Gå til innhold

Siv Jensen må gå av?

138 stemmer

1. 1. Bør Siv Jensen fratre som leder i FRP?

• Ja
      48
    • Nei
      78
    • Vet ikke
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ditta er lokal politkk og har ingenting med stortinget og gjøre..

For noken månder siden gikk storedeler av komunestyeret hjemme og mange andre komuner av, forde at Jens Stoltenberg og resten utav AP braut løfte om omsorg og sykehuspolitkken sin, som var omtalt i helseløftet, skulle sett kordan media hadde behandla den saken her hadde ditta vært et anna parti, hadde vært skriverier om det i flere 10 år, ditta her fekk bare et lite oppslag i lokalavisa hjemme ..

Det har ingenting med politikk å gjøre i det hele tatt, unnskyld meg men at et medlem av partiet ender opp hos en mann i partiet som uheldigvis viser seg å like litt yngre menn er vel mellom den anklagde og den fornærmende. Hvorfor ikke bare anmelde dette med en gang i stedet for å ta med hele sitt parti i sumpa når de anbefalte han selv å anmelde det?

Lenke til kommentar

Tenk deg at du leder et parti som allerede har hatt en graverende sexskandale.

Du får vite at en mannlig politiker i partiet har hatt sex med en mindreårig gutt;

homofil mindreårig sex.

...

SELVSAGT gjør du ingenting da, for en sak som denne kommer helt sikkert bare til å blåse over av seg selv.

...

Ellers så kan jeg oppfordre folk til å finne lignende saker i andre partier, og se hvordan ledelsen har reagert der når de fikk vite om forholdet.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Du får vite at en mannlig politiker i partiet har hatt sex med en mindreårig gutt;

homofil mindreårig sex.

Om om det er en organisasjon med godt med konflikter så godt mulig at de "får vite" at:

-Person A har sex med mindreårige og graver dem ned i hagen.

-Person B er kannnibal

-Person C selger narkotika til mindreårige

-Person D er ikke fra jorden

-Person E er prostituert og lommetyv

-Person F har hatt sex med mindreårige

-Person G planlegger å sprenge Stortinget

Uten mer enn løse rykter hvilke av disse sakene synes du de bør gå til politiet med?

Jeg kjenner til en som prøvde gå til pressen med at enkelte satte ut lignende rykter for å skade en mostander i en organisasjon. Det ble sett på som "organisasjonsbråk" som var helt vanlig og de ville heller ikke skade den veldedige organisasjonen som hadde et veldig godt formål.

Om en person kom til ledelsen og sa han hadde blitt utsatt for noe kriminelt så bør han bare bli oppfordret til å gå til politiet med saken og såvidt jeg har skjønt ble det også gjort her av Frp.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Husk ogaå at det er stor forskjell på påstander om noe som skjer under et partiarrangement og påstander om noe som skjer hjemme hos noen som er medlem av et parti, av et kor, av en bokklubb og også en treningskjede. Skal alle disse etterforske eller anmelde alle påstander de hører om ting som har foregått hjemme hos deres medlemmer?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Husk ogaå at det er stor forskjell på påstander om noe som skjer under et partiarrangement og påstander om noe som skjer hjemme hos noen som er medlem av et parti, av et kor, av en bokklubb og også en treningskjede. Skal alle disse etterforske eller anmelde alle påstander de hører om ting som har foregått hjemme hos deres medlemmer?

Partiet skal etterforske svært lite! Det er politiets oppgave, gutten som varslet fikk så vidt jeg husker beskjed om at dette var en politi sak og at han måtte gå dit. Det at han ikke har anmeldt forholdet gjør dette til en litt useriøs anklage for partiet å følge opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Velkjent for alle som følger med og postet i flere tråder her.

Jeg ba om du dokumenterte påstanden din jeg.. og ikke at du skal henvise til suspekte forumposter her inne eller til den "seriøse" nettsiden Wikipedia e.l. Du kommer med grove udokumenterte påstander om andre mennesker og fremstiller disse som sannheter for oss andre. Klarer du ikke komme opp med troverdige kilder for dine påstander, har jeg ingen problemer med å sette deg inn forumkategorien; troll.

Lenke til kommentar

Altså nå går man veldig mye rundt grøten her.

Jeg prøver ikke å henge ut FRP på noen måte, kunne like gjerne vært AP, SV eller et annet parti. Jeg stemmer ikke ved valg så jeg bryr meg ikke.

At de får masse falske trusler tviler jeg heller ikke på. Men slik media har presentert saken så ser det mer ut som at de visste at han karen utførte overgrepet og allikevel ikke meldte ifra til politiet.

Hvis man ikke stemmer har man heller ikke rett til å ytre sin mening om noe som helst i samfunnet. Det dette gjelder selvfølgelig ikke barn da disse enda ikke har stemmerett.

Min mening.

Lenke til kommentar

Jeg prøver ikke å henge ut FRP på noen måte, kunne like gjerne vært AP, SV eller et annet parti. Jeg stemmer ikke ved valg så jeg bryr meg ikke.

At de får masse falske trusler tviler jeg heller ikke på. Men slik media har presentert saken så ser det mer ut som at de visste at han karen utførte overgrepet og allikevel ikke meldte ifra til politiet.

Hvis man ikke stemmer har man heller ikke rett til å ytre sin mening om noe som helst i samfunnet. Det dette gjelder selvfølgelig ikke barn da disse enda ikke har stemmerett.

Min mening.

. ;)
Lenke til kommentar

Nazi organisasjon? Er du morsom? FRP har jo en ekstrem støtte til Israel, så hvordan de kan være pro jødiske men samtidig sverge til Nasjonal Sosialismen, skjønner jeg lite av.

Nope. Skal du se innlegg hvor jeg er morsom må du til Off topic. Tenk litt på FRPs holdning til utlendiger. Og at de samtidig støtter verdens femste rasiststat gjør dem ikke mindre rasistiske for å si det slik...

Hvorfor dummer du deg selv ut, Nazi organisasjon? Det finnes ingen Nazi organisasjon på stortinget, den nærmeste er SV men selv de er laaangt unna.

Snakker om hvem som dummer seg ut...

Veit du i det heile tatt ka begrepet nazist betyr?

Nazime og rasisme er to heilt forskjellige ting.. og FrP er ikkje akkurat sosilistpartiet i norge heller?

Sånne utalelser er helt absurde og ingen med innsikt i ka dei snakka om kan sei noke sånt ..

Einaste direkte Nasjonalsosialistiske partiet i Norge er Vigrid, og har kun oppslutning av folk som knapt nok burde ha hatt stemmerett, og 14åringer

Lenke til kommentar

homofil mindreårig sex.

Om om det er en organisasjon med godt med konflikter så godt mulig at de "får vite" at:

-Person A har sex med mindreårige og graver dem ned i hagen.

-Person B er kannnibal

-Person C selger narkotika til mindreårige

-Person D er ikke fra jorden

-Person E er prostituert og lommetyv

-Person F har hatt sex med mindreårige

-Person G planlegger å sprenge Stortinget

Uten mer enn løse rykter hvilke av disse sakene synes du de bør gå til politiet med?

Jeg kjenner til en som prøvde gå til pressen med at enkelte satte ut lignende rykter for å skade en mostander i en organisasjon. Det ble sett på som "organisasjonsbråk" som var helt vanlig og de ville heller ikke skade den veldedige organisasjonen som hadde et veldig godt formål.

Om en person kom til ledelsen og sa han hadde blitt utsatt for noe kriminelt så bør han bare bli oppfordret til å gå til politiet med saken og såvidt jeg har skjønt ble det også gjort her av Frp.

Når en NAVNGITT ungdom kommer til PARTIET med en ALVORLIG ANKLAGE mot en av deres NØKKEL-medlemmer, BØR man SELVSAGT undersøke saken.

Det er bedre å undersøke en sak for mye, enn en for lite.

Har du noen statistikk over hvor mange navngitte (for dem som tar i mot anklagen) personer som anklager topp-politikere i de forskjellige partiene for kriminelle handlinger?

Jeg tror ikke det er så mange at det behøves et enormt filter med brede hull for å filtrere ut useriøse anklager.

Lenke til kommentar

Som andre har nevnt allerede, partier som f.eks. AP har løyet om langt mer graverende forhold enn dette uten at det har hatt noen konsekvenser. Pressen oppfører seg jo som om det er Siv Jensen og hele sentralstyret i FRP som har pult guttungen i rævva.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Som andre har nevnt allerede, partier som f.eks. AP har løyet om langt mer graverende forhold enn dette uten at det har hatt noen konsekvenser. Pressen oppfører seg jo som om det er Siv Jensen og hele sentralstyret i FRP som har pult guttungen i rævva.

Det er nok ikkje så langt i frå sannheita det.

Lenke til kommentar

Joa, Ikke hate jøder og begrense innvandring er jo veldig nazistisk, og den økonomiske politikken deres er jo også veldig lik. :hrm:

Å ikke støtte Israel er ikke det samme som å hate jøder så det argumentet der faller fullstendig sammen.

Nå er jeg bare 19 år, og muligens ikke kommet skikkelig inn i politikken enda. Anyway, jeg skal stemme på FRP ved neste valg pågrunn av deg. Tror det må være det dummeste jeg noensinne har lest i hele mitt liv. At det er mulig for voksne folk å synke så lavt. Bunnivå!

Bunnivået er å skrive sånn som det der! Har du noe du vil si om denne saken eller ikke?

Lenke til kommentar

Min mening.

Det er det dummeste jeg har hørt. Så hvis ingen har mål som jeg ønsker de skal ha. Og ingen utfører sine mål slik jeg ønsker de skal. Og jeg stemmer på ingen av dem fordi det blir som å velge mellom pest og kolera så har jeg ikke rett til å ytre min mening?

Haha. Hold slike barnehage meninger for deg selv.

Lenke til kommentar

Joa, Ikke hate jøder og begrense innvandring er jo veldig nazistisk, og den økonomiske politikken deres er jo også veldig lik. :hrm:

Å ikke støtte Israel er ikke det samme som å hate jøder så det argumentet der faller fullstendig sammen.

Nå er jeg bare 19 år, og muligens ikke kommet skikkelig inn i politikken enda. Anyway, jeg skal stemme på FRP ved neste valg pågrunn av deg. Tror det må være det dummeste jeg noensinne har lest i hele mitt liv. At det er mulig for voksne folk å synke så lavt. Bunnivå!

Bunnivået er å skrive sånn som det der! Har du noe du vil si om denne saken eller ikke?

Nå trakk jeg simpelthen fram at FrP ikke hater Jøder og derfor ikke er Nazister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...