beastlyjunk Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da har tiden kommer for valg at et studie. Jeg leker med tanken på å gå skipsmegler studiet på BI, Oslo. Jeg vet det er veldig opp og ned. Men hva tjener en gjennomsnitts skipsmegler? En megler som ikke har startet noe eget, men jobber i et middelmådig firma, og er gjør en relativt ok jobb. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Da har tiden kommer for valg at et studie. Jeg leker med tanken på å gå skipsmegler studiet på BI, Oslo. Jeg vet det er veldig opp og ned. Men hva tjener en gjennomsnitts skipsmegler? En megler som ikke har startet noe eget, men jobber i et middelmådig firma, og er gjør en relativt ok jobb. Skal si du har ambisjoner! Å jobbe i et middelmådig firma og gjøre en "relativt ok" jobb! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Han er kanskje på jakt etter en pekepinn da.. Om jeg ønsker å bli eiendomsmegler, og lurer på lønnen er det uinteressant å vite hva de beste tjener, jeg vil vite hva jeg kan forvente. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sjekket på lønnen til faren til en kamerat, og han tjente 3,3 mill i 2009, og 4,3 mill i 2008. Nå vil jeg riktignok tro at dette er en del mer enn et "middelmådig firma", men det er det eneste jeg har noe info om. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Når han i tillegg har rukket å bli far til en kamerat av deg (antar nå at du ikke er to-tre år gammel) har han en god del erfaring og senioritet, så for en nyutdannet er nok ikke flere millioner i året en gjennomsnittlig og representativ lønn. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Det stemmer absolutt, han er i slutten av femtiåra, og har nok jobbet med dette en god stund. Så joda, litt OT, da dette egentlig ikke sier noe om en potensiell startlønn. Endret 2. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå