Gå til innhold

Insanely Twisted Shadow Planet tråden

Anbefalte innlegg

Insanely Twisted Shadow Planet

Utvikler: Michel Gagné og Fuelcell Games

Sjanger: Action/adventure

Platform: XBLA(Xbox 360)

Lanseringsdato: Sommeren 2011

In Insanely Twisted Shadow Planet, players will experience a captivating adventure set in a unique, rich and insanely twisted world, blending exploration, intense shooter action, and puzzle-solving with gorgeous visuals, and rich story telling in a Hollywood quality presentation. Insanely Twisted Shadow Planet draws you into an epic journey full of surprises, danger and wonder.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Da har det blitt bekreftet at ITSP blir en del av dette årets Summer of Arcade. Det betyr at spillet enten blir lansert i juli eller i august. Nå er det bare å glede seg. :)

I disse E3-tider er det viktig å reklamere for spillet sitt, så utviklerne har benyttet anledningen til å gi ut en ny trailer for spillet:

Noen forhåndsomtaler fra E3:

Gamespot

The Escapist

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilte litt i går, og til min store forundring var jeg faktisk 26% ferdig da jeg la fra meg spillet for første gang. Tror ikke det er videre langt. Noen som har rundet det som vet hvor mange timer jeg kan få ut av SP-delen?

Om noen har lyst til å teste multiplayer (lantern-greia) så er det bare å legge meg til på XBL (se signaturen) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...