Gå til innhold

Siv Jensen må gå av?

138 stemmer

1. 1. Bør Siv Jensen fratre som leder i FRP?

• Ja
      48
    • Nei
      78
    • Vet ikke
      12

Anbefalte innlegg

Og hva med Jens Stoltenberg som lyger på Stortingets talestol eller Gahr Støre som lyger på internasjonal TV..

Det kalles politikk. Alle politikere lyger, og du klarer ikke å få et vettugt svar i fra de. ;) Men her snakker vi om andre graverende forhold, enn partipolitikk. Vi snakker om pedofili. En som har seksuelltenning eller samkvem med et barn på 15 år. Og det er en viss forskjell på om Stoltenberg tar en "hvitløgn" på TV ang den politiske-prosessen rundt kraftmaster i Hardanger, eller at ledere i et stort politisk parti beskytter en overgriper i fra egne rekker, som forgriper seg på de aller svakeste her i landet, nemlig barn.

FRP har på godt Norsk "driti på draget" så det holder! De sto først i rekkene da det kokte som verst rundt den Katolske kirka. Mens når de får samme sak på bordet, og har kjent til forholdet i lang tid, så gjør de stikk i strid med det de selv sa i saken til den Katolske kirke. FRP'ere er en gjeng med hyklere!

Og i Arbeiderpartiet må man vel tilbake til Einar Gerhardsen for å finne en statsminister som ikke har drevet med skattesvindel?

Kilder og dokumentasjon her.. hvor er de..?

Jeg tror dette kalles Hebefili

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Two wrongs don't make a right.

Og forøvrig fullstendig irrelevant.

Nei, det er det slettes ikke. Det viser bare at alle partier har sin andel av personer som gjør dumme/ulovlige handlinger og har sin andel av saker de ikke håndterer særlig bra.

Pressen har holdt stille om veldig mange skandaler blandt sosialister, men de blodrøde journalistene går amokk om det er en sak som involverer Frp.

Lenke til kommentar

Og i Arbeiderpartiet må man vel tilbake til Einar Gerhardsen for å finne en statsminister som ikke har drevet med skattesvindel?

Og hva med Jens Stoltenberg som lyger på Stortingets talestol eller Gahr Støre som lyger på internasjonal TV og driver med veldig tvilsomme ansettelser av venner i UD uten noen utlysning eller formell prosess? Her er det visst mange som kan gå.

Du er så åpenbar FrP-er at jeg får vondt av det. Du er ikke noe bedre en fanboys som krangler om hva som er best av Playstation eller Nintentdo. SP og fremtredende SP-ere har nylig vært igjennom en storm i media, men dette har du vel glemt?

Det at andre partier også gjør gale ting fra tid til annen unnskylder ikke FrP. Det er for øvrig svært dristig å si at nesten alle AP-statsministere har drevet med SVINDEL, og det er enda mer dristig å sammenligne det med utuktig omgang med mindreårige (dersom anklagene stemmer).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Du er så åpenbar FrP-er at jeg får vondt av det.
Nå har jeg aldri vært medlem av Frp og selvom jeg er enig i mye av det de sier så er det ikke det partiet som står meg nærmest.

Som jeg allerede har sagt har alle partier sin andel av personer som gjør idiotiske/forbudte handlinger og partiledelser som behandler enkelte saker dårlig. Ideelt sett burde alle disse bli prøvd mot straffeloven om saken tilsier det.

Nå har det seg imidlertid slik at helt åpenbare lovbrudd av politikere ikke har blitt straffeforfulgt, spesielt om personen har hatt en fremtredende stilling i Arbeiderpartiet.

Lenke til kommentar

Men er det ikke kriminelt å skjule info om et overgrep. Altså det er gjentatte ganger blitt sagt i media at andre i partiet har visst om at han karen overgrep seg på en 15 åring.

Burde ikke de som visste om det blitt pågrept med tanke på at de muliggjør den politikeren til å fortsette med overgrepene, slik at de teoretisk sett blir medskyldige???

Lenke til kommentar
Vi snakker om pedofili. En som har seksuelltenning eller samkvem med et barn på 15 år.
Nå har dette faktisk også skjedd med representanter fra andre partier, men da har det vært sett som en "personlig tragedie" som man ikke skal snakke mere om.
Og det er en viss forskjell på om Stoltenberg tar en "hvitløgn" på TV ang den politiske-prosessen rundt kraftmaster i Hardanger,
Stoltenberg har nok kommet med mange løgner mange steder, det var ikke mastesaken jeg refererte til.
Lenke til kommentar
Men er det ikke kriminelt å skjule info om et overgrep. Altså det er gjentatte ganger blitt sagt i media at andre i partiet har visst om at han karen overgrep seg på en 15 åring.

Burde ikke de som visste om det blitt pågrept med tanke på at de muliggjør den politikeren til å fortsette med overgrepene, slik at de teoretisk sett blir medskyldige???

De som har erfaring med organisasjonsliv, både politiske og andre, vet at det ofte forekommer sterke personkonflikter og kampanjer med bakvaskelse og direkte løgner om motstanderne.

Jeg kjenner ikke til hva som skjer internt i Frp, men jeg kjenner dette fra andre partier og der kunne man høre påstander om enkeltpersoner som var så ekstreme at det kunne bli absurd og urealistisk. At man skulle kontakte politiet i alle tilfeller man hører noe slikt er urealistisk.

Jeg har ingen grunn til å tro at ikke også Frp har slik støy og personkonflikter i organisasjonen. Da kan man ikke si at om de har hørt en påstand om overgrep er det det samme som at de vet at overgrep pågikk.

Lenke til kommentar

De som har erfaring med organisasjonsliv, både politiske og andre, vet at det ofte forekommer sterke personkonflikter og kampanjer med bakvaskelse og direkte løgner om motstanderne.

Jeg kjenner ikke til hva som skjer internt i Frp, men jeg kjenner dette fra andre partier og der kunne man høre påstander om enkeltpersoner som var så ekstreme at det kunne bli absurd og urealistisk. At man skulle kontakte politiet i alle tilfeller man hører noe slikt er urealistisk.

Jeg har ingen grunn til å tro at ikke også Frp har slik støy og personkonflikter i organisasjonen. Da kan man ikke si at om de har hørt en påstand om overgrep er det det samme som at de vet at overgrep pågikk.

Ja jeg skal se problemet. Men er det relevant for denne saken?

Mener det var snakk om at folk i partiet hadde kontakt med guttens foreldre for å snakke om overgrepet.

Lenke til kommentar

Så mye uvitenhet og hat :(

Hadde jeg gått til politiet om en 15år gammel jente hadde kommet til meg og fortalt at en god venn av meg hadde hatt sex med henne? Tvilsomt

Hadde jeg gått til politiet om en 15år gammel jente hadde kommet til meg som toppsjef av Apple med det samme påstander? Tvilsomt

Politikere skal representere folket. Det er ikke overmennesker med moral utover det vanlige, det er vel heller motsatt.

Og det er jo FRP som parti som bestemmer hvem som skal være leder. Om hun gjør en så jævla dårlig jobb, hvorfor ønsker da hennes motstandere at hun skal gå av? FRP i fritt fall burde jo være en ønskesituasjon. Eller er det kanskje hatet mot henne som person som er problmet og ikke hennes kvalifikasjoner som partileder?

Og til luringen som sammenligner FRP med en naziorganisasjon. Stikke hodet opp av sanden.

Nazister = jødehat, renrase osv. FRP er jødevennlige.

Og for ordens skyld

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=578236

Hvem er den uvitende. Innvandreren som stemmer FRP eller tenåringen som kaller FRP nazister og rasiter? Jeg tror jeg vet svaret.

Om mange av dere tror at FRP er med på å skape hat og hindrer samfunnsutvikling, ja dere må se dere selv i speilet. Å gå rundt med alt dette FRP hatet som mange av forumbrukerne har er ikke noe bedre enn det "hatet" som man tilegner FRP, 30% av velgerne og alle partiets representanter.

Endret av Tå.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel slik partikulturen i FRP er for tida.

Skal du være leder der må du være små-pedo.

Lurer på kor mange andre slike saker det er i FRP rundt omkring i dette landet, det er nok ikkje den eineste, men ikkje alle kjem fram i lyset.

Lenke til kommentar

Skal vedde på at både Siv Jensen, Geir Mo og Per Sandberg har egne "pedo kvelder" hvor de samles og ser på bilder av småbarn og drikker øl.

Og ja. FRP er selvsagt det eneste partiet i Norge med flere skjelett i skapet.

Lenke til kommentar

FRP er et falskt parti ja og av en eller annen grunn en respektert naziorganisasjon så det blir feil å sammenligne FRP med de andre partiene.

Nå er jeg bare 19 år, og muligens ikke kommet skikkelig inn i politikken enda. Anyway, jeg skal stemme på FRP ved neste valg pågrunn av deg. Tror det må være det dummeste jeg noensinne har lest i hele mitt liv. At det er mulig for voksne folk å synke så lavt. Bunnivå!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Altså nå går man veldig mye rundt grøten her.

Jeg prøver ikke å henge ut FRP på noen måte, kunne like gjerne vært AP, SV eller et annet parti. Jeg stemmer ikke ved valg så jeg bryr meg ikke.

At de får masse falske trusler tviler jeg heller ikke på. Men slik media har presentert saken så ser det mer ut som at de visste at han karen utførte overgrepet og allikevel ikke meldte ifra til politiet.

Lenke til kommentar

Poenget er at hvis du jobber i et selskap med tja, rundt 10000 ansatte, og det går rykter om at du har kanskje gjort noe som er ulovlig, som ikke har noe med firmaet å gjøre. Er det da direktørens jobb, sjefen til sjefen til sjefen din sin jobb å anmelde forholdet?

Eller er det opp til den fornærmede part å anmelde forholdet?

Skjønner ikke hvorfor denne tråden er her i det hele tatt.

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar
At de får masse falske trusler tviler jeg heller ikke på. Men slik media har presentert saken så ser det mer ut som at de visste at han karen utførte overgrepet og allikevel ikke meldte ifra til politiet.
Og hvem gir vel en mer uhildret og balansert beskrivelse av det interne livet i Frp enn norsk media? :whistle:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo derfor jeg skriver det. Media generelt kan vri på ting ganske mye.

Um, hver eneste person i den bedriften med 10000 ansette burde gått til politiet om de vet at en person har gjort noe kriminelt. Det burde vel si seg selv?

Hver og en person har ansvar for seg selv å melde om slike ting, hvis de vet at de har skjedd. Nå snakker vi ikke om naboen som brenner litt sprit i låven, men faktisk et evt voldtekt, frivillig eller ikke så blir det i lovens øyer sett på som voldtekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...