Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Heisann, jeg har hatt en sinnsykt dårlig dag idag, grunnet en forferdelig lærer som ikke kan lære andre folk om mat i det hele tatt. Vi hadde praktisk prøve, der vi skulle lage en middag til under 100kr, noe nermere ingen andre enn oss gjorde. De fleste brukte over 100kr, det gjorde ikke vi. Vi lagde hjemmelagde kjøttkaker, med grønt og poteter. Til dessert var det skjokoladekonfekt og jordbær med vaniljesaus strødd over. Vi endte opp med 5-, jeg forventet hvertfall en femmer men det ble det ikke. Det som gjorde meg forbanna var at en gruppe som lagde tortilla chips med dip til forrett (alt kjøpt, ingenting lagd.) og burritos til hovedrett (De sa til meg etterpå at den retten smakte rett og slett drit.) og en kjærlighet fra butikken til dessert. to av de elevene fikk 6, en av de 5+ og den siste 5, hans jobb var og dekke bordet og ta lefsene ut og inn av mikrobølgeovnen. Grunnen til at de fikk 6 var fordi de vasket inne skapene, noe vi ikke kunne gjøre fordi vi hadde ikke tid, vi jobbet absolutt hele tiden. De andre gikk rundt og snakket med hverandre og gjorde nermære sagt ikke en drit. Vi gikk for å klage, men hun mente at vi hadde null orden, men vi ryddet alt opp, bare at vi måtte røre ferdig så vi måtte la noe stå i max 5 minutter. Det var ikke godt nok for hun, og hun mente at vi ikke hadde greid å holde orden visst vi lagde taco engang. Da klikket det for meg, når jeg tenker over det kunne vi kjøpt en skjokolade på butikken og en nudlekopp og kokt litt vann, vasket inni skapene og fått en sekser. Nå sitter jeg her, skjønner ikke hva som feiler norske lærere og vet at uansett hva vi sier så endrer hun ikke på karakterene. Hun syntes også at det var frekt av oss og dømme hennes evne til å sette karakter, og klage på hva andre hadde lagd, men når vi har ett ordentlig måltid, og andre lager en burrito og det er alt, så syntes jeg det er mere nok å klage på. ALLE elevene som så retten vår syntes vi fortjente en sekser, de skjønte ingenting når vi fikk 5 jævla minus. Forresten, vi går i 9 klasse. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Siden det ikke nyttet å klage til læreren så klager du til kontaktlærer eller rektor/inspektør. Lenke til kommentar
operg Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ærlig talt høres det mer ut som karakterinflasjon på ville veier i hele klassen din enn at du fikk for dårlig karakter. 5- er en god karakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja jeg hadde vært helt fornøyd med en femmer, men å vite at noe så dårlig fikk bedre karakter enn meg gjør at den 5- ikke er god lenger, om du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå