Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Insanely Twisted Shadow Planet Utvikler: Michel Gagné og Fuelcell Games Sjanger: Action/adventure Platform: XBLA(Xbox 360) Lanseringsdato: Sommeren 2011 In Insanely Twisted Shadow Planet, players will experience a captivating adventure set in a unique, rich and insanely twisted world, blending exploration, intense shooter action, and puzzle-solving with gorgeous visuals, and rich story telling in a Hollywood quality presentation. Insanely Twisted Shadow Planet draws you into an epic journey full of surprises, danger and wonder. Nettside: http://www.gagneint.com/itsp/itsp_main.htm Endret 9. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Da har det blitt bekreftet at ITSP blir en del av dette årets Summer of Arcade. Det betyr at spillet enten blir lansert i juli eller i august. Nå er det bare å glede seg. I disse E3-tider er det viktig å reklamere for spillet sitt, så utviklerne har benyttet anledningen til å gi ut en ny trailer for spillet: Noen forhåndsomtaler fra E3: Gamespot The Escapist Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Fant en anmeldese fra IGN. Tenkte å kjøpe det, men det ser ikke ut som det er mulig. Er det sånn at spillet ikke er kommet enda? Edit: Ser nå at det står August 3, 2011, så da er det derfor da. Endret 1. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skal spille meg gjennom Bastion først, men det er fare for at jeg plukker opp ITSP etter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lasta ned trialen tidligere i dag, men rommet mitt er for varmt til å fyre opp 360-en til å prøve det. Noen som har prøvd det og kan si meg hvordan det er? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har spillet fått bekreftet DLC allerede? Mente jeg hørte noe om det på en av de gaming-podcastene jeg hører på. Tenkte jeg skal ha dette spillet etterhvert, men med DLC så vil jeg vente til spillet kommer på deal of the week eller noe sånt. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Spilte litt i går, og til min store forundring var jeg faktisk 26% ferdig da jeg la fra meg spillet for første gang. Tror ikke det er videre langt. Noen som har rundet det som vet hvor mange timer jeg kan få ut av SP-delen? Om noen har lyst til å teste multiplayer (lantern-greia) så er det bare å legge meg til på XBL (se signaturen) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg kjøpte spillet i går, men så langt har jeg faktisk ikke spilt noe annet enn trialen. Det blir nok noen timer med gaming i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå