Jann. Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Hei, Tenkte skulle dele med dere ett lite bilde fra øynene på Helgeland. Konstruktiv kritikk sier man ikke nei til, hva syns dere? Forøvrig tatt med mitt gamle dslr D40. 18-55mm Nikkor kit. Endret 24. mars 2011 av Ivanka Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du er ikke interessert i å laste det opp i større format? Hadde vært et fint bakgrunnsbilde! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Fine farger. Kunn dog gjort seg å få et trangere utsnitt med fuglen litt mere til enten høyre eller ventstre i bilde. Ville gjerne sett bilde, tatt nærmere/med lengre zoom og med fuglen i det gylne snitt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er fuglen i fokus? Syntes det så veldig ut som fokus er nede til venstre der jeg? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Du er ikke interessert i å laste det opp i større format? Hadde vært et fint bakgrunnsbilde! Takker, hehe ja det orginale bilde er 3008x2000. GENTorly : Joa du har ett poeng der, kunne tatt litt mere til venstre å fått med veien. k-h-s : Dette var litt sånn "kjapt snap" fulen kom fra intet så dette var full speed mot den å fikk tatt bildet i siste liten før den drog igjen. Så du kan ha rett der ja litt fokus til venstre også. Endret 24. mars 2011 av Ivanka Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er fuglen i fokus? Syntes det så veldig ut som fokus er nede til venstre der jeg? Ser jeg skrev feil, ser ut som om fokus et nede til høyre i bildet. På de orangsje gresområdet deer? Hvis du legger ut en større fil kan det være lettere å gi noe kritikk da det blir litt lite for å se om det er skaprt etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå