:utakt Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er litt interessert i HTC Gratia, men finner lite omtale av den. En del tester og anmeldelser finner jeg jo, men den omtales nesten aldri i diskusjoner på forum o.l. Er det noen som har denne telefonen og kan si litt om brukeropplevelsen? Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Mannebeinet mitt har en slik. En snerten liten sak ikke noe kraftmaskin, men funker bra til å surfe, spille litt på og bruke som tlf. Den er veldig liten syns jeg, men så har jeg jo desire hd selv Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg har en. Kjempefornøyd. Rart at det ikke skrives mer om den. Den er som en desire i miniformat. Bra skjerm, kjapp og har alt. Har hatt "alle" telefoner der ute fra iphone 4 til samsung galaxy s til htc desire HD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Telefonen er helt grei, den. Tenk på den som en krympet Desire. Den oppfører seg stort sett som en Desire, men den fysiske størrelsen, og derfor også skjermen, er mindre og den scorer noe dårligere på benchmark-tester ("Ytelsestester"). Noe apper som kjører på Desire, virker ikke på Gratia. Så vidt jeg kan forstå har den ikke solgt så mye som telefonene i Desire-familien, noe som jeg tipper skyldes prisen. For det en Gratia koster, får du en Desire som er en mye bedre telefon, på samtlige områder. Men hvis du vil ha en søt telefon er det bare å løpe og kjøpe. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Takk for svar! Prismessig er det jo en del forskjell. Ser at Cdon selger Gratia for 1999 + frakt, mens Desire jevnt over ser ut til å ligge på ca. tusenlappen mer. Er Gratia veldig liten? Type Ericsson X10 Mini? Det blir for smått for meg, i såfall. Gratia ser grei ut på bilder, men bildene er jo gjerne blåst opp til ganske stor størrelse.. Endret 25. mars 2011 av JLa Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Definitivt større enn X10 mini, men også tynnere: 83.0 x 50.0 x 16.0 mm vs. 103.8x57.7x11.7 mm. Skjermen er 3,2" vs. 2,5" (Desire har 3,7"). Det største "problemet" er at Gratiaen ikke kan rootes, og jeg ville ikke forventet at den blir oppdatert til 2.3 av HTC. Førstnevnte er vel mest av alt et problem med tanke på sistnevnte. Likevel er det en solid telefon uten plagsomme småfeil eller gjengangsfeil, hvilket er å forvente ettersom Gratia har vært solgt som Aria i USA siden juni 2010. PS: Wildfire S og Salsa kan kanskje vise seg å være gode alternativer om man gidder å vente litt. Endret 25. mars 2011 av Aiki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå