte hun aldri trengte å ta konsekvensene, ved å ikke fortelle han. Dette har du helt rett i, kjenner meg igjen i dette ut i fra hva hun har fortalt. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 skjer jo som regel i fylla slike ting.. meeen dette her er snakk om respekt, og dette er å vise null respekt. helt uaktuelt uansett hvor full eller dum man er. hadde det vært meg hadde jeg snakka med hu om det, og spurt om hun noengang kommer til å respektere dine mener om saken og om hun kommer til å respektere dine "regler" og avgjørelser fremover i livet. hvis hu drar litt på svaret og lurer på hva du mener så hadde jeg bare dratt.. da legger hun seg ikke flat nok og er det en ting hun skal gjøre er det å legge seg flat og bøye seg i støvet for deg etter noe slikt. Er veldig enig og uenig med deg. Det at det skjer i fylla er det dummeste u nnskyldningen jeg hører, selv om jeg har 1-2+++ promille så vet jeg vel for faen hva jeg gjør! Jeg går da ikke rundt å ligger med andre. Som du selv foreslår så har jeg snakket med henne og gitt henne noen regler. Reglene var at jeg skulle vite hvor hun var og når hun kom hjem og at hun alltid skulle ta telefonen. Høres kanskje veldig sært og spesielt ut, men jeg har da "fortjent" disse reglene? Reglene var OK for henne i starten da vi snakket om dette, 2 uker senere hadde hun forandret mening, sånn helt uten videre. Hun syntes visst at reglene var "teite". Er veldig enig at hun burde ha lagt seg helt flat, det er i alle fall det minste hun burde ha gjort. det så kanskje ut at jeg syns det var sånn halvgreit hvis det skjer i fylla og at folk kan skylde på det.. det er IKKE tilfelle.. jeg har selv vært myyyyye ute uten dame og har aldri klart å få meg selv til å friste av noe slikt dumskap. hvis hun ikke klarer å respektere dine "regler" fremover så ser jeg ikke noe håp. hun har 1 ting å gjøre. vinne tilbake respekt , kan hun ikke respektere deg etter det de respektløse sprellene hun har drevet med så har dere et skikkelig problem. good luck bro.. eneste jeg kan si.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har selv vært sammen kjæresten min i 4 år. Hadde hun gjort noe slik mot meg etter så langt forhold hadde jeg ansett det som svik på Quisling-nivå og gjort det slutt på flekken. At kjæresten din var i stand til å gjøre det mot deg TO ganger, leve med seg selv i 1 år etterpå og aldri ville ta konsekvensene av hva hun har gjort sier noe om henne som person. Du gjør verden en tjeneste om du offentliggjør navn og bilde av jenta, slik at enhver som googler henne skjønner at hun er en bikkje fra helvete. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Blir sinna når jeg leser slike historier. Jeg har vært sammen med dama i snart 5 år også. Jeg er 100% sikker på at hun ikke har vært utro tho. Hadde noe slikt skjedd med oss tror jeg neppe jeg ville gått tilbake til henne... Hun ser på utroskap på samme måte som meg. Jeg ville kanskje vurdert det etter jeg hadde roet meg ned, men å være i et forhold med en som du da vet har vært utro før, ville vært alt for, tja, dårlig for hjertet IMO ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aUyY4MCs Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har selv vært sammen kjæresten min i 4 år. Hadde hun gjort noe slik mot meg etter så langt forhold hadde jeg ansett det som svik på Quisling-nivå og gjort det slutt på flekken. At kjæresten din var i stand til å gjøre det mot deg TO ganger, leve med seg selv i 1 år etterpå og aldri ville ta konsekvensene av hva hun har gjort sier noe om henne som person. Du gjør verden en tjeneste om du offentliggjør navn og bilde av jenta, slik at enhver som googler henne skjønner at hun er en bikkje fra helvete. Ja, det sier klart noe om henne som person, jeg trodde aldri at hun var i stand til å gjøre noe sånt. holder det å legge ut navn og bilde på /b/? *DLD ser jo hva jeg skriver så er kanskje ikke så lurt? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aUyY4MCs Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Blir sinna når jeg leser slike historier. Jeg har vært sammen med dama i snart 5 år også. Jeg er 100% sikker på at hun ikke har vært utro tho. Hadde noe slikt skjedd med oss tror jeg neppe jeg ville gått tilbake til henne... Hun ser på utroskap på samme måte som meg. Jeg ville kanskje vurdert det etter jeg hadde roet meg ned, men å være i et forhold med en som du da vet har vært utro før, ville vært alt for, tja, dårlig for hjertet IMO ^^ Ja, det er utrolig vanskelig, særlig når man fortsatt er glad i jenta, men hvem vet når det skjer igjen? Klart det er dårlig for hjertet, blir fyllt med en slags sorg og sinne. Som sagt tidligere så prøver jeg å fylle dagene med trening så får heller slippe ut sinne på vektene Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Og en annen ting er at hun må ta konsekvensene av det hun har gjort. Hun har ikke bare hatt sex med to personer, hun har også unnlatt å si det til deg. Ikke fall for sutringen, det er lett. Sjansen for at et barn skriver navnet sitt på bildøren din med stein for andre gang er stor, hvis det ikke ble straff etter første gang. U know what i mean. Jeg kan tenke hvor dritt det er å være i den situasjonen du er i nå, men please, ikke vik et sekund. Ta den tiden du trenger for å glemme dama, og move on. Det er hardt, men du vet det er nødvendig, om du kjenner etter. Bitches be loco. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aUyY4MCs Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Og en annen ting er at hun må ta konsekvensene av det hun har gjort. Hun har ikke bare hatt sex med to personer, hun har også unnlatt å si det til deg. Ikke fall for sutringen, det er lett. Sjansen for at et barn skriver navnet sitt på bildøren din med stein for andre gang er stor, hvis det ikke ble straff etter første gang. U know what i mean. Jeg kan tenke hvor dritt det er å være i den situasjonen du er i nå, men please, ikke vik et sekund. Ta den tiden du trenger for å glemme dama, og move on. Det er hardt, men du vet det er nødvendig, om du kjenner etter. Bitches be loco. Er dette jeg prøver på, men er som sagt ikke lett. Jeg må liksom ha noe å gjøre hele tiden ellers kommer tankene raskt tilbake, det har gått veldig greit i det siste, noen tøffe stunder. Håper det går lettere etterhvert. Takk for all støtte, alle sammen Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) hvordan du føler deg. Tror dama har så store issues at det er noe ikke du kan håndtere dessverre. Trenger ekstern validering fra andre hele tida, mens det i begynnelsen høres kjempebra ut, hvor hun sier piss som "ingen har noen gang fått meg til å føle meg som deg" osv. Om det er noen trøst så har hun det nok ikke godt med seg selv hverken før eller etter den episoden der. Har du hørt noe fra henne, forresten? Jævla hoe(s). Endret 6. april 2011 av NoMoreMrniceguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aUyY4MCs Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 hvordan du føler deg. Tror dama har så store issues at det er noe ikke du kan håndtere dessverre. Trenger ekstern validering fra andre hele tida, mens det i begynnelsen høres kjempebra ut, hvor hun sier piss som "ingen har noen gang fått meg til å føle meg som deg" osv. Om det er noen trøst så har hun det nok ikke godt med seg selv hverken før eller etter den episoden der. Har du hørt noe fra henne, forresten? Jævla hoe(s). Vil helst ikke ut med altfor mye informasjon i "frykt" for å bli gjenkjent av andre jeg kjenner som vet om situasjonen, men for å svare på spørsmålet ditt så har vi en slags form for kontakt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hei. Jeg har ikke noe å tilføye her, men jeg har et spørsmål. Hvem som helst kan svare på spørsmålet, men jeg lurer på: Hva er det som gjør at et menneske kan gjøre noe så sårende og trist? For det er jo både sårende og trist når slike ting skjer. Jeg bruker selv å si at når dumme situasjoner er kjedelig, men det er fordi at jeg synes det er dumt. Fordi disse menneskene eier ikke normal samvittighet. Egen tilfredsstillelse er første prioritet, og de har ikke problemer med å lyve for kjæresten. Dame til trådstarter har klart å leve under samme med tak som han etter å ha vært utro, og det sier jo litt. Eksen min gjorde det slutt med meg noen dager etter hun kom hjem fra utroferden sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå