castorxx Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei! Jeg får opp en melding når jeg går inn på enkelte sider som gmail o.l.,og for hvert klikk når jeg er inne der: Vil du kun se det trygge innholdet på websiden? Denne websiden har innhold som ikke ble levert med sikker HTTPS tilkobling.Dette kan gå utover sikkerheten til hele wesiden. Så kan jeg velge ja eller nei. Det er så irriterende å måtte klikke nei hver bidige gang jeg skal inn på ny side der!!Noen som vet hvordan jeg fjerner meldingen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Du kan endre advarselsettingen i din nettleser. Hvordan du gjør det (detaljer) er selvsagt avhengig av nettleser og versjon. Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Har prøvd å deaktivere alle advarselsettinger: Alternativer for internett --> sikkerhet --> egendefinert nivå.. osv Kjører bare internet explorer, og aldri hatt problemet før, men nå blir jeg bare ikke kvitt det. Mulig det er noe med sertifikatene eller verifiseringen? Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Problemet forsvant ved nedlasting av internet explorer 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå