Gå til innhold

Siv Jensen må gå av?

138 stemmer

1. 1. Bør Siv Jensen fratre som leder i FRP?

• Ja
      48
    • Nei
      78
    • Vet ikke
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg er enig i politikken på noen måte, men jeg syns Siv Jensen taklet denne saken relativt greit. Hun lyver vel ikke, sier bare aldri noe helt konkret og svarer aldri på spørsmålene som hagler inn:)

Og er noen det noen som burde gå så er det jo Birkedal og det er jo allerede DONE!

Endret av Boneraw
Lenke til kommentar

Jeg er veldig imot FrP, men jeg synes det er trist at i slike saker som dette så prøver media å lage så stort nummer ut av dette som mulig. Denne saken har jo ikke noe med politikk å gjøre, så hvorfor blande det inn. Dette handler kun om en politiker.

Lenke til kommentar

Ditta er lokal politkk og har ingenting med stortinget og gjøre..

For noken månder siden gikk storedeler av komunestyeret hjemme og mange andre komuner av, forde at Jens Stoltenberg og resten utav AP braut løfte om omsorg og sykehuspolitkken sin, som var omtalt i helseløftet, skulle sett kordan media hadde behandla den saken her hadde ditta vært et anna parti, hadde vært skriverier om det i flere 10 år, ditta her fekk bare et lite oppslag i lokalavisa hjemme ..

Lenke til kommentar

FRP er et falskt parti ja og av en eller annen grunn en respektert naziorganisasjon så det blir feil å sammenligne FRP med de andre partiene.

Nazi organisasjon? Er du morsom? FRP har jo en ekstrem støtte til Israel, så hvordan de kan være pro jødiske men samtidig sverge til Nasjonal Sosialismen, skjønner jeg lite av.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Og hva med Jens Stoltenberg som lyger på Stortingets talestol eller Gahr Støre som lyger på internasjonal TV..

Det kalles politikk. Alle politikere lyger, og du klarer ikke å få et vettugt svar i fra de. ;) Men her snakker vi om andre graverende forhold, enn partipolitikk. Vi snakker om pedofili. En som har seksuelltenning eller samkvem med et barn på 15 år. Og det er en viss forskjell på om Stoltenberg tar en "hvitløgn" på TV ang den politiske-prosessen rundt kraftmaster i Hardanger, eller at ledere i et stort politisk parti beskytter en overgriper i fra egne rekker, som forgriper seg på de aller svakeste her i landet, nemlig barn.

FRP har på godt Norsk "driti på draget" så det holder! De sto først i rekkene da det kokte som verst rundt den Katolske kirka. Mens når de får samme sak på bordet, og har kjent til forholdet i lang tid, så gjør de stikk i strid med det de selv sa i saken til den Katolske kirke. FRP'ere er en gjeng med hyklere!

Og i Arbeiderpartiet må man vel tilbake til Einar Gerhardsen for å finne en statsminister som ikke har drevet med skattesvindel?

Kilder og dokumentasjon her.. hvor er de..?

Lenke til kommentar

Siv Jensen er ute av kontroll: Gårsdagens pressekonferanse en «komplett katastrofe», mener krisekommunikasjonsekspert.

Klarer ledelsen å gjøre jobben opp hva de burde forventet ble kjent, med tilhørende forbredelses tid?

Og i Arbeiderpartiet må man vel tilbake til Einar Gerhardsen for å finne en statsminister som ikke har drevet med skattesvindel?

Og hva med Jens Stoltenberg som lyger på Stortingets talestol eller Gahr Støre som lyger på internasjonal TV og driver med veldig tvilsomme ansettelser av venner i UD uten noen utlysning eller formell prosess? Her er det visst mange som kan gå.

Two wrongs don't make a right.

Og forøvrig fullstendig irrelevant.

:)

Lenke til kommentar

Dette er som det pleier å være, en liten sak om en lokalpolitiker som person, ikke som politiker blir blåst ut av proporsjoner bare fordi han er medlem av FrP. Han er ikke engang dømt for noen forhold, bare mistenkt?

Hadde dette vert en som ikke var politiker, eller en fyr fra AP eller SV hadde man ikke giddet å ofre spalteplass.

Og at Siv Jensen skal gå av på grunn av han ene fyren her er jo helt latterlig. Hører jo stadig vekk om katolske prester som tukler med altergutter, er det mange som krever pavens avgang av den grunn?

• Liker 1
Lenke til kommentar

FRP er et falskt parti ja og av en eller annen grunn en respektert naziorganisasjon så det blir feil å sammenligne FRP med de andre partiene.

Hvorfor dummer du deg selv ut, Nazi organisasjon? Det finnes ingen Nazi organisasjon på stortinget, den nærmeste er SV men selv de er laaangt unna.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nazi organisasjon? Er du morsom? FRP har jo en ekstrem støtte til Israel, så hvordan de kan være pro jødiske men samtidig sverge til Nasjonal Sosialismen, skjønner jeg lite av.

Nope. Skal du se innlegg hvor jeg er morsom må du til Off topic. Tenk litt på FRPs holdning til utlendiger. Og at de samtidig støtter verdens femste rasiststat gjør dem ikke mindre rasistiske for å si det slik...

Hvorfor dummer du deg selv ut, Nazi organisasjon? Det finnes ingen Nazi organisasjon på stortinget, den nærmeste er SV men selv de er laaangt unna.

Snakker om hvem som dummer seg ut...

Lenke til kommentar

Nope. Skal du se innlegg hvor jeg er morsom må du til Off topic. Tenk litt på FRPs holdning til utlendiger. Og at de samtidig støtter verdens femste rasiststat gjør dem ikke mindre rasistiske for å si det slik...

Snakker om hvem som dummer seg ut...

Hva er Nazistisk med FrP da Glimti, wow meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...